Jaguar oživí značku Daimler

Vrcholné provedení luxusního sedanu XJ se v budoucnosti objeví se staronovým názvem Daimler.

Nová generace Daimleru se má objevit na podzimním frankfurtském autosalonu. Bude vycházet z přeplňovaného Jaguaru XJR s prodlouženým rozvorem a ponese označení Daimler Super Eight.

Jaguar se tak po mnohaleté odmlce vrátí zpět k označení svých nejvyšších modelů, které kdysi neslo celou samostatnou značku.

Super Eight se bude od běžného XJ lišit exteriérem doplněným o chromované prvky, jinou maskou a designem kol a také decentním znakem Daimler zvěstujícím, že nejde o běžné XJ. V interiéru bude mít hlavní slovo ta nejkvalitnější kůže, loga Daimler na koberečcích a tradičně nepřeberný seznam příplatkové výbavy.

Jaguar nehodlá utrácet přemrštěné peníze za marketingovou kampaň a všechny modely Daimler bude vyrábět pouze na objednávku pro konkrétního zákazníka. Daimler se má stát diskrétní a exkluzivní značkou, která si své kupce sama najde.

Hlavním odbytištěm Daimleru bude anglický, francouzský, belgický a švýcarský trh. Zřejmě se dočká i Střední východ, zato Amerika zůstane bez povšimnutí. Pro Daimler je tamní trh sice jako dělaný, ale kvůli zavádějící podobnosti s DaimlerChrysler se se vstupem na něj nepočítá.

Jan Cacek

1.7.2005 12:00
Více o tématu: Jaguar

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa aut a čtyř kol?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru nebo nás sledujte na facebooku:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. více informací

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist