Hyundai představuje výkonné diesely
1 fotografieHyundai
Hyundai chápe oblibu Evropanů v dieselech, nabídne jim dva motory s vysokými výkony.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
1 fotografieHyundai
Hyundai chápe oblibu Evropanů v dieselech, nabídne jim dva motory s vysokými výkony.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě by jenom zajímalo, kolik takový motor vydrží. Už je to všechno asi takový spotřebák…
No od Hyundai, tomu davam tak 10 000 maximalne 20 000 km nez odejdou vstrikovace…a do 3 let je cele auto na odpis. Ale nekupte to, vzdyt prece Hyundai – ridim svuj svet! 😉 Radsi budu ridit svuj svet v ojetym Bawu nez novym korejci…
blbosť len si dalej riaď to stare bmw
Já osobně si starší ojeté BMW řídím a nestěžuju si
moj ksrný ma Kiu Ceeda z motorom 1.6CRDI(Hyundai)a tiež si nesťažuje je pravda že auto je ešte relatívne nové ale do roka by mohol mat aj cez 60 tis km nabehané takže uvidíme
predtým mal Polo 1.9TDi a to sa s Hyundajackou 1.6CRDI nedá rovnať vo všetkom je lepší hyundai
Už dnešní diesely Hyundai jsou spolehlivější než TDI od VW.
A to zjistil jaký to výzkum? Problém je v tom, že v Hjundjí jezdí důchodci co to s běsilou jízdou moc nepřehánějí…
dôchodca ešte nie som, Santa 2,2 CRDi 62 tis. km a spotreba oleja do 0,5 l na 15.000 km. Moc ho nešetrím, lebo ak sa má pokaziť, nech je to v záruke, nad 130 sa pozrie ručička dosť často ( aj u Vás na D1, ale to je asi cesta pre sebevrahov, tak po nej jazdíte )
no jo ty jsi fakt donald kacer.VW nejhorsi motory a hyundai najlepsi BLAZNE
Akorát u BMW se i u 123d jedná o dvoulitr, takže překonává kromě krouťáku oba Hyundae.
No sem zvědavej….sice korejci postoupili ale přece jen BMW dělá nejlepší diesly na světě:-) a že by jim žlutý dali na prdel?! dost pochybuju…podle mě si ten motor nebude zas rozumět s převodovkou nebo nebudou schopni dostat ten výkon na silnici…jak bývá zvykem a jestli za to budou chtít milion?!!!!! to bych se zasmál, do Nisanu bych třeba šel ale hyundai?! ble!!!
Nejlepší čtyřválcové diesely na světě dělá momentálně Renault, šestiválcové Audi (ale nepočítám v to přicházející 3.0 V6 dCi od Renaultu&Infiniti, který neznám, avšak podle všho opět dosáhne na vrchol). BMW je expert přes benzínové řadové šestiválce (které jsou skutečná špička). Koupit si do BMW diesel znamená, že majiteli vůbec nejde o sportovní charakter značky a jen chce machrovat.
Jel jsi poslední dobou s dieselem od BMW? Vždyť jsou to snad nejlepší motory dneška… Ať už dvakrát přeplňovaný dvoulitr ve 123d nebo nový třílitr v 330d. Audi je možná dobrý, ale rozhodně ne tolik. A Renault že má nejlepší čtyřválcový diesel?? No to snad nemyslíš vážně…
330d 170kW mám projetý a je to velmi dobrý motor (i když 3.0 TDi od Audi mám raději), ale uznej sám, že srovnávat ho s 325i nebo 330i fakt nejde – je těžkej na čumák, netočí se, chrochtá (docela dost)… prostě diesel se vším všudy. Proti tomu 330i má nádhernej zvuk, sametovej chod… no vůbec, o tomhle se prostě odmítám bavit. Za tím, že 2.0 dCi 180k od Renaultu je nejlepší čtyřválcový diesel současnosti si stojím, BMW 320d je těsně druhý. 123d projetý nemám, to je fakt.
rad te se 123d zajedu..
Sorry, ale opravdu jsi asi nejel v dieslu od BMW….renault ti možná na papír napíše víc KW ale výsledek stojí za H… O benzínech od BMW se bavit nebudu, protože to nepotřebuje sebemenší kritiku. Ale poradim ti! kup si Lagunu a Fočipuj jí! to bude raketa hm?!:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
vzpni pocitac a jdi spat..takovou slataninu napise jen motoristickej analfabet..jsi me rozesmal..
Hm tak prvně se po přečtení uklidnim a pak ti řeknu jednoduše že to co říkáš není pravda. Potvrzeno mnoha, mnoha naježďěnými kilometry.
Pánové mám hodně co do činění s Hyundaiem v Nošovicích a na rovinu můžu říct že s motory by neměl být problém, otázkou jsou převodovky, které pár týdnů před slavnostním spuštěním výroby měly problémy aby vydržely 20 000 km .)
Hyundai se mi nemusí líbit, ale musím říct, že se snaží a to tak, že hodně. konekonců přátelé je to páta největší automobilka na světě. Motory dělají korejci prostě dobré a když tu někdo vykřikuje cosi o ojetém bávau pak se musím skutečně hodně smát. Korejec není rozhodně krasavec jako nějaká Alfa, je však spolehlivý a nenáročný. Vozy dělají nyní korejci už dobré, rozhodně lepší než např. některé japonské automobilky viz. Suzuki či Daiatsu.
No tak nejsem nějaký příznivec automobilky hyundai, ale musim uznat, že za poslední roky udělali neskutečný pokrok a naftový motory mají fakt dobrý. Takový naftový motor 2,2CRDI v SantaFe se mi zdá jako velmi povedený, zvlášť svoji tichostí a kultivovaností..Proti tomu zní motory TDI jak traktor. Motor 1,6CRDI v I30 také není špatný, jede doopravdy velice slušně. Je pravda že v tom zpracování ještě mají co dohánět, občas někde něco vrže, ale myslim že tohle všechno doženou rychle.. uvidíme.
Jinak chci zareagovat na příspěvek, kde se píše o tryskách. Jsem zaměstnancem v jedné nejmenované automobilce, v podstatě její vozy jsou podle výzkumu považovány za nejspolehlivější, ale trysky se u naftových motorů mění po 15.000, jen se o tom nemluví :-D. Po výměně ale už vydrží abych nehanil..
k těm tryskám, to bych viděl na nějakou vadnou sérii, přeci není možný aby po vyměnění vydžely a odešly po 15000.
Třeba u Mazdy 6 (dvoulitrová nafta)ve které dost jezdím začala blbnot jedna tryska po 140000 km…
to jsou tedy argumenty… vlastním jako druhé vozidlo Hyundai Terracan 2,9CRDi najeto 170tis a vstřikovače všechno ok, jen jednou měněné čerpadlo. F