Jaguar F-Type
44 fotografiíJaguar F-Type
Na tuhle chvíli čekal Jaguar předlouhé čtyři dekády. Konečně postavil menší sporťák, který se může hrdě pustit do Porsche 911!
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
44 fotografiíJaguar F-Type
Na tuhle chvíli čekal Jaguar předlouhé čtyři dekády. Konečně postavil menší sporťák, který se může hrdě pustit do Porsche 911!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Udelejte neco s tou tabkou tech. udaju. Je nejaka zvlastni…
Díky za zajímavý test, za mně, zajímavá alternativa k Němcům…
Pravověrný sporťák? Nepochybuju o tom, že to auto je velmi rychlé a asi budu za hnidopicha, ale pravověrný sporťák IMHO nemám přes 1600 kilo (!!!) a osmistupňový automat. A i když přimhouřím oko nad automatem (dneska se to cpe do všeho), tak ta hmotnost je IMHO šílená.
Když může BMW o M6 GrandCoupé s hmotností 2100 kg tvrdit, že je to supersport….
Asi se shodneme, že pravověrný sporťák musí být co nejlehčí, ale s tou hmotností to skutečně není tak zlé, jelikož je auto skvěle vyvážené a hmota není tolik cítit. Vezměte si takové BMW M3 E46 – to je stejný případ, zároveň však také příklad skutečného sporťáku. Hmotnost není pokaždé na škodu, když se \“nastrká\“ na správná místa a brzdy stíhají.
Asi se shodneme, že u pravověrných sporťáků by měla být hmotnost co nejnižší. Stejně je na tom ale třeba i BMW M3 E46 a asi nikdo by netvrdil, že to není pravý sporťák, protože je také skvěle vyvážené. Velká hmotnost nemusí vadit, když se \“zastrká\“ na ta správná místa.
Udelejte neco s tou tabkou tech. udaju. Je nejaka zvlastni…
Díky za zajímavý test, za mně, zajímavá alternativa k Němcům…
Pravověrný sporťák? Nepochybuju o tom, že to auto je velmi rychlé a asi budu za hnidopicha, ale pravověrný sporťák IMHO nemám přes 1600 kilo (!!!) a osmistupňový automat. A i když přimhouřím oko nad automatem (dneska se to cpe do všeho), tak ta hmotnost je IMHO šílená.
Když může BMW o M6 GrandCoupé s hmotností 2100 kg tvrdit, že je to supersport….
Asi se shodneme, že pravověrný sporťák musí být co nejlehčí, ale s tou hmotností to skutečně není tak zlé, jelikož je auto skvěle vyvážené a hmota není tolik cítit. Vezměte si takové BMW M3 E46 – to je stejný případ, zároveň však také příklad skutečného sporťáku. Hmotnost není pokaždé na škodu, když se „nastrká“ na správná místa a brzdy stíhají.
Asi se shodneme, že u pravověrných sporťáků by měla být hmotnost co nejnižší. Stejně je na tom ale třeba i BMW M3 E46 a asi nikdo by netvrdil, že to není pravý sporťák, protože je také skvěle vyvážené. Velká hmotnost nemusí vadit, když se „zastrká“ na ta správná místa.