Isuzu D-Max Double Cab 2.5 Diesel Custom
11 fotografiíIsuzu
Je poctivě užitkový. Vadí to? Vůbec ne. V tom, co dostal za úkol, D-Max vyniká. Je také nečekaně pohodlný a úsporný.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
11 fotografiíIsuzu
Je poctivě užitkový. Vadí to? Vůbec ne. V tom, co dostal za úkol, D-Max vyniká. Je také nečekaně pohodlný a úsporný.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Proc by automat potreboval elektronicky ovladanou pridavnou prevodovku? Wrangler ji jeste nevidel a nemam pocit, ze by kvuli tomu nejak trpel. A minulost jeepu s automatem a pohonem 4×4 saha taky hodne dozadu.
Mozna by to autor mohl upresnit?
Vidíte, máte naprostou pravdu, vůbec mě nenapadlo o tom přemýšlet.
Pouze jsem převzal informaci, kterou mi dali technici Mercedesu minulý rok. Mluvilo se tehdy o třídě G, která má vše ovládané elektricky, protože by prý jinak nebylo možné splnit normu Euro 5. Elektronika potřebuje maximální kontrolu…
To ovšem nic nemění na tom, že Wrangler má Euro 5 i manuálně ovládanou redukci. A D-Max navíc zatím Euro 5 neplní. Takže jsem se spletl.
Možná se informace Mercedesu týkají jen aut se symetrickým pohonem všech kol? Nebo prostě Němci nedokázali to, co jde Američanům samo, těžko říct. Mohu vám slíbit, že se to pokusím zjistit.
Děkuji za připomínku (text jsem opravil)
Martin Plaštiak
Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru