hyundai-odstartoval-prodej-nove-i30-vejde-se-jen-tak-tak-pod-400-tisic-kc.jpg

Hyundai odstartoval prodej nové i30, vejde se (jen tak tak) pod 400 tisíc Kč

Zajímavosti o autech

Máte zájem o nové Hyundai i30? Připravte si 400 tisíc Kč, a desetikoruna vám zbude. Pokud se nevrhnete na příplatkové pakety.

Diskuze

11 komentářů

    XXX

    Co to znamená když se řekne výbava. I když někdo může kňourat, že je zbytečně velká a že si za ty prachy nemůže vybrat poloviční.

    Karel ze Šumavy

    Neměl jsem ještě lepší auto,než I30. Mám ji již 8 let, najezdil jsem s ní 145 000 km po celé Evropě, ve městě, po polních a lesních cestách, honím ji jak nadmutou kozu, servis jen jednou ročně ve značkovém servisu a ona mě ta holka zlatá nikdy nenechala na holičkách. Mám 1,6 CRDi, 85 kW, plnou výbavu a přitom mě stála jako nová 330 000,- Kč. Když jsem to srovnal tehdy s nabídkou Š Octavia, s tím, že za tu cenu byla holá jak nemluvně, dokonce i bez autorádia, byla volba I30 jednoznačná a dodnes si blahořečím. Napraskám to snadno i mnohem mladším autíčkům, jezdím v pohodlí, snad jen sedadla mohla být lepší, ale jinak je super. Za celých 8 let jsem měnil jen olej, brzdový destičky a žárovky v potkávacích reflektorech. Žádná závada,žádná porucha, prostě nic. Už jsem uvažoval o nové 30, ale je mnohem dražší a nic nového pro mě zajímavého nenabízí. Couvat umím excelentně a tak kamera mě neoslní :-).

    mudrlantus

    Spousta pseudovýbavy za hordu peněz. Jediná užitečná věc, co nabízí, je vyhřívaný volant a sedačky, všichni ostatní asistenti jsou spíš na otravu a aby se mělo na autě co pos.at.

    mudrlantus

    Příspěvek jak z PR hnůjdaje. To já znám i méně spokojené majitele, kteří už H nechcou ani vidět 😀

    mudrlantus

    aneb jak prodat člověku to, co vůbec nepotřebuje 😉

    XXX

    Nehádám se, ale u konkurence dostaneš daleko míň a za víc, jen ta navigace s dlouhou aktualizací je bezva, servis a atd. atd. Co konkrétně bys odmítnul? Já osobně bych si naopak ještě připlatil přídavek, a furt budu cenou hluboko pod konkurencí. (pro pořádek Hyundai nemám, jen srovnávám)

    Insider

    Zato ten váš jak z žumpy, mudrlante… Si to auto někde půjčte nebo se nechte svézt a nebudete plkat tyhle kraviny. Mimochodem, proč asi dal německý Autobild ve Zprávě o kvalitě za rok 2016 Hyundai na 1. místo v Evropě? http://www.t-online.de/auto/news/id_79833246/autobild-qualitaetsreport-2016-deutsche-automarken-verlieren.html A ještě než to otevřete: Škoda a VW skončily na děleném 19. – 20. místě (z 20 hodnocených)…

    Insider

    A co je podle Vás ta „pseudovýbava“? Automatické tlumení dálkových světel? Hlídání slepých úhlů? Hlídání vyjetí z pruhu? Autonomní brzdění při náhlé překážce na silnici? Poučte neznalého, prosím, protože mně to všechno přijde jako velice užitečné…

    P. Růžička

    Váš článek je plný zaujatých vět, (ne)skrývané nelibosti proti značce. Ve srovnání s podobnými info články záměrně úplně někde jinde.
    Myslím si, že si to jako nezaujatý plátek nemůžete dovolit a na mě to působí lacině, sorry.

    p.s.: Nejsem fanda Hyundai.

    Jiří

    i30 mám již 8 let, najeto 45tis. km, 1.4l CVVT, 109k. Stálo mě v r. 2008 385tisíc, s doplňky 416tis. Je to nejhorší auto, jaké mně kdy přišlo pod ruku. A mám ho tak dlouho proto, že to nikdo alespoň za trochu přiměřenou cenu nekoupí. Kvůlli neustálým závadám jsem místo ježdění žil v servisech. Volno v práci, neustálé cestování do servisu a neustálé dohadování se. HMCZ nemá zájem o spokojeného zákazníka. Problém je v tom, že i když máte auto v záruce, tak páni v servisu řeknou, že se nejedná o závadu a že klepání v řízení je běžný provozní hluk. Potom vám zase řeknou, že to klepání je výrobní vada, která se nedá odstranit. Už jsem byl málem u soudu, ale zjistil jsem, že šance u soudu je nulová a že bych prosoudil tolik, že bych si mohl zrovna koupit jiné auto. Po neustálém negativním dohadování se s vrcholnými manažery HMCZ jsem napsal presidentovi Mr. Kenymu Lee. Ten se se mnou vůbec nebavil, ale zařídil opravu auta. Během dvou let záruky to stálo HMCZ 200tis. bez práce. Dobrá, v řízení neklepe. Již v záruce jsem reklamoval brzdové kotouče, protože po 12tis km byly hnusně rýhované. Koho to zajímá, nechť se podívá na ulozto a vyhledá si „brzdovoé kotouče i30“. To jsou moje. Servis mně odpinknul s tím, že to je v normě a že málo brzdím. Za své jsem si nechal přebrousit přední kotouče a vyměnit zadní + zadní brzdové destičky, 7 tisíc z mé kapsy. Po 5ti letech přestala fungovat klimatizace. Prý je shnilý konvertor, oprava dalších skoro 7 tis. Výměny předních a zadních stabilizátorů 6tisíc. A další a další problémy. No nekupte si Hyundai! A teď navíc s litrovyým downsziungem! A znám lidi, kteří mají s i30 obdobné špatné zkušenosti.

    Jiří

    Já bych především odmítnul ten litrový motor, to je urážka motorizmu.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist