Isuzu Citibus a NOVOultra – První jízda
21 fotografiíreportáž
Vyzkoušeli jsme nové ekonomické autobusy Isuzu. Překvapilo nás, že se s nimi jezdí snadněji než s kdejakým osobákem.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
21 fotografiíreportáž
Vyzkoušeli jsme nové ekonomické autobusy Isuzu. Překvapilo nás, že se s nimi jezdí snadněji než s kdejakým osobákem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ještě by to chtělo test velkého trucku
Kradete pane Zak na benzinkach benzin a ujizdite bez placeni? Pokud ne, tak nepremyslejte kde chytaji revizori a kupte si misto toho listek! 🙁
Karosa 734 je pre cca 78 ľudí, má 17m a to je už pre sardinky, toto má 9,5 metra a uvezie 74 ľudí? No kurňa, kde to homologizovali, v Somálsku? Prosím názor autora, či je to aj reálne možné pri +- normálnom priestore pre život (iste aj do tej karosy sa natlačilo nad 100 ľudí ked nebola iná možnosť)
Tak oprava, karosa má okolo 11m, ale aj tak by som sa v tom nechcel tlačiť.
Tak oprava, karosa má okolo 11m, ale aj tak by som sa v tom nechcel tlačiť.