Hyundai Trajet (2000 – 2006)

9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Korejské MPV Hyundai Trajet nepatří k nejrozšířenějším. Na trhu ojetin zaujme příznivou cenou a možností přepravy až sedmi cestujících. Odstranění některých závad ale přijde draho.

Diskuze

3 komentáře

    no, trajet nepoznam, ale s motorom 2,0CRDi 83kw mam bohate skusenosti z modelu Cerato. Velmi usporny, hlucny. A SPOLAHLIVY.

    firemne Cerato s nim najazdilo bez akejkolvek poruch 350000Km!!!

    auto skoncilo v srote po nehode – ale motor slapal ako hodinky stale!

    problemy so vstrekovacmi a cerpadlom mali motory 2,9CRDi. Nepoznam nikoho, kto by mal s motorm 2,0Crdi akykolvek problem..

    Driver

    No já se s tím setkal a zrovna u trajetu. Tehdy stál každý vstřik 13 000! Ono asi záleží i na tom, jak se s tim jezdí a jak těžké auto má rozhejbat.

    Tomas

    Jsem majitel černého Trajeta s 6 válcovým benzinovým motorem , s výkonem 127KW, s automatickou převodovkou, s tempomatem. Auto bylo dovezeno s Německa ve skvělém stavu ze servisní knížkou. V den koupě mělo 140.000 najetých kilometrů. Trajeta už mám druhý rok a jsem maximálně spokojen. Výbava super, má automatické dvou zónové klima, zahřívané kožené sedačky, elektrické zahřívané zrcátka, světla xenony. Rádio s mptrojkou má skvělý zvuk, lahodí mi více než v mém druhém autě 1000 Watový zesilovač s osmi repráky.

    Používám Trajeta na dlouhé tratě kvůli maximálně pohodlné jízdě. S automatickou převodovkou a s tempomatem který na dálnicích používám velmi často, jízda s tímto dvoutunovym autem je opravdový zážitek. I po několikahodinné jízdě s Trajetem se necítím vůbec unavený, naopak od mého sporťáka který na tyto dlouhé tratě do ciziny mně minule dosti unavil. Z jeho 127Kilowatty je Trajet dosti živý i když oproti mému sporťáku jeho výkony v zrychlení a s konečné rychlosti se nedají srovnat.

    Ale i tak zrychlení Trajeta z 0 na 100km/h za 11.5s a s konečnou rychlostí přes 190km/h není s tímto dvoutunovým vozem k zahození. To co ale mně vždy velmi potěší je maximalní pohodlnost v jízdě na dlouhé tratě na dalnících v cizině. Tam se Trajet nachází ve svém živlu. Nastavuji na dlouhých tratích tempomat , nemusím měnit vůbec rychlosti jelikož rychlostní páku Trajet nemá vždyť je to automat, o vše se stará Trajet sám a já polykám bezúnavně s tímto dvoutunovým vozítkem desítky stovek kilometrů i po hodně hodin jízdy s maximalní spokojenosti. Je to i tím že jsem zvyklý v mém druhém autě řídit zapadlej nízko v sedadle sporťáka, kdežto v Trajetu sedím v pohodlné vysoké výšce s velikým prostorem v autě.

    Prozatim s Trajetem ještě žádnou závadu jsem neměl. V servisu jsem jen vyměnil olej motoru, svíčky a brzdové destičky. To co mně štve je spotřeba paliva, která je ve městě 15lt/100km. Mimo město ale s automatem a s tempomatem spotřeba padá pod 9l/100km. Jeho 7 míst a veliký prostor se mi několikrát skvěle vyplatil.

    Doufám že toto auto které mám rád, mi bude i nadále bezpečně sloužit kdykoliv ho použiju na dlouhé tratě.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist