​Hyundai Genesis Coupé 3.8 V6 (2013)

29 fotografiíhyundai genesis coupé

Nabízí zřejmě nejlepší poměr cena/zábava/výkon. Ale dokáže tím šestiválcový Genesis Coupé vyvážit spoustu objektivních nedostatků?

Diskuze

21 komentářů

    Zdeněk

    Tak sem precetl clanek a rikam si ze je to klasicky nudny Hyundai. Je to sice zadokolka ma dostatek vykonu ale cekal bych ze s tim bude vetsi zabava. A navic vykonove a rychlosti i pres ten motor je na urovni 10 let stareho 2L civicu ktery jede stejne.

    xxx

    S autem jsem sice nejel, ale článků jsem četl několik a jako by se tentokrát mluvilo o zcela jiném autě. Je vidět že postřehy řidičů se můžou zcela rozcházet a co jeden dokáže vychválit druhej zase ztrhá. Takže vlastně jediná k čemu se dá dopět, je půjčit si auto sám a udělat si skutečnou představu jak to jezdí 😀

    Lancer

    Je zajímavé, že se to objevuje v rubrice první jízda v momentě, kdy už je na trhu faceliftovaná verze.
    S Genesisem jsem jezdil (jen slabší 2.0T) a pár detailů mi na něm hodně vadilo, proto jsem doufal, že facelift by je mohl napravit. Tak doufám, že se s ním svezete co nejřív! 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Pro mě tohle byla první jízda, protože manuální genesis jsem ještě neřídil. O faceliftu zatím žádné informace nemáme, ale snad dorazí brzy.

    Dalibor Žák, autoweb

    Jak jsem napsal, ne všechno, co má šestiválec, pohon zadních kol a jmenuje se kupé, je skvělé řidičské auto. Na Genesisu je zkrátka až moc vidět, že je levný.

    xxx

    V pořádku, to nebyla z mé strany kritika, jen čisté konstatování. Autem jsem nejel, tak se sám vyjádřit nemůžu.

    xxx

    Je to ten facelift o kterém jsem četl před časem, kde má mít 2litr kolem 200 kW a šestiválec přes 250? Nebo nějaká nová informace?

    Lancer

    Faceliftem myslím model s úplně novou tváří – http://goo.gl/ZtK4l

    V USA už jsem jich potkal několik, do ČR se to zřejmě teprve chystá.

    xxx

    Ano to možná souhlasí, jen jsem už minimálně před rokem někde čet že mají mít zhruba výkony co jsem psal.

    xxx

    Taky sem si to mohl najít sám, 2 litřík má 274k a 3.8 348.

    Tino

    Verzia, ktoru si redaktor trochu po funuse vypozical na test je uz na trhu takmer 5 rok( od 2009 v USA). Facelift, ktory ma vyrazne vyssie vykony a novu 8-stupnovu automaticku prevodovku, ktoru si Hyundai vyvijal sam.

    Maximalka je pri 348 konovej 3,8 V6 posunuta na 260 km/h.

    Genesis porazil v porovnavacom teste BMW Z4 35i!

    Amaterizmus redaktorov je az do oci bijuca. Hyundai je 5 najvacsia automobilka sveta ale mnohi v CR/SR ju stale neopravnene hania len preto, ze to je korejec.

    Hyundai je vo svete aut na podobnej urovni ako Samsung vo svete elektroniky. Tzn. technologicka spicka:

    Ktora znacka ma: vlastny V8 motor, vlastny 8-stupnovy automat, mnozstvo oceneni za kvalitu/spolahlivost, najvacsiu tovaren na vyrobu aut na svete (Ulsan vyroba cez 1,5 mil. aut za rok), pouziva vlastnu ocel na vyrobu aut atd., atd., atd…..

    Boze aspon si nieco nastudujte o znacke o ktorej pisete taketo nezmysly. Osobne mam vyskusane takmer vsetky modely Hyundai vratane Genesis a to auto je na to, ze znacka este pred 5 rokmi nerobila ziadne sportove kupe so zadnym nahonom az prekvapujuco dobre.

    Zasa

    Neřídil jsem Genesis, ale mám MX5 a nedávno jsem se projel 300 km s GT86. Dříve všichni Genesis chválili, ale myslím, že Toyota GT86 posunula nároky na takové vozy úplně jinam.

    Michal

    Podívejte se, je to asi tak, že kdo chce V6 a líbí se mu trochu americké chování auta koupí Genesis (ani mně to auto nenechává úplně chladným, vždyť kdo si dnes dovolí dát velkou atmosféru do auta v Evropě sešněrované emisními normami), ale co se týká jízdních vlastností, bude na tom GT-86 LÉPE, to auto nebude rychlé jen na rovině, zatímco Genesis ano.

    Lancer

    Zajímavá diskuze. Celkem jasně z toho vyplývá, že nutně potřebujeme srovnávací test GT86 vs Genesis. Ideálně i s 370Z a MX5.
    Věřím, že to nějak uděláte 🙂

    Dalibor Žák, autoweb

    Nechcete raději test raketoplánu na oběžné dráze? To by mohlo jít snáze… Ale budeme se snažit.

    xxx

    Ano s tím souhlasím, Hyund. se dravě žene mezi špičku a bohužel česká setrvačnost to nebude chtít ještě nějakou dobu připustit (což znamená bohužel zaostalost naši a nikoli Hyundae). Nějakou dobu se ještě jako hlavní parametr bude u nás hodnotit kvalita materiálu pod předním sklem a výška nakládací hrany (což jsou třeba zrovna pro mě komické parametry, před spolehlivostí a celkovou funkčností. Mám na mysli obecné hodnocení u nás, nikoli tento konkrétní článek.

    P. Růžička

    Ach jo, zas klasika od autowebu, když recenzi píše pan Žák. Jediný auto na světě, který funguje, je jeho deset nebo kolik let starý bmw.
    A pak to přjde, všechno špatně… celý článek kritika – bohužel bez nejmenšího pokusu o objektivitu, aby na konec stejně po pár dnech zjistil, že to auto vlastně docela jede, jen na něj není zvyklej…

    Lancer

    Já to samozřejmě nemyslel zle 🙂 Chápu, že to není vůbec jednoduché. Držím palce, aby to někdy vyšlo!

    Dalibor Žák, autoweb

    Ano, máte pravdu. Moje deset nebo kolik let staré BMW funguje opravdu líp než Hyundai Genesis. Ale taky ve své době stálo asi třikrát víc než dnes nový Genesis.

    Marty

    Pod to se klidně podepíšu. Zkuste si nejdřív pár let jezdit klidně v deset let starém BMW (tim spíš M3) a pak si jděte sednout do zcela nového Hjundaé. Až tohle tady každej závistivec provede, může přijít debatovat :o)

    mirek

    Chce to nový model s přímovstřikem, u něj je reakce jak má být.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist