Hyundai i20 1.6 CVVT
14 fotografiíHyundai i20
Tato verze bude patři na našich silnicích k nejvzácnějším.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
14 fotografiíHyundai i20
Tato verze bude patři na našich silnicích k nejvzácnějším.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tři dveře jsou všeobecně na ho***. Já mám třídvířko (jiné auto, ne toto) a i když 95% času jezdím sám, pěkně mě to štve a už bych si ho nikdy nekoupil. Sedadlo u řidiče sice sklopit můžu, ale nepoužívám to a radši všechno dávám do kufru. Jednak ani po sklopení tam není dost místa, abych tam procpal průměrně veliký batoh bez "ježká v kleci" (nechci to posouvat, abych posléze zase hledal ztracenou polohu – paměť na polohu má jen sedadlo spolujezdce). Takže prostě jsem nucen volit mezi nejmenším zlem. Nakonec to většinou dopadne tak, že ty krámy vozím na sedadle spolujezdce. Nevím proč se ty třídveřáky vůbec dělají, pětidvěř má prakticky stejné rozměry (těch případných pár cm rozhodně někoho rozhodí) a je mnohem praktičtější, bezpečnější (při havárii mají cestující vzadu možnost aspoň utéct z potenciálně hořícího vozu) a líp se s ním parkuje, protože přední dveře (nebo spíš křídla u třídvířek) nepotřebují na otevření letiště.
Jinak k autu samotnému – jsem členem oné úzké skupiny zákazníků, kteří se o takovýto typ auta zajímají. Naštěstí tohle konkrétní auto lze koupit i 5 dv., takže je v mém seznamu a je poměrně vysoko. Nakonec to ale (pokud se nestane něco zásadního) nakonec vyhraje Polo TSI. Sice má trošku menší výkon, ale zase větší moment a vzhled exteriéru i interiéru je pro mě o třídu výš. Navíc mi redakce autowebu vlastně dala zapravdu v přesvědčení, že Polo bude nakonec celkově dospělejší a dotaženější auto.
Na to lze rict jen jedine – Mazda 2 nebo Fiesta :o) Polo bude nudne, oproti nim. Osobne mam tridverova auta rad, libi se mi. Je ale jasne, ze paklize si sedadlo ridice nepomatuje polohu pred sklopenim, tak je to nesmirne otravne.
Když pomineme fakt, že u Mazdy2 se mi nelíbí exteriér, u Fiesty zase interiér a v dané cenové hladině nemají srovnatelnou výbavu ani motorovou paletu, tak tu ještě zůstává fakt, že výhoda těchto aut je v něčem, co pro mě není prioritou.
Když se to nelíbí tobě, je jasné, že je to na ho… a já budu asi nějaký blb, protože 2-3dv. vozy jezdím již 14 let a jiné bych nechtěl. Ale, že bych musel moji volbu takovým způsobem vnucovat jiným ? Zvláště když tvoje "argumenty" jsou na úrovni žáka základní školy.
k tej hlucnosti mate nejake merania, alebo su to len Vase pocity?