autoweb.cz > Hyundai > Rakovan: Hyundai vzalo flotilu aut a vyslalo zprávu do vesmíru
Rakovan: Hyundai vzalo flotilu aut a vyslalo zprávu do vesmíru
Ano, tohle je reklamní kampaň taková, jakou si představujeme od značky globálního rozměru, a ne nějaké slaboduché popichování ve stylu souseda z Mladé Boleslavi.
Což je zřejmě jen otázka naší lokální malosti, kdežto komunikace s vesmírem, ta má grády světového formátu.
Tak tedy o co šlo? Nová kampaň s názvem „Zpráva do vesmíru“ má být příběhem třináctileté dívky z Houstonu v Texasu, jejíž otec je astronaut a často na vesmírných misích na Mezinárodní vesmírné stanici tráví mnoho dlouhých měsíců. Hyundai se nabídl se způsobem, jak otce s dcerou propojit pomocí vzkazu psaného obřím písmem, čitelným i z vesmíru.
Proběhlo několik expedic na vytipovaná místa, neobešlo se to bez meteorologických analýz, a pak bylo jako nejvhodnější místo pro vytvoření vzkazu vybráno vyschlé jezero Delamar Dry Lake, v americké Nevadě, kdy tato přírodní rovina posloužila jako gigantické plátno, na které jedenáct modelů Genesis napsalo svými koly zprávu o rozloze více než jeden a půl krát větší než Central Park v New Yorku.
Zachycení zprávy od své dcery Stephanie na Mezinárodní kosmické stanici posléze její otec prokázal fotografií. Vzkaz o rozloze 5,55 km2 byl navíc Guinessovou knihou rekordů uznán jako „největší obraz stopy pneumatiky.“
Za mne ještě jednou – dobrá práce, takhle se má prezentovat velikost a nadhled seriozní a prestižní značky. Soused z Nošovic (resp. Prahy) je podle mého názoru – optikou globální komunikace značky Hyundai, „takhle malý.“