Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi (2013)
22 fotografiíHyundai Santa Fe
Kdysi dobré auto za levnou cenu, dnes velké SUV příslušné k moderní a stále kvalitnější značce. Stojí víc, ale také umí víc nabídnout.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
22 fotografiíHyundai Santa Fe
Kdysi dobré auto za levnou cenu, dnes velké SUV příslušné k moderní a stále kvalitnější značce. Stojí víc, ale také umí víc nabídnout.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Test mi připadá celkem objektivní.
Co mne ale zarazilo je závěrečné konstatování, že zájemce rád zaplatí za příslušnost k populární značce!
Obávám se, že ačkoliv se reklama stále snaží Hyundai stavět nad Mercedes, je skutečnost taková, že mezi lidmi je Hyundai vnímán jako něco podřadného, cosi jako výraz finanční nedostatečnosti.
Zrovna tento týden jsem byl svědkem dotazu našeho zaměstnance na obchodního partnera, který zastavil s vozem této značky u nás na parkovišti. Uvítal ho slovy – „á firmě se nedaří?“.
Pravda je, že totéž napadne i mne na adresu firmy, kdykoliv vidím korejské auto polepené její reklamou.
Proto mi přijde nepravděpodobné, že by si byl někdo ochoten přilatit za to, že přísluší ke značce, která je synonymem nízké kvality, bídného provedení a podřadnosti, zkrátka výrazu toho, že na nic lepšího zkrátka nebylo.
Test nového Santy me prijde tak nejak na nic. Není pravda ze se po seslapnuti plynu nic nedeje, není pravda ze by nenco hlučelo při serizovani sedacky, ne nic v aute nesmrdi (je citit maximalne kuze) atd.
Nechapu co to mele autor v cenovem srovnani s BMW X3. X3 se srovnatelnou vybavou stoji cca o 500000 vic. No a nejvic sem se nasmal tem „mnohonasobne! lepsim jizdnim vlastnostem Subaru Forester , Ve firme mame oba vozy a s Forestrem nikdo jezdit nechce. Chci tim rict ze jak Santa fe tak Forestra ve firme mame a X3 ma kolega takze sem mel moznost vyzkoušet všechny tri auta během jednoho dne a porovnat pohodli (X3 byl nejhorsi zebrinak) ,spotřebu, jizdni asistenty a celkovou vybavu.
To auto by som si nekupil stoji 40tisic e, má aj super výbavu, koža, ktorá po 30tisic km no vizera straštne tak isto aj volant, nelubí sa mi jeho tvar a ako vizera po 30tisic km. Streštné okno je užastné. 6 kvalt je malo a pohon čo to tam je? Vraj 100% na predok Haldex 5 je o niečom inom skôr RAV, Kuga.