Hyundai Santa Fe (2000 – 2006)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Korejské SUV Hyundai Santa Fe nejprve sklízelo úspěch mezi novými vozy. Nyní si jeho první generace vede skvěle i na trhu ojetin.

Diskuze

13 komentářů

    riderhenry

    To muzu jen potvrdit, ve firme jedno jezdi, jako sluzebni auto na montaze skvela volba, ale spojka byla menena uz dvakrat, a to je auto jeste hluboce pod 100 000 km. Jedna se o CRDI pred faceliftem.

    Otto

    Hrozba vymeny vstrikovacu je asi nejvetsim strasakem a duvodem, proc bych se bal koupit ojetinu s takovou technikou. A hlavne tady v CR. Vzhledem k faktu, ze tady u nasich "kristalove cistejch" pumparu neni problem neustale tankovat nekvalitni naftu, je koupe ojetiny, ktera byla provozovana tady, velkou sazkou do loterie. Kdyz uz totiz clovek toleruje fakt, ze auto z bazaru bude mit minimalne o 33% stocenej tachometr, je vyhlidka na hodne pravdepodobnou potrebu investice v hodnote cca.50000 u auta s porizovaci cenou, rekneme, 250000 rozhodne hodna zamysleni, jestli se benzinak nevyplati vic.

    A nebo jinak. Da se vubec sehnat dieselak s tak kvalitni vstrikovaci technikou, ktera vydrzi treba 300000 km bez potreby vymeny? Tady v nasich podminkach?

    ma

    ahoj,

    chapu Tvoje rozcarovani, mas ve vsem pravdu, ale..v dnesni dobe neni problem udelat diagnostiku vstrikovacu jeste pred koupi vozidla..ja doporucuju koupi vozdila v zhranici, v normalnim bazaru nemaj problem uvolnit vozidlo k prohlidce v autorizovanem servisu a jejich nafta je kvalitnejsi..nalezita pece v CR, osobne kazdou 2-3 nadrz neleju aditivum a vstriky jsem jeste nikdy nemenil..jezdim v bmw e61 530d (v prvi e60 jsem najel od 85.000 do 215.000 na puvodni vstriky, odchylka na diagnostice byla -0.5 az 0.7 (pro info u bmw je hranicni hodnota -5 az +5,) takze pri obozretne koupi a nalezite peci, neni problem jezdit i s naftakem (a klidne i starsim)..jedinou slabinou je turbo s variabilnim nastavovanim lopatek, to odchazi u vsech znacek..ale i na to existuje reseni, staci se trosku poohlednout a sezenes kvalitni i za normali penize..nejsem zastancem nafty, ale v dnesni dobe je benzin zrovna tak komplikovanej a pecovat o nej je taky potreba..

    pan.D

    Bohužel Santa Fe na vstrikovanci listu trpi oproti BMW, podle servisu valna vetsina do 150 tis jezdi na servis s touto poruchou.

    riderhenry

    Nedaji se nahodou vstrikovace vycistit? Na benzinova auta se to dela (minimalne jede firma v CR). na benzinova auta se to dela, i kdyz i tam vam v servise nabidnou jen vymenu a o jine variante ani nevi… Pak by to byla zalezitost tezce pod 10 000.

    E36

    Já mám BMW E36 s motorem 325 TDS. Je z roku 95. Sice jsem druhý majitel, ale prvního znám a tak vím jakým servisem auto prošlo. Má najeto 260 000 km a vstřiky stále původní. Pravda, od 250 000 km přidávám aditivum a snažím se tak předejít případnému problému. Zatím je vše ok. Ale jak zde už padlo, báwo na vstřiky na rozdíl od jiných aut netrpí.

    pan.D

    Zdravim vsechny.

    Mam na firme take jedno sluzebni Santa Fe 2,0 CRDI rok 2005.Auto je vyuzivano v lehkem terenu obcas lesni cesty atd. Pri 95 tis. vymena prednich ramen, 105 tis. byla menena kompletne spojka, na 115 tis odesla neco jako Haldex spojna na spinani 4 x 4. Nepocitam asi pri kazdych 30 – 40tis. vymena tycek stabilizatoru a po 60 tis brzdy. Nyni mame najeto 130 tis, prumerna spotreba zhruba 9-10,5 l s autem nejsou nejake vetsi problemy, pokud se mu dava radny servis vydrzi na korejce celkem hodne..

    riderhenry

    Na korejce celkem hodne? Vzdyt Hyundai patri k nejspolehlivejsim automobilkam vubec…

    tvoje auto nema CR vstrekovace. To je nieco uplne ine.

    BMW na CR trpi rovnako ako kazde ine – kedze vyrobcov CR je par na svete a nie je ziaden rozdiel medzi technologiou CR v BMW a HMC…

    Inak – na rozdiel od TEracanu (ktory pouzival Delphi – ako Ford – co bol velky problem), tak vsetky ostatne HMC stroje pouzivaju CR od bosch

    Zako

    No když tak čtu co všechno se tam za tak malou dobu pokazí tak strácim chuť si ho koupit.
    Ja jsem myslel že SUV jsou kvalitnejší než obyč. osobní auta.
    Známej ma škodu feliciu najeto okolo 400 000km a rikal že tam skoro nic nemenil, jenom klasika ložiska a jednou tlmiče ,ja mam peugeot 207 80 000 km a ja sem tam nemenil absolutne nic a žádne problémy.Když si vemu že ze Santa Fe budu víc v servise jak na ceste tak nic moc teda

    Tom

    Při procházení na různých bazarech mě zaujal jeden kousek tady na http://www.autobazar.azinzert.cz/hyundai/ , ale pot tom co jsem to tady prošel, tak nevím. Snad abych se poohlídnul po něčem jiném. Co si myslíte o tom SantaFe 2,2 na tom odkaze?

    Radek

    Pěkná recenze. Santaféčko jsem si koupil před pár lety z https://www.truck1-cz.com/ jako auto do firmy a (musím zaklepat) zatím pořád jezdí bez problému. Teda jednou jsem u něj měl problém s elektronikou, ale nic až tak vážného. Jinak vše v pořádku. Nezbývá, než doufat, že to tak vydrží i nadále. 🙂

    Veterán

    Mám Santa Fé 2003 V6 benzín 3,5ll /150kw päťstupňový automat. Vôbec ho v článku neuvádzate, podobne ako benzínovú 2,7l motorizáciu. Moje auto má najazdené 370.000 km bez opravy motora, len pravidelná výmena oleja a filtra. Každá diagnostika bez nálezu, stále maká ako za nova. A tých dvesto koní je dosť zábavných, ťah je naozaj dobrý. Pravdaže, nie nasucho – spotreba tejto verzie: v meste približne štrnásť pätnásť litrov, o dva litre menej na dialnici. Takže skôr pre firmy alebo do tých častí sveta,kde sú palivá lacné.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist