Hyundai Genesis Coupé 3.8 V6 (2013)
29 fotografiíhyundai genesis coupé
Nabízí zřejmě nejlepší poměr cena/zábava/výkon. Ale dokáže tím šestiválcový Genesis Coupé vyvážit spoustu objektivních nedostatků?
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
29 fotografiíhyundai genesis coupé
Nabízí zřejmě nejlepší poměr cena/zábava/výkon. Ale dokáže tím šestiválcový Genesis Coupé vyvážit spoustu objektivních nedostatků?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tak sem precetl clanek a rikam si ze je to klasicky nudny Hyundai. Je to sice zadokolka ma dostatek vykonu ale cekal bych ze s tim bude vetsi zabava. A navic vykonove a rychlosti i pres ten motor je na urovni 10 let stareho 2L civicu ktery jede stejne.
S autem jsem sice nejel, ale článků jsem četl několik a jako by se tentokrát mluvilo o zcela jiném autě. Je vidět že postřehy řidičů se můžou zcela rozcházet a co jeden dokáže vychválit druhej zase ztrhá. Takže vlastně jediná k čemu se dá dopět, je půjčit si auto sám a udělat si skutečnou představu jak to jezdí 😀
Je zajímavé, že se to objevuje v rubrice první jízda v momentě, kdy už je na trhu faceliftovaná verze.
S Genesisem jsem jezdil (jen slabší 2.0T) a pár detailů mi na něm hodně vadilo, proto jsem doufal, že facelift by je mohl napravit. Tak doufám, že se s ním svezete co nejřív! 🙂
Pro mě tohle byla první jízda, protože manuální genesis jsem ještě neřídil. O faceliftu zatím žádné informace nemáme, ale snad dorazí brzy.
Jak jsem napsal, ne všechno, co má šestiválec, pohon zadních kol a jmenuje se kupé, je skvělé řidičské auto. Na Genesisu je zkrátka až moc vidět, že je levný.
V pořádku, to nebyla z mé strany kritika, jen čisté konstatování. Autem jsem nejel, tak se sám vyjádřit nemůžu.
Je to ten facelift o kterém jsem četl před časem, kde má mít 2litr kolem 200 kW a šestiválec přes 250? Nebo nějaká nová informace?
Faceliftem myslím model s úplně novou tváří – http://goo.gl/ZtK4l
V USA už jsem jich potkal několik, do ČR se to zřejmě teprve chystá.
Ano to možná souhlasí, jen jsem už minimálně před rokem někde čet že mají mít zhruba výkony co jsem psal.
Taky sem si to mohl najít sám, 2 litřík má 274k a 3.8 348.
Verzia, ktoru si redaktor trochu po funuse vypozical na test je uz na trhu takmer 5 rok( od 2009 v USA). Facelift, ktory ma vyrazne vyssie vykony a novu 8-stupnovu automaticku prevodovku, ktoru si Hyundai vyvijal sam.
Maximalka je pri 348 konovej 3,8 V6 posunuta na 260 km/h.
Genesis porazil v porovnavacom teste BMW Z4 35i!
Amaterizmus redaktorov je az do oci bijuca. Hyundai je 5 najvacsia automobilka sveta ale mnohi v CR/SR ju stale neopravnene hania len preto, ze to je korejec.
Hyundai je vo svete aut na podobnej urovni ako Samsung vo svete elektroniky. Tzn. technologicka spicka:
Ktora znacka ma: vlastny V8 motor, vlastny 8-stupnovy automat, mnozstvo oceneni za kvalitu/spolahlivost, najvacsiu tovaren na vyrobu aut na svete (Ulsan vyroba cez 1,5 mil. aut za rok), pouziva vlastnu ocel na vyrobu aut atd., atd., atd…..
Boze aspon si nieco nastudujte o znacke o ktorej pisete taketo nezmysly. Osobne mam vyskusane takmer vsetky modely Hyundai vratane Genesis a to auto je na to, ze znacka este pred 5 rokmi nerobila ziadne sportove kupe so zadnym nahonom az prekvapujuco dobre.
Neřídil jsem Genesis, ale mám MX5 a nedávno jsem se projel 300 km s GT86. Dříve všichni Genesis chválili, ale myslím, že Toyota GT86 posunula nároky na takové vozy úplně jinam.
Podívejte se, je to asi tak, že kdo chce V6 a líbí se mu trochu americké chování auta koupí Genesis (ani mně to auto nenechává úplně chladným, vždyť kdo si dnes dovolí dát velkou atmosféru do auta v Evropě sešněrované emisními normami), ale co se týká jízdních vlastností, bude na tom GT-86 LÉPE, to auto nebude rychlé jen na rovině, zatímco Genesis ano.
Zajímavá diskuze. Celkem jasně z toho vyplývá, že nutně potřebujeme srovnávací test GT86 vs Genesis. Ideálně i s 370Z a MX5.
Věřím, že to nějak uděláte 🙂
Nechcete raději test raketoplánu na oběžné dráze? To by mohlo jít snáze… Ale budeme se snažit.
Ano s tím souhlasím, Hyund. se dravě žene mezi špičku a bohužel česká setrvačnost to nebude chtít ještě nějakou dobu připustit (což znamená bohužel zaostalost naši a nikoli Hyundae). Nějakou dobu se ještě jako hlavní parametr bude u nás hodnotit kvalita materiálu pod předním sklem a výška nakládací hrany (což jsou třeba zrovna pro mě komické parametry, před spolehlivostí a celkovou funkčností. Mám na mysli obecné hodnocení u nás, nikoli tento konkrétní článek.
Ach jo, zas klasika od autowebu, když recenzi píše pan Žák. Jediný auto na světě, který funguje, je jeho deset nebo kolik let starý bmw.
A pak to přjde, všechno špatně… celý článek kritika – bohužel bez nejmenšího pokusu o objektivitu, aby na konec stejně po pár dnech zjistil, že to auto vlastně docela jede, jen na něj není zvyklej…
Já to samozřejmě nemyslel zle 🙂 Chápu, že to není vůbec jednoduché. Držím palce, aby to někdy vyšlo!
Ano, máte pravdu. Moje deset nebo kolik let staré BMW funguje opravdu líp než Hyundai Genesis. Ale taky ve své době stálo asi třikrát víc než dnes nový Genesis.
Pod to se klidně podepíšu. Zkuste si nejdřív pár let jezdit klidně v deset let starém BMW (tim spíš M3) a pak si jděte sednout do zcela nového Hjundaé. Až tohle tady každej závistivec provede, může přijít debatovat :o)
Chce to nový model s přímovstřikem, u něj je reakce jak má být.