Infiniti FX37 S

13 fotografiíInfiniti FX

Má smysl toužit po velkém SUV s benzínovým šestiválcem, nebo je lepší si počkat na nový diesel?

Diskuze

22 komentářů

    EJB

    To nadseni pro diesely moc nechapu. Sam jezdim podobnym sedmimistnym autem a nevim, proc bych mel v teto cenove kategorii chtit diesel, pri cene auta je jedno, jestli dam ya ro o tricet tisic ya benyin vic nebo min. Ale nedalo mi to a schvalne jsem zkousel Audi Q7 3,0 TDI (kvuli designu a spolehlivosti bych ho ale stejne nechtel) a taky X5 s dieselem a biturbem (spolehlivost taky nic moc), abych zjistil, nakolik jsou ty povidacky o uspornych dieselech pravda. V mem pripade to Audi zralo o litr nafty/100 km mene nez mam spotrebu benzinu, pusobilo linejsim dojmem, zvuk motoru horsi. X5 zrala asi o litr mene a byla nesrovnatelne sviznejsi nez Audi, zvuk motoru mnohem lepsi. Ale zase ta cena, ze… Navic neznam nikoho, kdo by mel problemy s velkym atmosferickym benzinem, ale znam dost lidi, co maji nejruznejsi problemy se svymi diesely. Jiste, velkych atmosferickych motoru jezdi mene, ale i tak, pro me diesel = vice problemu. Uy kvuli te spolehlivosti si rad tech par tisic rocne ya benyim priplatim, nejvic mi totiz vadi, kdyz mi auto stoji v servisu.

    pes

    nojo, ale jsme v Evropě a tady chtěj všichni "dýzlvoe vocpoda". Osobně bych tak dal v tomhle případě přednost rovnou velkýmu atmosférickýmu osmiválci, protože bude žrát prakticky stejně. Velký auto prostě jezdí za 16, ať tam máš válců šest, sedm, osm nebo padesát. Jedinej diesel, kterej bych snesl, je v Range Roveru TDV8. Ale jak říkáš, lepší je, když auto jezdí než když stojí v servisu. 🙂

    Franta

    Myslím, že paleta motorů je dostatečná: benzín šestiválec, benzín osmiválec, turbodiesel… Kde je problém? Vyber si co chceš a s tím pak jezdi…jak prosté!

    Se spolehlivostí je to podobné. Osobně se domnívám, že turbodiesly se hodí na delší cesty, kdy se motor a převodovka dobře prohřeje, potom dosahuje diesel dobrých parametrů ve spotřebě. Na kratší cesty je lepší benzín. Jsem přesvědčen, že většinu poruch na svých vozech zapříčiní nezkušení řidiči nevhodným způsobem jízdy. Například vytáčení nezahřátého motoru, protáčení kol při rozjezdu s nezahřátou (a nepromazanou) převodovkou, po rychlé jízdě v horkém létě nevychladí motor s turbem před odstavením…a je toho víc.

    sic!

    No nevim mam uz druhej diesel a za benzin bych nemenil, ale to je vec nazoru.

    Jedna vec je spotreba, kdy u dieslu at delam, co delam nad 10l se nedostanu a to je to automat,4×4 se 170 konikama. V benzinu (200k) to znamej se stejnym autem jezdi kolem 13l.

    Dalsi vec je ten zaber motoru bez vytaceni, vykon u nalozenyho auta a tah do kopce. Pokazdy kdyz si sednu do benzinaku me tohle zarazi, ze je rozdil jestli jedu na rovine nebo do kopce a v poctu pasazeru.

    Problem s motorem, resp. turbem jsem jednou mel u drivejsiho auta, ale vyresila to vymena a potom az do 170 tis Km klid. Navic dneska je turbem hnana i dost velka cast benzinaku. Ale souhlas s tim, ze nafta neni na vyhradni jezdeni do mesta.

    Jinak autor ten diesel spis ironizuje a proste je to tak, ze kazdy ma neco a ja kdyz ujedu 2000 km tak proste nemusim stat porad na plynu a navic usetrim jednu plnou nadrz a nekde ji prozeru 🙂

    Kuba

    Na diesel bych nečekal, ale V6 bych taky nebral. Až vyzkoušíš ten V8 (390k) co se do FX dává, na diesel si už ani nevzpomeneš. Nikdy 😉 Ten nádherný zátah "vocpoda" je totiž úplně o něčem jiným, než udýchaný benzínový 4válec nebo chrochtavý diesel. Ale pokud na to nemáš, tak ten 8mi válec ani nezkoušej… je to láska na první svezení :)) A teď na jaře je to obzvlášť horší.. :o)

    Rozdíl ve spotřebě mezi FX37 a FX50 je v reálu do cca 1 litru, takže v okmažiku kdy mám 2 mega na auto, mě 1 litr určitě zajímat nebude.

    Jirka HK

    Nevím zda jen litr, měli jsme oba půjčené s FX50 jsme dokázali v průměru jet za 20,5 litrů, dosti úspornou jízdou za 13,5 l. S FX 37 jsme jeli cca za 18l a úspornou za 13 l. Obě jízdy byly zážitky. Jen kdyby ten benzín nebyl tak židovsky drahý !

    Dronte Mauricijský

    Tady a i na jiných diskuzích se srovnávají jablka a hrušky: turbodiesel a atmosférický benzín a nadává se, že atmosférický benzínový motor údajně tolik "netáhne" jako turbodiesel. Ale proč tito stěžovatelé nesrovnají turbodiesel se srovnatelnýn benzínovým turbomotorem?

    D.M.

    Eman

    Ja zasa nerozumiem nadsenie pre diesel, zvlast v kategorii aut s cenovkou nad 30 tisic eur. A pri autach za 50 ci 60 tisic ani nehovorim… Dokazem si to vysvetlit jedine tym, ze ludia su lakomi. Daju neskutocne prachy za auto, ale potom idu setrit na palive. Dufam, ze som nikoho neurazil 🙂

    Kuba

    Presne tak. Když má někdo na opici, musí mít i na banány 😉

    EJB

    Ano, ja tvuj argument chapu. Ale pokud ma nekdo penize na nove auto za 1,5 – 2 mil., tak se dobre naji i bez toho, aby musel setrit na pohonnych hmotach. A nemyslim nejaky upachteny leasing, ktery ten clovek tak tak splaci a auto si koupil hlavne proto, aby delal dojem na ostatni. To neni muj pripad. Krome toho mi investice do nafty porad prijde jako prvoplanove setreni, je to proste poruchovejsi a to se taky nakonec nekde projevi. A vetsinou to porad jeste hnusne chrochta a vibruje (cest vyjimkam – Subaru, biturbo v X5…).

    Zdeněk

    Pěkný test, bude i video?

    gkaga

    TO Vazne nemoze Autoweb testovat nic ine ako 911,Infinit Fx alebo nejake BMW ? Trosku priniest nieco nove !

    pes

    Jako třeba Dacii Logan?

    M

    nebo třeba nějaký vlak …

    pes

    a letadlo, já bych otestoval Gulfstream, takovej rolls-royce mezi bizjetama

    gkaga

    Alebo Nejake Lancer EVO ? Mazdu Rx8 ? Audi S4 GoLf GTI ?Passat R36,370 Z,s2000 to vam vazne vsetkim staci 911 FX a BMW ? primitivizmus

    Peva

    Měli by testovat jen veyrony, enza a zondy, furt jim je nekdo cpe ale odmítají… Vid?

    Peva

    Měli by testovat jen veyrony, enza a zondy, furt jim je nekdo cpe ale odmítají… Vid?

    Yaroukh

    :)))))

    brano

    video je na auto tube.cz

    Fuzzy_Stone

    Jednoduchá otázka. Já video k Infiniti stále na webkách nenacházím, ani tam kde obvykle bývá.

    Aiven

    nikde není, taky jsem byl zklamanej

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist