Ikonické sporťáky, které koupíte až nečekaně levně

7 fotografiíporadna

Brzy tu skutečně bude jaro. Ne jen astronomické, ale i takové, které už nebude vyžadovat řetězy a zimní pneumatiky. Kupte si proto pořádný sporťák.

Diskuze

19 komentářů

    Vavris

    Docela povedený výběr… 🙂

    Teda až na tu Integru – ta jde za levno sehnat pouze zázrakem, většinou cena věrně odráží stav.

    A místo M5 bych snad možná zařadil M3 E36, která za podobnou cenu bude trošku novější a snad i méně nákladná na provoz.

    A ještě doplněk k Impreze – než se snažit z GTčka dělat něco víc, je určitě mnohem lepší přišetřit a koupit nějakou JDM STI, které lze i v ČR už sehnat poměrně běžně.

    Dalibor Žák, autoweb

    K té Integře… Pořád je to ale poměrně vzácné auto, které je levné. A BMW M5 jsem vybral záměrně. Když se totiž hrne v zatáčce bokem pětimetrová limuzína s nápisem 518tds, působí to líp než kupé, u kterého se to tak nějak předpokládá. 🙂

    Pavel

    Kdysi jsem M5 E34 vlastnil a do dneška na to strašně rád vzpomínám. Na to, jak je to auto veliký a težký předvádělo neskutečný věci. Motor měl úžasný charakter a dnešní šesti válce se mu prostě nevyrovnají. Kdybych dneska měl možnost si vybrat znovu bych sáhnul po M5.

    KFL

    A proč ne M5 E39? Ta byla podle mě úplně nejlepší \“rabiát\“. Samozřejmě náklady na provoz jsou astronomický, ale ten osmiválec má charakter jako blázen a jede neuvěřitelně i dneska, po 12 letech. Jen sehnat dobrej kus je problém, ostatně jako u všeho.

    M5 E34 je krasavec, ostatně defenzivní řidič z Gruzie, který běhal po YouTube pár týdnů nazpět, mu dával slušnou čočku a motor zněl naprosto dokonale. I když má údajně najeto 300 tkm.

    Kip

    Nedávno jsem v Německu viděl celkem zachovalý Nissan Skyline R33 GTS-T,ale ta cena byla někde kolem 5500 EUR, škoda

    chybí tu primery P10-P11 GT taky už poměrně vzácné, Sunny GTI, Almery GTI (všechny tyhle SR20 si integru potahají), impreza GT je pasé když jde sehnat B22 STI a předělat za rozumnej peníz.

    Vavris

    Integru si steží potahá i SR20VE, natože SR20DE, které se jaksi v evropských vozidlech nalézají téměř výhradně…

    A 22b za milion, jejíž přidaná hodnota je s přimhouřeným okme pouze ten bodykit, je opravdu velmi špatný případ nečekaně levného ikonického sporťáku..

    Vavris

    Levné auto v globálním pohledu ano, levné na poměry předokolkových 190 koňových kupé ani ne 🙂 Skoro bych až řekl, že je Integra předražená jako každá jiná sportovní Honda.

    tak k tomu můžu něco říct protože sr20ve v p11 mám a integra se nechytá. integra by byla super, ale dojela na nižší objem bohužel a SR20DE stačí mírně poladit a integře dojde dech. zkus někdy navštívit JDM srazy aby si to viděl na vlastní oči. a stará STI už předělaná rozhodně nestojí milion. základní verzi přestavěnou už si schopen sehnat kolem 200-300 tisíc pokud netoužíš po limitovaných edicích

    protože je to honda.

    Vavris

    Ano, stará STI za 200-300 je super, ostatně o tom píšu sám výše, ale tys psal 22b.

    A co se týče SR20VE vs. Integra, tak u dobrých kousků bude rozdíl minimální. Předpokládám, že tvoje primera je oranžová a dával sis někoho z JDM fóra 🙂 Tak kdo z nich má pomalou Integru?

    Lukáš

    Sice není ikonický, ale rád bych připomněl sportovní auto Ford Focus ST170. Dnes jejich ceny padají velice nízko, přitom se jedná o perfektně vyvážený a svižný Hot-hatch s naproti jiným autům stejné kategorie níkými náklady na provoz. Sám jeden kousek vlastním a pořád mě oslovuje.
    Pokud by někoho zaujal, tak spousty nadšených majitelů najde na http://www.st-rs.cz

    Trautnberk

    … jak zde mohou chybět auta jako Octavia nebo Golf s motory 1.9 TDi PD nebo třeba Fabie 1.2 HTP? Copak se nejedná o ikonické sporťáky? 😉

    jzk

    protoze to neni obycnej hatch \“dame tomu jinou kastli a tuhy tlumice a budem tvrdit ze je to sportak\“. Integra je konstruovana jako zavodni auto, sezente si nejaky info, motor, podvozek, to neni nic ze seriovejch hond. Tohle je v podstate okruhova technika. Clovek co se v tom vyzna chape opodstatnenost te ceny.

    Pavels

    Vybral bych si…
    http://www.sportovnivozy.cz

    integru máme v rodině (mladší honda bráška) a já z ní teda vypláclej nejsem, jo v červeném poli se chová dobře

    snoblondrei

    pár rychlých krabic mi tu chybí. A to například Xsara VTS, Fiesta ST, 156 GTA, první Focus 2.0i(viz Chris Harris a jeho verdikt), Mondeo ST220. Klidně i Peugeot 106(best handlig car ever dle Top Gear) nebo český sen závoďáků Fabia RS, Mini Cooper S atd. Z exlusivních lahůdek za dobrou cenu bych tasil klidně TVR Sagaris.)

    HonzaP

    Ten Peugeot nechápu… když ho Clarkson řídil, vyjadřoval se dost sprostě, což chápu, protože je to ve všech ohledech strašné auto a to i ve verzi GTi. Alfa 156 GTA sama o sobě není vůbec špatná, ale je asi tak trvanlivá a stálá, jako důchodcova… zkrátka a dobře když sportovní Alfu, tak 75ku případně 90 nebo Alfettu GTV. Ještě bych i bral 164 QV nebo Q4, ale tady se dostáváme hodně přes 100 tisíc za pěknej kousek.

    Anče s Kubou

    ty vtipálku !!! Aby sis taky nerejpl. Někteří prostě nesnesou normální řidiče jedoucí novou sériovkou z A do B …
    Tím nechci hanět zálibu ve zábavných autech, ale vy haníte …. nás.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist