I náklaďák může být elektrický. Mercedes-Benz představuje nový eActros

4 fotografieMercedes-Benz

Mercedes-Benz Trucks slaví světovou premiéru modelu eActros, elektricky poháněného a akumulátory napájeného těžkého nákladního vozidla pro rozvážkovou dopravu na krátké vzdálenosti.

Diskuze

3 komentáře

    Tomáš

    Kde jsou ty časy, kde na opravu firemní dodávky stačila svářečka, kladivo a maximálně samostmívací kukla. Nacpeme do všeho elektriku, všechno oštítujeme a oplechujeme a pak se divíme, že dodávka nepřijede na vykládku, protože řidiči kvůli každé blbině volají asistenčku. No nic, to bych se akorát rozčílil. Tak snad bude nový Benz úspěšný stejně jako jeho „neekologické“ typy. 🙂

    Vladimíra Lokšová

    Česko bude jedna z posledních zemí, kde budou jezdit čisté náklaďáky, a i ty dokáží naše firmy znečistit. Naloží zeminu, písek, šrot a tak to budou vozit otevřené bez jakékoliv plachty. Viděli jste v Praze, že by auta s pískem, zeminou apod. měly plachty? Vítr potom roznáší všude prach a tak zaprášená Praha je ještě špinavější a my to všechno dýcháme. Zastupitelé nehnou ani prstem pro zlepšení situace. Ekologický pokrok je jen v cizině. V Česku se bezohledně znečišťuje a drancuje tak daleko, jak to připouštějí slabé normy.

    Jan

    Jeden kg nafty má tolik energie co minimálně deset a vice kg vážící akumulátor . Selským rozumem mi vychází , že když do náklaďáku s nosností 30 tun dám baterky , musím jeho nosnost podstatně snížit ! Odstraněním spalovacího motoru a nádrže moc hmotnosti neušetřím ,. Z toho vychází , že co jsem odvez jednou Tatrou budu potřebovat možná tři ! A za druhé , čím chcete obdělavat pole . Do traktoru baterku nedáš není kam a když kolik hodin provozu ti vydrží . Zemědělec s ohledem na počasí kolikrát pracuje od rána do večera o žních jedou než se sklidí . Až bude po každém obdélaném hektaru muset k nabíječce to toho moc neudělá !

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist