Hyundai i30 1.4i Trikolor

18 fotografiíHyundai i30

Peníze jsou vždycky až na prvním místě. Ale kupodivu existují auta, u kterých s klesající cenou neklesá úměrně i užitná hodnota a schopnosti.

Diskuze

58 komentářů

    lamal

    Tak preco stoji ten golf o 100 tisic viac ?

    Protože je o těch 100 tisíc lepší.

    v cem je 100tisic lepsich? ani jednim slovem tam neni zminka, aby jsme vedeli, ze se pridat 100tisic vyplati.

    ctenar

    Ale je to v článku. A záleží jenom a pouze na kupujícím, zda mu to za oněch zmiňovaných 100tkč stojí či nikoli. Věc osobní volby.

    myslis tim hluk od podvozku? to mi za 100tisic nestoji… ale nekomu trebas jo… i kdyz, neni to jen o tom, i30 ma spoustu chyb, at drobnych ci vetsich… ale 100tisic je tretina az ctvrtina ceny, coz neni malo…

    Tak například Golf, který stojí o těch 100 tisíc více má motor 1.2 TSI a 6 stupňovou převodovku, což je trochu jiná liga, než pohonné ústrojí u této i30. Pak jsou tu samozřejmě další věci, které se penězi těžko vyčíslují a pro tebe jsou nepochopitelné, jako celkově lépe odladěné auto a již zmíněné odhlučnění, subjektivní pocit kvality, prestižnější značka a image, menší ztráta hodnoty při dalším prodeji a podobně.

    Pavel

    Pánové, musím se přidat, jelikož vlastním od listopadu nového Golfa s 1,2 tsi 63kw. Kupoval jsem skladovku s automatickou klimou, paketem sport (sportovní sedačky,16 palcová AL, zatmavená skla), loketní opěrka, ESP (je v základu pro všechny golfy), příplatková červená barva Tornado, rádio s 8-mi repro,mp3 a AUX vstupem, to vše, za bratru 326 000Kč. O ceně jsem nevyjednával, bylo to ofiko na netu, žádná předváděčka. Průměrná spotřeba 6,6 a při dálniční 130 točí cca 3000ot. V interiéru luxus srovnatelný s audi. Tomu se žádný Hyundai i30 nevyrovná. Kdyby někdo argumentoval, že je to náhodně názká cena, tak vás můžu ubezbečit, že v každém autosalonu v Brně dostanete cenu kolem 335 ti.

    Dobrá volba, Pavle. Ta spotřeba půjde ještě dolů. Myslím, že bys mohl jezdit klidně kolem 6 litrů, já mám 2 roky 1.4 TSI a dlouhodobý průměr mám 6,4 a to rozhodně nejsem žádná brzda. K té ceně, každý tady srovnává tabulkové ceny, ale kdyby si někdy zašli přímo k prodejci, tak by se divili, na jakou cenu se můžou dostat třeba právě u VW, sleva 8% je úplně normální, kdežto u Hyundaie dostaneš tak 10000 Kč a lékárničku, takže v reálu se ceny podobně vybavených aut takřka srovnají.

    Pavela

    S tou doporučovanou 6ti stupňovou převodovkou bych to u atmosferické 1,4 neviděl tak jednoznačně. Utěchle motorů se něco začíná dít okolo 4tisíc otáček a když 6tka srazí otáčky někam k 3.400, tak v našich podmínkách (třeba táhlá stoupání na D1)auto na šestku nepojede a nevyhnete se řazení. A to se obávám, že nebude každýmu úplně po chuti. Podle mé zkušenosti je to na hraně u atmosferické 1,6, v mým případě 97kW a 160 Nm, u tohoto motoru si myslím, že je dobře, že se Hyundai drží pěti rychlostí, alespoň pro ČR je to dobře.

    trhač

    Tak ta šestka tam může pomoc při jízdě rovně nebo pod částečným zatížením. U golfa 1.2 tsi se taky musí podřadit, ale aspoň to ve 130 netočí jak závodní motorka. A to je pak vidět i na spotřebě.

    lamal

    nerob si take iluzie 1,2 TSi nieje ziadna ina liga je to len obycajna fukana 1,2 ka 6,6L to zerie jedine ked s tym chodis ako s 1,2 bez turba jakmile pytas tych par NM co to ma lebo vykon je priemer tak to zerie docela navyse co taha na spodku otaciek tak to zas chyba na vrchu takze pri 4000ot mozes rovno radit….o zivotnosti 1.2 TSi nebudeme radsej polemizovat no 1,4ke od Kia/Hyundai nebude siahat ani po paty to je bohuzial fakt maleho turbomotora a od toho sa aj bude odvijat cena pri predaji . Si myslis, ze niekto ti vycaluje nejake peniaze po 200tisic KM na fukanej vyzmykanej 1,2ke po dvoch vymenach turba ? asi nie…to skor bude strasiak zatial co poctiva atmosfera natoci 350tisic s prstom v nose

    jedina vyhoda 1,2tsi + 6stupnov su nizsie otacky na dialnici nic ine,.,skorej este jedno minus tej slabej 63kw verzie je uplne nudny prejav…

    znamy ma 1,4 ceed tento isty motor a spotreba 6,5 litra na okreskach 6…ziadne brzdy provozu 1,4 ma casovanie ventilov a pri zaradenej 5ke v obci – kvoli kratkej prevodovke toci motor pri 53km/h 1750-1800ot klesa okamzita spotreba na 2,7-3,5 kitra co ti priemernu bezpecne zrazi na 6 az 6.5 litra dlhodobo…samozrejme ked je vacsia zataz ci kopec tak podradis a motor netrapis ale vdaka casovaniu ventilov je ten motor kludny aj pri 1800ot a spaluje maximalne efektivne…treba vediet ako na to

    odkaz pre majitela 1,4TDSi – jazdit za 6,4 je ozaj brzda premavky dostat sa pri sviznej jazde pod 8l je nemozne skorej tych 9….pri vyuzivani potencialu motora nad 10 l…alebo si myslite, ze ked nabehate 10 000km a nenulujete palubny PC tak po jednej 5 km jazde na podlahe vam zdvihne spotrebu na 9 litrov? nie nepohne sa ani o 10tinu …vynulovat a potom spravit 10km na podlahe : ))

    nic proti TSi nech sa tesia majitelia, no bavit sa tu o inej lige a 6,4 litrovej spotrebe – ked ho nesetrim je z rise mokrych snov VW koncernu

    Pavel

    tak to vezmem popořadě:

    1) motor – já si iluze nedělám a srovnávám to, co srovnávat můžu. Co se týče motorů, tak s tou 1,4-kou z H30 jsem nejel a nemůžu tvrdit (a taky to nedělám), že je moje tsi lepší. Kažkopádně můj má spotřebu dlouhodobou 6,6, mám najeto 6000km a rozhodně pomalu nejezdím – dálnice 140, okreska 100 a nudný projev je subjektivní pojem, mě nepřipadá, do stovky je živý dost (na dvojku, trojku). Jinak můj 63kw motor má jen 5st. převodovku a ve 130 točím taky jen cca 2900ot./min a mám spotřebu 7litrů což bych s tím H30 měl nad 8! Jezdím 50% dálnice a 50% okresky, město skoro vůbec takže na spotřebě by mě H30 vyšel dráž.
    2) Ohledně spolehlivosti vaříš z vody a nemáš absolutně žádná fakta, která to mohou doložit. To je pořád dokola omílaná písnička.
    3) Golf je v interiéru luxusnější o třídu, to je neoddiskutovatelný fakt.
    4) Pokud si vezmu mou výbavu a chtěl bych to samé po ceedu, nebo H, tak jsme na stejné ceně – fakt.

    Měl bych dotaz…ty jsi jezdil se všemi motory – 1,2 tsi, 1,4 tsi a 1,4i, nebo jsou to tvoje domněnky, tak jako u spolehlivosti?

    pri ustalenich rychlostiach moze byt taka spotreba ale predsa jazdit svizne znamena akcelerovat nielen to vyhnat na 100 a potom na 140 a drzat to na tempomate…v rezimoch co pises ma 1,2tsi vybornu spotrebu len ked mu zacnes slapat na krk zerie neumerne vykonu ako kazde turbo…to je fakt bohuzel…ano nudny prejav je velmi subjektivny je prijemne mat tah v nizkych a strednich no ked chces predbehnut rychlejsie ako obvykle alebo motor vyzmykat tak to nejde lebo vo vyssich netaha cize to najlepsie zo seba rozdava pri beznej jazde… zalezi kolko sa pohybujes na dialnici, ale predsa 1,4 nieje motor na dialnice … to je motor do mesta a medzi mesta a v tychto rezimoch chodi velmi usporne …vyhodu som predsa spomenul na dialnic, nizsie otacky na TSi /ked aj s manual 5/

    ohladne spolahlivosti nevarim z vody, precitaj si nieco o problemoch motorov na forach 1,8TSi a 1,4 TSi a potom rozpravaj… cisto teoreticky primy vstrek + haklive turbo + extremna zataz na malu kubaturu /slabsia klukovka, loziska , blok piesty ulozenia…a hlavne aj kvoli uspore trenia/ ti dava predpoklad vacsej zivotnosti motora? ta 1,2 ka v tych nizkych otackach ma enormnu zataz a pritom ju este dopuje turbo od 1200ot…ak to nechapes nema cenu sa rozpisovat, mysli si co chces

    golf je luxusnejsi v interieri to bez debaty ale o 100 tisic ? ceny zjednavaju aj korejci

    spolahlivost niesu ziadne domnienky a je fakt, ze ten motor je konstrukcne stavany na cca 200 tisic KM aj to bude zalezeta silno od pouzivania ako na kazdom turbe kedze je haklive na zaobchadzanie a teplotne zmeny + olej….ten motor nema sance na bezproblemovy 350tisicovy km nabeh bez uprav criev motora…ci veris alebo nie a hociaka vyspela atmosfera to zvladne bez problemov…to je tiez fakt nepopieraj to a v tomto sa bude odvijat i cena 1,2tsi…inac spotreba pri vykone sa netyka len TSi aby to nevyzeralo, ze mam potrebu hanit koncern to plati aj u fiatu 1,4 turbo jet

    s 1,2 tsi som isiel vo fabii a tiez s 1,4 tsi v golfe 5

    Máš trochu mezery v technickém názvosloví, takže debata s tebou je zbytečná, ale přesto si neodpustím tě trochu poučit.
    Pohonné ústrojí není jen motor, ale o spojka, převodovka, rozvodovka atd.
    Já jsem psal právě o pohonném ústrojí v Golfu, který je dražší o 100 tisíc než tento i30. Tam je motor 1.2 TSI (77 kW, 175 Nm, 6 st. převodovka) a to je prostě jiná liga něž tohle 1.4i (80 kW, 137 Nm, 5 st. převodovka).
    O životnosti se nebudeme vůbec bavit, protože nikdo neznáme nikoho, kdo by měl s těmito motory najeto 350 tisíc kilometrů, takže tady jen věštíš ze skleněné koule.
    Teď k té mojí spotřebě. Jezdím už 20 let a měl jsem vlastních cca 50 aut (nové i ojeté) a mám tedy s čím srovnávat. Brzda provozu opravdu nejsem, spíše naopak a spotřebu mám s 1.4 TSI dlouhodobě opravdu 6,4 l/100 km, momentálně mám na něm najeto 40 tisíc km. Jestli mi to věříš nebo ne je mi úplně jedno.

    Tomas

    Máme doma Seat Leon s 1,4 TSI za rok máme nalítané 24 tis km, a všechno je ok, jezdí s ním většinou žena a průměrná spotřeba je 5,9 a to jezdí ve městě. Na druhou stranu když si auto vezmu já spotřeba je řádově na 8-10 litrech při hodně svižné jízdě… Jelikož ale pracuji pro sub dodavatele HMMC tak máme k dispozici i30 jak v 1,4 tak v 1,6. A je to neuvěřitelně zdechlé v nízkých otáčkách ale to jsem fakt ještě nezažil. do 3-3500 se neděje prostě nic. Řízení je u středové polohy totálně necitlivé prostě hrůza. A co se týče bezpečnosti jen se z dálky směju testům. Takže kdo nevidí těch 100 tis v rozdílu, tak já je vidím až z moc velké blízky, stačí se podívat ze spodní strany na prahy po zimě. 🙂

    Tomas

    Vy sice nikoho neznáte, ale já jo. 3 roky stará i30 259 421 km (teď jsem se byl dívat) – Jezdí v tom korejec ale 2x měněná spojka + 1x generálka motoru je to služební auto, takže to kolegyně v mrazech vytočila a ona praskla hlava.

    260 tisíc a generálka motoru? Kde je tedy ta zmiňovaná trvanlivost? Navíc do těch 350 tisíc možná bude potřeba ještě jedna generálka 🙂

    l

    budeme sa tu chytat za slovicka o nazvoch, motor je jedna vec a prevodovka druha i ked spolu uzko suvysia, spatny motor nezachrani ani M6 prevodovka, ale tu zrejme nejde o nejaku objektivitu… takze ziadna ina liga to nieje jedine to je uspornejsie vo vyssich rychlostiach a tichsie na dialnici, ostatne inde je to tak, ze jeden ma vykon dole a druhy hore a to druhe je lepsie … preco sa tu ignoruje zmienka o problemoch motorov TSi ? staci citat ked sa chce – a to je ta zmienovana spolahlivost ? mazanie? vacky ? bloky ? atd…treba citat to ziadna atmosfera tolko nezazila

    takze, zivotnost 1,2 TSi je otazna a 350 tis sa nedozije 95% motorov az nie 100% a nezalezi na tom ? asi ano vsak chcete predat golf a este na tom naryzovat velke love len asi s rozpadnutym motorom tazko

    tak mu praskla hlava valcov a? teraz budeme podla toho posudzovat vsetky atmosfericke motory nie ? ak je to vobec pravda /co pochybujem na benzinakoch hlavy nepraskaju ani v zime/ tak je to len jeden pripad mozme vyskusat 1,2tsi pri 265 000 km vytocit po obmedzovac v zime studeny OK ? uvidime ci vydrzi…vsetko proste len kecy

    opat porovnavat tah v nizkych rpm 1,6 motora bez turba a 1,4 turbo je pre rozumovych invalidov, o tom sa uz toho, napisalo vobec sa tomu nebudem venovat

    lamal

    budeme sa tu chytat za slovicka o nazvoch, motor je jedna vec a prevodovka druha i ked spolu uzko suvysia, spatny motor nezachrani ani M6 prevodovka, ale tu zrejme nejde o nejaku objektivitu… takze ziadna ina liga to nieje jedine to je uspornejsie vo vyssich rychlostiach a tichsie na dialnici, ostatne inde je to tak, ze jeden ma vykon dole a druhy hore a to druhe je lepsie … preco sa tu ignoruje zmienka o problemoch motorov TSi ? staci citat ked sa chce – a to je ta zmienovana spolahlivost ? mazanie? vacky ? bloky ? atd…treba citat to ziadna atmosfera tolko nezazila

    takze, zivotnost 1,2 TSi je otazna a 350 tis sa nedozije 95% motorov az nie 100% a nezalezi na tom ? asi ano vsak chcete predat golf a este na tom naryzovat velke love len asi s rozpadnutym motorom tazko

    tak mu praskla hlava valcov a? teraz budeme podla toho posudzovat vsetky atmosfericke motory nie ? ak je to vobec pravda /co pochybujem na benzinakoch hlavy nepraskaju ani v zime/ tak je to len jeden pripad mozme vyskusat 1,2tsi pri 265 000 km vytocit po obmedzovac v zime studeny OK ? uvidime ci vydrzi…vsetko proste len kecy

    opat porovnavat tah v nizkych rpm 1,6 motora bez turba a 1,4 turbo je pre rozumovych invalidov, o tom sa uz toho, napisalo vobec sa tomu nebudem venovat

    Ty jsi už totálně mimo, ani pomalu sám nevíš co jsi vlastně napsal. Přečti si vlákno od začátku, abys pochopil o čem se psalo na začátku a u čeho jsi ty vlastně skončil.
    Pak tu píšeš o skvělé životnosti motorů Hyundai a když někdo z vlastní zkušenosti napíše, že 1.4i umřela docela brzo, tak to okomentuješ \“no a?\“, ale vzápětí tu vytasíš nějaké teorie o problémech motorů TSI, které jsi vyčetl kdo ví kde…
    Prostě dement…

    lamal

    uplne mimo si tu len ty, ja reagujem na to co sa tu pise a ked to tvoj rozum nevie pobrat tak s tym nieco rob…. ty sa riadis len svojimi dojmami to je smutne, mimochodom neospevujem zivotnost motorov Kia/H ale vravim za vsetky atmosfericke motory co si zas tvoj rozum nedokazal vsimnut vo viacerich prispevkoch to, ze je pouzity priklad 1,4 hyundai je asi normalne ked je v teste o30 – len sa obavam, ze ani to ti nedoslo… ja koncim pri tom pri com ste skoncili vy predomnou, lebo reagujem na prispevky a uprimne zasnem co si ty vlstne zaac s tym rozumom….

    v skratke – statisticky je jedna prasknuta hlava nic rozumies ? tak isto ako akakolvek ina porucha, ak sa 1,2 tsi dozije 256 tisic a potom klakne tak to bude uspech a to uz hyundai sa dozil … a vlastne pri tebe ozaj nevidim dovod sa tym zapodievat ked ti treba vysvetlovat taketo primitivne veci co si ty z debaty nevies vylozit…pockam na prispevok toho druheho diskutujuceho radsej

    Neospevuješ životnost motorů Hyundai?
    Cituji tvůj příspěvek:
    o zivotnosti 1.2 TSi nebudeme radsej polemizovat no 1,4ke od Kia/Hyundai nebude siahat ani po paty…
    Někdo tu napsal, že tenhle motor má najeto 260 tisíc a už má jednu generálku, přesto je to podle tebe statisticky nic, ale že 1.2 TSI tomuto motoru v životnosti nesahá ani po paty jsi vůbec ničím nepodložil a ani nemáš čím, protože je to nový motor, takže tady plácáš svoje dojmy jenom ty.

    lamal

    nebudem placat o motoroch toyota ked clanok a diskusia je ku i30 a este od teba pocuvat, ze som off topic s prispevkami : )) funny

    ano presne tak statisticky to je 0 jedna porucha /chces si nalhavat ze im praskaju hlavy stale vid/ & ked sa 1,2tsi dozije 260tisic km a potom sa rozsype to bude uspech, podkladat to nicim nemusim,,,a nebudem sa opakovat, tebe to i tak nepomoze bohuzial : (

    Tobě fakt jebe nebo jsi opravdu takový debil?

    nie to len ty by si zabrzdil aj ENTERPRISE s tou tvojou logikou

    Tomas

    lamale, s tou logikou bych se být tebou moc neoháněl. Pořád tu dokola píšeš že TSi nevydrží tolik co ten motor v i30 ale nemáš pro to žádný argument. Až budeš mít konkrétní data tak ti možná dáme za pravdu ale zatím jsou to jenom tvoje výmysly.

    lamal

    to je vec nazoru, ja si mozem mysliet to co som napisal, z pohladu fyziky su na to dost dobre dovody, ja som to nepisal ako fakt, ale iba ako moje teoreticke presvedcenie a to, ze je atmosfera spolahlivejsia je fakt a taktiez aj to, ze 1 prasknuta hlava na motore z 300 000 kusov je statisticky nepodstatny udaj… nieje to tak ? keby chcete tak pochopite obaja, ale kedze hanim tu inu ligu menom TSi 1200ccm tak uz pravdu nemozem mat… o tej logike sa uz radsej nebavme

    pekny vikend prajem : ))

    lamal

    to je vec nazoru, ja si mozem mysliet to co som napisal, z pohladu fyziky su na to dost dobre dovody, ja som to nepisal ako fakt, ale iba ako moje teoreticke presvedcenie a to, ze je atmosfera spolahlivejsia je fakt a taktiez aj to, ze 1 prasknuta hlava na motore z 300 000 kusov je statisticky nepodstatny udaj… nieje to tak ? keby chcete tak pochopite obaja, ale kedze hanim tu inu ligu menom TSi 1200ccm tak uz pravdu nemozem mat… o tej logike sa uz radsej nebavme

    pekny vikend prajem : ))

    Pavel

    Musím sohlasit s lámalem, že jeden zadřený motor neznamená celkově špatný. Toto číslo nic neříká a neříkalo by to i kdyby se to stalo 5-ti lidem kolem mě, protože já můžu mít smůlu na lidi kolem mě:) a přitom všechny ty ostatní statisíce aut mohou být klidně v pořádku. Jediné co je v tomto případě vypovídající, jsou údaje ze servisů. Dál jsem taky slyšel o problémech s např. 1,8 tsi a mám i kamráda, kterýmu se to sere, ale toto může ovlivňovat spousta věcí – např. že s tím jezdí jako prase (kupoval to ojetý tak kdo ví co se s tím dělo) Taky mám kamaráda v práci, který měl japonský auto taky 1,2 turbo, myslím Datsun (nevím přesně) a prej měl přes 100 koní a lítal jak drak, měl najeto přes 250 000. Rok výroby si nevzpomenu, ale starý, určitě přes 10 let. Turbo mu teda začlo odcházet, ale tím chci říct, že turbo benzín není nová záležitost (taky je už dávno dělával Fiat pokud vím). Lámal logicky správně uvažuje, čím víc hejblat, tím větší pravděpodobnost poruchy. Musí ale také dodat, že technologie výroby, výpočetní technologie, materiály atd. jdou mílovými kroky kupředu. Pokud toto zvládli před 10ti a více lety, tak nyní to musí být podstatně lepší. Argument o nespolehlivosti tsi motorů je nejoblíbenější u prodejců ostatních značek, vím o tom své když jsem kupoval auto. Nejlepší bylo, když mi prodejce v Hondě řekl, že si myslí, že tyhle motory nic nevydrží, protože technologie materiálů nepokročila tak daleko:)

    Pavel

    Ještě si dovolím malé přirovnání, mám korejský mobil (Samsung Wave) a na první pohled krása – technické parametry na papíře vypadají úžasně, ale když se s ním začne pracovat, tak ovládání má spostu nedodělávek, nebo nedomyšleností, celkové ovládání nemastné, neslané, multitasking funguje jen na některé aplikace, foťák fotí špatně, nelze kupovat aplikace atd. Za sebe říkám, že jsem se s ním za rok moc nezžil.

    Jak čtu recenze o Hyundai, nebo Kia, tak mi to silně připomíná situaci u mého mobilu – brutálně svítící přístrojovka, která nelze vypnout, gumová středová poloha, výkonný motor, ale slabé spřevodování atd.

    Pavle technologie pokrocili a turbo nieje nova vec na druhej strane, revolucia v materialoch sa neodohrava v tejto kubature uz len kvoli cene… naviac kto o tom 1,2 Tsi motore nieco cital tak vie, ze je stavany na nizke trecie odpory, preto ma len jednu vacku /docela bezne samozrejme u 1200ccm/ ma uzsie loziska na kluke a okrem turba ma i priamy vstrek, kt. je predsa len troska chulostivejsi ako obycajny vstrek do zvodov… to vsetko len vytvara pravdepodobnost ako aj setup turba kedy tu malu kubaturu dopuje uz pri 1200ot co je podstatny fakt na zivotnost lozisk a ulozeni…kdez to turba zo starej skoly ozivali nad 2000 aj u benzinov…takze nizsie ich nikto nedrtil…ale opat len pravdepodobnost – i ked TSI 1,8 ako vieme tiez dokladaju pravdepodobnost opakovania sa istich chyb… lenze tu napis nieco na `inu ligu` a nikto si nedokaze zobrat nejaky fakt k srdcu.
    samozrejme alfa a omega je zavyslost na pouzivani, ako som uz spominal teplotne zmeny nielen turba a takisto kvalita oleja, styl jazdy … atmosfera nieje nachylna tak na zivot ako turbo to je tu opat ista vyhoda/nevyhoda…je mozne, ze sa ten motor podaril i z hladiska zivotnosti, lebo ja si vobec nemyslim ,ze je spatny len nie ina liga proste…to su kecy ludi co presadli z felicie.. bez urazky : ))

    lamal

    Pavle technologie pokrocili a turbo nieje nova vec na druhej strane, revolucia v materialoch sa neodohrava v tejto kubature uz len kvoli cene… naviac kto o tom 1,2 Tsi motore nieco cital tak vie, ze je stavany na nizke trecie odpory, preto ma len jednu vacku /docela bezne samozrejme u 1200ccm/ ma uzsie loziska na kluke a okrem turba ma i priamy vstrek, kt. je predsa len troska chulostivejsi ako obycajny vstrek do zvodov… to vsetko len vytvara pravdepodobnost ako aj setup turba kedy tu malu kubaturu dopuje uz pri 1200ot co je podstatny fakt na zivotnost lozisk a ulozeni…kdez to turba zo starej skoly ozivali nad 2000 aj u benzinov…takze nizsie ich nikto nedrtil…ale opat len pravdepodobnost – i ked TSI 1,8 ako vieme tiez dokladaju pravdepodobnost opakovania sa istich chyb… lenze tu napis nieco na `inu ligu` a nikto si nedokaze zobrat nejaky fakt k srdcu.
    samozrejme alfa a omega je zavyslost na pouzivani, ako som uz spominal teplotne zmeny nielen turba a takisto kvalita oleja, styl jazdy … atmosfera nieje nachylna tak na zivot ako turbo to je tu opat ista vyhoda/nevyhoda…je mozne, ze sa ten motor podaril i z hladiska zivotnosti, lebo ja si vobec nemyslim ,ze je spatny len nie ina liga proste…to su kecy ludi co presadli z felicie.. bez urazky : ))

    lamal

    co sa tyka toho telefonu, je to zvyk a napr si asi nemal nic z najvyssej triedy od samsungu co su spickove telefony, a operacny system je google takze ovladanie je ako u ostatnich androidov +- … mozno to vyzera, ze zastavam Koreu ale ani nie, tento tyzden som pre nich robil a docela chapem tie veci co ostatni kritizuju….je to proste ina mentalita ine priority a ine vnimanie… to plati vo vsetkom a veci pre EU trh sa len doladuju…oni samozrejme sa stale dotahuju na EU setup a ucia sa co je tu dolezite pretoze tam to tak nebolo. To iste mas USA auta s lacnym interierom americanovi stacilo ze ma klimu, el okna central a dobre audio a bolo mu jedno, ze ma lacne sive plasty a zle zlicovanie co vrzga…kedze on nejazdi po rozbitej ceste ale skorej na dlhe streky po rovine boli mu fuk plasty aj makky podvozok bez sofistikovanich ulozeni…a to by sme mohli pokracovat takze Korea dohana aj v low end este europu a ich zvyky sa snazi prisposobovat…nejde to hned ale napr ceed/i30 bol oproti predchadzajucim autam z Korei v tejto triede ozaj pokrok a najdes tam minimum veci co nefunguje spolahlivo a v nejakom standarte /ako napr ten display ci ine detajly…

    mimochodom som sa s nimi dost rozpraval ked bol cas a neznasaju domace znacky ako KIA/Hyundai alebo samsung…klamu a okradaju vlastnich ludi im sa oplati ist kupit Genesis do ameriky a ked zaplati celu prepravu a dane tak stale kupi to auto lacnejsie a v lepsej vybave ! takisto ponuka v cene je ze v EU 8 airbagov a u nich za drahsie len 2… no hnusna natura su na seba ako psy az sa mi to tazko pise…pritom ludia nadavaju a konfrontuju korporacie a oni im odpovedaju, ze kupujte nas lebo KIA zanikne : )) potrebujeme Korejsky trh…takze to bolo len tak pre zaujimavost tich odlisnosti…nieze by Skoda nebola draha : )) takze to nieje len v Korei ale tam je to extrem…

    Pavel

    Ještě si dovolím malé přirovnání, mám korejský mobil (Samsung Wave) a na první pohled krása – technické parametry na papíře vypadají úžasně, ale když se s ním začne pracovat, tak ovládání má spostu nedodělávek, nebo nedomyšleností, celkové ovládání nemastné, neslané, multitasking funguje jen na některé aplikace, foťák fotí špatně, nelze kupovat aplikace atd. Za sebe říkám, že jsem se s ním za rok moc nezžil.

    Jak čtu recenze o Hyundai, nebo Kia, tak mi to silně připomíná situaci u mého mobilu – brutálně svítící přístrojovka, která nelze vypnout, gumová středová poloha, výkonný motor, ale slabé spřevodování atd.

    Lamo, takhle diskuze vznikla tvým dotazem, proč je Golf dražší o 100 tisíc. Odpověděl jsem ti, že mimo jiné proto, protože 1.2 TSI 77 kW a 6 st. převodovka je prostě jiná liga něž 1.4i a 5 st. převodovka. A to je prostě fakt. Bylo to myšleno hlavně z uživatelského hlediska, tedy hlučnost, průběh výkonu a spotřeba atd. Ty jsi tady začal rozvádět teorie o životnosti, které s tím vůbec nesouvisí a hlavně nemáš pro to žádné podklady, protože 1.2 TSI není 1.8 TSI a její problémy se tohoto motoru vůbec nemusí týkat. Ty prostě vidíš malý objem a turbo hned máš jasno, že to nic nevydrží, jsi prostě trochu jednoduchý…

    Pavel

    Taky si myslím, že 1,2 tsi 77 kw je jiná liga a za tu se prostě připlácí (+interiér a hned jsem o těch 100 nad). S motorem 1,4i je spíše porovnatelná 63kw verze, která sice nemá tak velký výkon a pružnost ve vysokých otáčkách jako Hi30, ale zase větší kroutící moment, zátah od spodních otáček, kultivovanost. Navíc míň žere na dálnici.

    lamal

    Lama je tvoja stara, ja som povedal, ze ak bude slaba zivotnost agregatu, bude hrat proti hodnote a predajnej cene /niekto to spominal ako dalsi argument pokles hodnoty/ a ina liga to nieje, mozna tak pre teba… okrem 6 stupnovej prevodovky to je prevodovka co robi vyhodu a nie motor. Spominane vlastnosti ako hlucnost a spotreba na dialnici som uznal ako vyhodu koncepcie M6 prevodovky i ked je pravda, ze 1,4 nieje motor na dialnice a tomu odpoveda i prevodovka – opat keby si si aspon precital co vsetko bolo v diskusii, ale ty si to ani neprecitas a len tu kecas stale to iste dookola ako retard a tvoja vizia jednoduchosti ma vobec neprekvapuje, ked tvoja zlozitost je elementarna, vid tvoje zabednene reakcie

    mimochodom cela diskusia nabera na rozmeroch i myslienkach a tomu sa prisposobuju i reakcie /ake primitivne veci ti treba vysvetlovat/, ty sa tu ides zufalo odvolavat na vsetko vratane nejakeho nadpisu, len aby si si nieco dokazal…si zufalec aj s tymi nadavkami…sadni si do toho bicykla s M6 a tes sa, nepochybujem, ze pre teba je ina liga 1.2ka s turbom heh

    lamal

    pre mna su ina liga japonske motory z 90 rokov, a motory od BMW od 1,4 atmosfery az po horcikovy 3 liter, pripadne ine pohonne jednotky… 1,2 TSi pre mna ina liga nieje, radsej tocivu a vykonnu atmosferu 1,4 – 1,6 ako bezpohlavne vyfukane 1,2 turbo v krave octavia ci v golfe, tam je to ina liga pre majitelov HTP – high torque performance heheh

    btw k zivotnosti som sa uplne presne vyjadril vo viacerich prispevkoch, len tvoja obmedzenost a chaos to nedokaze vsetko spracovat, tymto vyjadrujem nad tebou polutovanie

    Lamo, ty tvoje \“heh\“ a \“hehe\“ přesně odrážejí tvoje primitivní myšlení a vyjadřování. Pořád jsi ničím nedoložil tvoji \“vizi\“, že motory TSI mají kratší životnost. Nechci už od tebe číst žádné další rozumy, jasně mi dolož na konkrétních příkladech proč vydrží déle 1.4i než 1.2 TSI, případně dodej odkazy na web. Dále s tebou o tom nebudu debatovat.

    lamal

    Keby tu pisal komentare ohladom fyziky Einstein a napise hehe tak to ty zaradis ako primitivne myslenie, pri com ti nejde ani o obsah u teba, ale len o nejake pozlatko ci formu, ktoru chaoticky a bez nejakych dovodov kritizujes… uz sa ozaj nemas coho chytit tak kritizujes citoslovce HEHE … skvele

    a tak isto ti nebudem nahanat ziadne linky na webe ani dokazy, kedze ich nemam zalozene ako svoj klenot v bookmarkoch, da sa to dozvediet aj zo servisov.. kazdopadne ta nemam potrebu o niecom silou mocou presviedcat a nedebatuj nikto ta nedrzi … aky si spravis nazor na TSi resp ako odhadujes zivotnost 1,2 tsi mi je uplne ukradnute, kludne sa krm tym, ze to vydrzi 350 tisic km, u teba nieje ozaj dovod o niecom debatovat lebo okrem toho, ze do vsetkeho rypes som nevidel ani jeden na fyzike ci technike zalozeny prispevok, ja som svoje tvrdenia odovodnil a nemienim to nejakemu pakovi opakovat ked to ma par prispevkov nadomnou

    tomas

    Kámaráde ty si úplně mimo, tiché to není ani náhodou ve 130 to řve jako kráva, leon ve 160 je krásně tichý… Až někdy budeš mít osobní zkušenost tak pak piš. A napsat že 1,4 nezabírá nahoře je pěkná kravina, od spodních otáček to tlačí kompresor a poté co se vytvoří dostatečný tlak nastupuje turbo. Pocitově ty auta jsou upně někde jinde. i30 má interiér ze stejného plastu co moje kalkulačka na stole, tak co potom chceš. Je to auto za dobrou cenu ale plné kompromisů. Nicméně na konci roku příjde nové, ale dle mého názoru se tam moc nového neuděje, ale ještě jsem v tom neseděl.

    Ty Einsteine, neviděl jsem ani jeden tvůj příspěvek založený na fyzice nebo technice, že motor v i30 vydrží víc než v Golfu heh. Tvoje domněnky nejsou směrodatné heheh. Pořád tu dokola píšeš o nějakých 350 tisíc km, tohle nevydrží skoro žádný benzín a stejně mě to vůbec nezajímá, protože po 100 tisících dávám auto pryč heheheh.
    Prostě se budeš muset smířit s tím, že Golf je sice dražší, ale mnohem lepší hehehehehe 🙂 funny

    lamal

    To: Já – alias dilly, mne je to uplne jedno o co je golf lepsi ja na i30 ani golfe jazdit nebudem ani nejazdim, iba tu bolo treba troska zakrocit proti sfanatizovanym opiciam VW group pre, ktore je 1,2 TSi ina liga HAHA … blbecci

    moje prispevky ohladom konstrukcie 1,2 Tsi a materialovej zatazi aj teplotnych zmenach boli urcite viac o fyzike ako tie tvoje zvasty tociace dookola o nicom

    Tomiku ja som sa bavil o 1,2 Tsi tak si to neplet synu a uz vobec porovnavat to s 2x preplnovanym motorom 1,4 /ktory mimochodom skonci s vyrobou/ a vykonom 170PS je zas len pre blbeckov co idu porovnavat 1,4ky amtosfery a 1,4ky turba… uz som pisal o tom sa ani nebudem bavit

    To: Lama, jedno ti to asi není heh, protože ty jako první jsi se ptal proč je Golf o 100 tisíc dražší hehe, takže jsi proti ničemu zakročovat nemusel hehehe, ale potřeboval jsi si jen rýpnout hehehehe.
    Ohledně konstrukce jsi nic konkrétně nenapsal heh, protože to co jsi napsal jsou všeobecně známé skutečnosti hehe a konstruktéři s větší tepelnou a materiálovou náročností při konstrukci a výrobě počítají hehehe, takže nemůžeš teď vědět, jak na tom ten motor bude až bude mít najeto 300 tiscíc hehehehe.

    lamal

    Za to, ze som sa pytal uz mi to nemoze byt jedno ? Ty si fak vygumovany hehe Bolo treba zakrocit proti inej lige 1,2 ke z kozmu, rypnut ani netreba, vsak fanatici TDi vocpoda a ine VW gumovacky hovoria same za seba uz niekolko rokov

    vseobecne zname skutocnosti, ktore vplyvaju na zivotnost a pouzivanie, ale samozrejme do inej ligy za par supov aj s turbom su montovane kovane piesty aj kluka, takze na tvojom vysavaci najazdis 300K bez problemov aj s tym, ze ho cez zimu hned po nastartovani vyplieskas po obmedzovac lebo kozmicke materialy na hlave valcov znesu i Garrett T35

    Jak už jsem psal výše, ty máš problém v tom, že píšeš, píšeš a potom už sám ani vlastně nevíš co… Teď sem začneš motat ještě nějaké TDI, vytáčení do omezovače atd. To s tím opravdu velice souvisí.
    Mimochodem já takový vysavač (jak ty píšeš) nemám a i kdybych ho měl, tak už jsem psal, že je mi úplně jedno kolik km vydrží. Naštěstí mám takovou finanční situaci, že si můžu cca po 3 letech vždycky koupit nové auto a tím pádem je mi úplně jedno, jestli motor vydrží i těch 150 tisíc.
    Začínám mít pocit, že tě sere, že si takové auto s takovým motorem nemůžeš dovolit a proto řešíš kolik to najede, aby sis jej mohl za 10 let koupit ojeté, jenže máš strach že se ti vysype.

    lamal

    Ty sa len zufalo snazis vykluckovat, ale nemas na to… ignorujes kontexty a urcite viem o com pisem viac nez ty. Tdi v ramci VW opice group, vytacanie po obmedzovac v zime – prasknuta hlava na na 1,4 gyundai 260tis km – mas velmi mizernu pamat, alebo si blby lebo vobec nemas prehlad o diskusii

    a teraz tresnicka na dortiku zufalosti, uz nic ine si vytiahnut nemohol len to, ze ja na 1,2 Tsi nemam a preto ho kritizujem, zachvilu mi tu natlacis, ze po nom vlastne tuzim …

    a samozrejme konecne kecy o tom kolo ty mas love, ty si kupis kazde 3 roky ine auto parada teraz si uz hned iny chlap – blbecek, fakt teraz si ma presvedcil uz uplne

    Tomas

    Kdepak lamal,jak to tady pozoruju tak uplne mimo jsi tady ty. Furt tu vytahujes nejakou zivotnost a o tom tady prece vubec neni rec a nejsi schopny pochopit ze pointa je nekde jinde.Ty jsi jak kolovratek co porad mele dokola svoji a nechapes co ti tady vsichni pisou. Ze si nekdo kupuje nove auto co 3 roky je uplne bezne a psal to asi proto abys pochopil ze ho nejaka dlouha zivotnost nezajima ale pro tebe je to asi nepochopitelne,vis u nas si treba podnikatele auta davaji do dani ale v hornich uhrach to asi tak nemate 🙂

    lamal

    jasne si myslis, ze ked mi tu dvaja budete tlacit halusky tak `vsetci` si myslia, nech si myslia ja viem co pisem a na zivotnosti nezalezi ? vsak je to ina liga – teraz sa mi tu snazite nakecat, ze na tom nezalezi….btw kto napisal ako velku vyhodu hodnotu pri predaji ? niekto z vas mudrlantov povedal, ze ta korejska ryza strati hodnotu a VW strati tiez ked sa ten motor bude srat – a toto je jediny dovod preco som sa jej drzal

    proste obaja mate vygumovane memories a neviete ani dvaja dat dokopy nieco kde si nebudete kydat do huby, lebo neviete ani co napisete

    Tomas

    Ze se ten motor v Golfu bude srat tady tvrdis jenom ty a nevim jak si na to vubec prisel ty vedmo.Na zivotnosti zalezi ale trochu rozumne,jestli ty motory vydrzi 200 nebo 300 tisic asi trapi jenom tebe.Ze Golfy ztraci malo hodnotu vi taky kazdy ale to jsi porad nejak nepobral.Moc dobre vidim co jsi tu uz nablil a porad jsou to stejne sracky dokola bez nejakych realnych prikladu tak uz se prober a nezasirej to porad stejnyma kecama.

    lamal

    Ja len predpokladam, ze sa to nedozije viac ako 250tisic, nikde som nepisal ze na 100% to tak bude to sa ani neda, pisal som o pravdepodobnosti, ktoru som odovodnil… ako to bude v praxi sa uvidi, len to take paka ako vy nevedia precitat a nie este si spravit objektivny nazor.

    Uz neviem kto tu blije dookola sracky, ani necitas po sebe? som zvedavy na tie tvoje `realne` priklady, mne ich vycitas a ty si tu hovno dal… si blbec proste a ani nevies o Tom, to je ten horsi pripad

    Tato debata zije len kvoli tomu lebo mas dojem, ze ked budes dookola tlacit primitivne vyplody, tak ti na koniec niekto da za pravdu…ja nie, zabudni

    lamal

    pre sumarizaciu, najde sa tu niekto kto pochybuje o zivotnosti vysavaca a dve VW opice ho tu idu ukamenovat svojimi domnienkami o tom aky bude vysavac kvalitny …ina liga … no iste, vsetko co spravi VW je ina liga

    s vami to inac nejde, len sa tu dotahovat a opakovat to iste, kedze kazdemu to treba napisat aspon 5x a ste tu dvaja to je 10x…

    Palo

    Vies lamal, ale tie domnienky tu pises len ty. Ta ina liga asi bola myslena uzivatelsky a nie trvanlivostou o ktore stale pises a o ktore sa mozme len dohadovat aka bude. Tak sa upokoj a nepis stale tie iste nezmysly.

    lamal

    Domnienka je oboje aj o spolahlivosti aj nespolahlivosti, tak tiez by ti neuskodilo troska porozmyslat. Ja som napisal, ze to je len predpoklad tak neviem co riesis. Uzivatelsky z neho robi M6 prevodovka prijemnejsiu vec, niekomu proste vyhovuje vykon vo vyssich otackach a nielen na spodu, tak si to uvedom a nesnaz sa sa nieco skatulkovat. Tu treba pisat stale tie iste nezmysly, lebo nic ine nez to iste stale dookola necitam a docela ma to bavi sledovat tento serial o inej lige.

    petpo

    nového Huinday Elantra. To vyzerá byť celkom zaujimavé auto.

    Milan

    To vše za 326 000Kč. 🙂

    Hyundai i30 1.4 80kw to vše bratru za 230 000kč.

    Na okrskách bys plakal jak bych ti ujížděl, na dálnici je to jiná, tam má golf výhodu.

    Ty sportovní sedačky závidím 😀 1,2 63kw 😀 uplný závodník. Ale kdo chce tam …

    DanS

    Vlastnim 1.4 CW, 5ti kvalt trikolor jiz pres rok, 20000km. Autor teto recenze presne popisuje dulezita pro a proti tohoto auta. Diky, poctiva prace, te je dnes jak safranu.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist