Infiniti s motorem Mercedes už v Ženevě
Autosalon Ženeva
První plod spolupráce Daimleru se skupinou Renault-Nissan vyjede pod vlajkou Infiniti. Nový malý kupé-hatchback dostane německý čtyřválec s turbem a 204 koni.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Autosalon Ženeva
První plod spolupráce Daimleru se skupinou Renault-Nissan vyjede pod vlajkou Infiniti. Nový malý kupé-hatchback dostane německý čtyřválec s turbem a 204 koni.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co jsem četl v dopisech od čtenářů v německém AutoBildu, z implantace renaultích motorů do chystaných Mercedesů jsou odvázani podobně, jako by byl Ital po implantaci legendárního tříhrnku HTP do Ferrari :-/
Zato Infinity s vercajkem od Benzu bude pecka 🙂
To je fakt, nicméně to jasně ukazuje, jaké modely budou pro Mercedes prioritou, tzn. od třídy C výše. To že to min. část zákazníků Mercedesu odláká ke konkurenci je jasné, navíc tím utrpí renomé značky v segmentu malých vozů, benefit pro Mercedes z toho plynoucí z tohoto řešení moc nevidím.
Já být ředitel Mercedesu, snažil bych se uzavřít alianci s Hondou (famózní motory V-TEC nebo se Subaru, skvělé motory boxer diesel). Myšlenka třídy A s motory 1.8 ve vrcholných verzích mi vykouzlila ale HODNĚ úsměvu na rtech.