Jaguar F-Type

44 fotografiíJaguar F-Type

Na tuhle chvíli čekal Jaguar předlouhé čtyři dekády. Konečně postavil menší sporťák, který se může hrdě pustit do Porsche 911!

Diskuze

12 komentářů

    Petr

    Udelejte neco s tou tabkou tech. udaju. Je nejaka zvlastni…

    Michal

    Díky za zajímavý test, za mně, zajímavá alternativa k Němcům…

    EL

    Pravověrný sporťák? Nepochybuju o tom, že to auto je velmi rychlé a asi budu za hnidopicha, ale pravověrný sporťák IMHO nemám přes 1600 kilo (!!!) a osmistupňový automat. A i když přimhouřím oko nad automatem (dneska se to cpe do všeho), tak ta hmotnost je IMHO šílená.

    joseph

    Když může BMW o M6 GrandCoupé s hmotností 2100 kg tvrdit, že je to supersport….

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Asi se shodneme, že pravověrný sporťák musí být co nejlehčí, ale s tou hmotností to skutečně není tak zlé, jelikož je auto skvěle vyvážené a hmota není tolik cítit. Vezměte si takové BMW M3 E46 – to je stejný případ, zároveň však také příklad skutečného sporťáku. Hmotnost není pokaždé na škodu, když se \“nastrká\“ na správná místa a brzdy stíhají.

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Asi se shodneme, že u pravověrných sporťáků by měla být hmotnost co nejnižší. Stejně je na tom ale třeba i BMW M3 E46 a asi nikdo by netvrdil, že to není pravý sporťák, protože je také skvěle vyvážené. Velká hmotnost nemusí vadit, když se \“zastrká\“ na ta správná místa.

    Petr

    Udelejte neco s tou tabkou tech. udaju. Je nejaka zvlastni…

    Michal

    Díky za zajímavý test, za mně, zajímavá alternativa k Němcům…

    EL

    Pravověrný sporťák? Nepochybuju o tom, že to auto je velmi rychlé a asi budu za hnidopicha, ale pravověrný sporťák IMHO nemám přes 1600 kilo (!!!) a osmistupňový automat. A i když přimhouřím oko nad automatem (dneska se to cpe do všeho), tak ta hmotnost je IMHO šílená.

    joseph

    Když může BMW o M6 GrandCoupé s hmotností 2100 kg tvrdit, že je to supersport….

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Asi se shodneme, že pravověrný sporťák musí být co nejlehčí, ale s tou hmotností to skutečně není tak zlé, jelikož je auto skvěle vyvážené a hmota není tolik cítit. Vezměte si takové BMW M3 E46 – to je stejný případ, zároveň však také příklad skutečného sporťáku. Hmotnost není pokaždé na škodu, když se „nastrká“ na správná místa a brzdy stíhají.

    Hugo Kottás, Autoweb.cz

    Asi se shodneme, že u pravověrných sporťáků by měla být hmotnost co nejnižší. Stejně je na tom ale třeba i BMW M3 E46 a asi nikdo by netvrdil, že to není pravý sporťák, protože je také skvěle vyvážené. Velká hmotnost nemusí vadit, když se „zastrká“ na ta správná místa.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist