Jaguar oživí značku Daimler

Vrcholné provedení luxusního sedanu XJ se v budoucnosti objeví se staronovým názvem Daimler.

Nová generace Daimleru se má objevit na podzimním frankfurtském autosalonu. Bude vycházet z přeplňovaného Jaguaru XJR s prodlouženým rozvorem a ponese označení Daimler Super Eight.

Jaguar se tak po mnohaleté odmlce vrátí zpět k označení svých nejvyšších modelů, které kdysi neslo celou samostatnou značku.

Super Eight se bude od běžného XJ lišit exteriérem doplněným o chromované prvky, jinou maskou a designem kol a také decentním znakem Daimler zvěstujícím, že nejde o běžné XJ. V interiéru bude mít hlavní slovo ta nejkvalitnější kůže, loga Daimler na koberečcích a tradičně nepřeberný seznam příplatkové výbavy.

Jaguar nehodlá utrácet přemrštěné peníze za marketingovou kampaň a všechny modely Daimler bude vyrábět pouze na objednávku pro konkrétního zákazníka. Daimler se má stát diskrétní a exkluzivní značkou, která si své kupce sama najde.

Hlavním odbytištěm Daimleru bude anglický, francouzský, belgický a švýcarský trh. Zřejmě se dočká i Střední východ, zato Amerika zůstane bez povšimnutí. Pro Daimler je tamní trh sice jako dělaný, ale kvůli zavádějící podobnosti s DaimlerChrysler se se vstupem na něj nepočítá.

Jan Cacek

1.7.2005 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist