Hyundai odstartoval prodej nové i30, vejde se (jen tak tak) pod 400 tisíc Kč
Zajímavosti o autech
Máte zájem o nové Hyundai i30? Připravte si 400 tisíc Kč, a desetikoruna vám zbude. Pokud se nevrhnete na příplatkové pakety.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Máte zájem o nové Hyundai i30? Připravte si 400 tisíc Kč, a desetikoruna vám zbude. Pokud se nevrhnete na příplatkové pakety.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Co to znamená když se řekne výbava. I když někdo může kňourat, že je zbytečně velká a že si za ty prachy nemůže vybrat poloviční.
Neměl jsem ještě lepší auto,než I30. Mám ji již 8 let, najezdil jsem s ní 145 000 km po celé Evropě, ve městě, po polních a lesních cestách, honím ji jak nadmutou kozu, servis jen jednou ročně ve značkovém servisu a ona mě ta holka zlatá nikdy nenechala na holičkách. Mám 1,6 CRDi, 85 kW, plnou výbavu a přitom mě stála jako nová 330 000,- Kč. Když jsem to srovnal tehdy s nabídkou Š Octavia, s tím, že za tu cenu byla holá jak nemluvně, dokonce i bez autorádia, byla volba I30 jednoznačná a dodnes si blahořečím. Napraskám to snadno i mnohem mladším autíčkům, jezdím v pohodlí, snad jen sedadla mohla být lepší, ale jinak je super. Za celých 8 let jsem měnil jen olej, brzdový destičky a žárovky v potkávacích reflektorech. Žádná závada,žádná porucha, prostě nic. Už jsem uvažoval o nové 30, ale je mnohem dražší a nic nového pro mě zajímavého nenabízí. Couvat umím excelentně a tak kamera mě neoslní :-).
Spousta pseudovýbavy za hordu peněz. Jediná užitečná věc, co nabízí, je vyhřívaný volant a sedačky, všichni ostatní asistenti jsou spíš na otravu a aby se mělo na autě co pos.at.
Příspěvek jak z PR hnůjdaje. To já znám i méně spokojené majitele, kteří už H nechcou ani vidět 😀
aneb jak prodat člověku to, co vůbec nepotřebuje 😉
Nehádám se, ale u konkurence dostaneš daleko míň a za víc, jen ta navigace s dlouhou aktualizací je bezva, servis a atd. atd. Co konkrétně bys odmítnul? Já osobně bych si naopak ještě připlatil přídavek, a furt budu cenou hluboko pod konkurencí. (pro pořádek Hyundai nemám, jen srovnávám)
Zato ten váš jak z žumpy, mudrlante… Si to auto někde půjčte nebo se nechte svézt a nebudete plkat tyhle kraviny. Mimochodem, proč asi dal německý Autobild ve Zprávě o kvalitě za rok 2016 Hyundai na 1. místo v Evropě? http://www.t-online.de/auto/news/id_79833246/autobild-qualitaetsreport-2016-deutsche-automarken-verlieren.html A ještě než to otevřete: Škoda a VW skončily na děleném 19. – 20. místě (z 20 hodnocených)…
A co je podle Vás ta „pseudovýbava“? Automatické tlumení dálkových světel? Hlídání slepých úhlů? Hlídání vyjetí z pruhu? Autonomní brzdění při náhlé překážce na silnici? Poučte neznalého, prosím, protože mně to všechno přijde jako velice užitečné…
Váš článek je plný zaujatých vět, (ne)skrývané nelibosti proti značce. Ve srovnání s podobnými info články záměrně úplně někde jinde.
Myslím si, že si to jako nezaujatý plátek nemůžete dovolit a na mě to působí lacině, sorry.
p.s.: Nejsem fanda Hyundai.
i30 mám již 8 let, najeto 45tis. km, 1.4l CVVT, 109k. Stálo mě v r. 2008 385tisíc, s doplňky 416tis. Je to nejhorší auto, jaké mně kdy přišlo pod ruku. A mám ho tak dlouho proto, že to nikdo alespoň za trochu přiměřenou cenu nekoupí. Kvůlli neustálým závadám jsem místo ježdění žil v servisech. Volno v práci, neustálé cestování do servisu a neustálé dohadování se. HMCZ nemá zájem o spokojeného zákazníka. Problém je v tom, že i když máte auto v záruce, tak páni v servisu řeknou, že se nejedná o závadu a že klepání v řízení je běžný provozní hluk. Potom vám zase řeknou, že to klepání je výrobní vada, která se nedá odstranit. Už jsem byl málem u soudu, ale zjistil jsem, že šance u soudu je nulová a že bych prosoudil tolik, že bych si mohl zrovna koupit jiné auto. Po neustálém negativním dohadování se s vrcholnými manažery HMCZ jsem napsal presidentovi Mr. Kenymu Lee. Ten se se mnou vůbec nebavil, ale zařídil opravu auta. Během dvou let záruky to stálo HMCZ 200tis. bez práce. Dobrá, v řízení neklepe. Již v záruce jsem reklamoval brzdové kotouče, protože po 12tis km byly hnusně rýhované. Koho to zajímá, nechť se podívá na ulozto a vyhledá si „brzdovoé kotouče i30“. To jsou moje. Servis mně odpinknul s tím, že to je v normě a že málo brzdím. Za své jsem si nechal přebrousit přední kotouče a vyměnit zadní + zadní brzdové destičky, 7 tisíc z mé kapsy. Po 5ti letech přestala fungovat klimatizace. Prý je shnilý konvertor, oprava dalších skoro 7 tis. Výměny předních a zadních stabilizátorů 6tisíc. A další a další problémy. No nekupte si Hyundai! A teď navíc s litrovyým downsziungem! A znám lidi, kteří mají s i30 obdobné špatné zkušenosti.
Já bych především odmítnul ten litrový motor, to je urážka motorizmu.