Hyundai Genesis Coupé 3.8 V6
32 fotografiíhyundai genesis coupé
Může se zdát, že atraktivní cena bude jediným lákadlem tohoto šestiválcového kupé. Ale naštěstí jich je tu mnohem víc.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
32 fotografiíhyundai genesis coupé
Může se zdát, že atraktivní cena bude jediným lákadlem tohoto šestiválcového kupé. Ale naštěstí jich je tu mnohem víc.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
4 sedadla to sice ma, ale jen na prednich se da sedet. Vzadu bych musel prostrcit hlavu zadnim oknem, ale v showroomu mi to nedovolili… Skoda, jinak sympaticky pocin.
Na slovensku si můžete víc vybírat (např. barva interiéru) a ještě vás to vyjde o 100 000 levněji. A to už je fakt dobrá nabídka! Fuck off česká distribuce čehokoliv, všechno je u nás dražší.. V USA si za podobnej peníz můžu koupit i Mustang nebo Camaro, ale u nás na tom musej mít 30% přirážku, pak nemá bejt průměrné staří vozidla v ČR 15 let.
Teď o víkendu jsem si v tom pár km užil. Bohužel šlo jen o jízdu na norm. silnici za běžného provozu, takže vyzkoušet toho opravdu moc nešlo. Na jedné krátké, prázdné rovince jsem zkusil akceleraci a je jen škoda, že zatáčka přišla příliš brzy – motor v tu chvíli byl na 6 t. ot. a velice ochotně pořád zrychloval 🙂 Jen mě dostaly ty modrá čísla na displeji, která znám z i30 cw….
Auto je velice povedene a to zrovna nemam Korejce v lasce. Ale co me prekvapuje jak muzou testovat auto ktere neni v dokonalem poradku a delat zavery o jeho kvalite a jizdnich vlastnostech. A co ty poznamky o zvuku jak z americkeho auto, nechci to rozebirat ale americke motory jsou velice tiche.
Mluvit o tichosti amerických velkoobjemových atmosfér mi přijde trochu úsměvné, (je taky otázkou, co kdo z nás považuje za velký objem, mně 3.8 přijde docela dost)-). O to tu ale nejde. Také se tak trochu podivuji nad tím, že si redakce nenechala geometrii srovnat, zjistila-li, že je něco špatně. Testů Genesis jsem četl několik a nestabilita při brzdění nikde zmiňována nebyla.
Tímto modelem je mi Hyundai nesmírně sympatické, dovolit si v době maloobjemových turbobenzínů, přijít na trh s 300 k starosvětskou zadokolkovou atmosférou, to chce kuráž.
Ano, srovnat geometrii by si jistě redakce mohla nechat, ale k tomu by patrně potřebovala nové ramena… 😀
Při 130 km/h ukazuje měřič spotřeby 6.5 l…