Hyundai Elantra (2000 – 2007)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejský Hyundai Elentra je vůz pro nenáročné. Ti ocení nízkou cenu i solidní výbavu. Více zde ale nehledejte.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejský Hyundai Elentra je vůz pro nenáročné. Ti ocení nízkou cenu i solidní výbavu. Více zde ale nehledejte.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Naftu měla i Lantra. I když to byla dýchavičná bída.
I came, I read this atrilce, I conquered.
Elantra sedí při průjezdu zatáček velmi dobře,plasty v interieru jsou měkčené,zpracování je velmi dobré a 4x kotouče brzdí výborně.Autor článku by měl s Elantrou ujet pár kilometrů,než ji začne kritizovat…Elantru 1,6 r.v.2005 mám,vím o čem mluvím.
Elantra sedí při průjezdu zatáček velmi dobře,plasty v interieru jsou měkčené,zpracování je velmi dobré a 4x kotouče brzdí výborně.Autor článku by měl s Elantrou ujet pár kilometrů,než ji začne kritizovat…Elantru 1,6 r.v.2005 mám,vím o čem mluvím.
Ahoj, mohl by se mi někdo ozvat na maila? mám v plánu koupit postarší elantru a chtěl bych se dozvědět pár infoamací. Děkuji marnarik@gmail.com
Elantru 1.6 máme od roku 2002, najeto přes 130000km, závady: čidlo otáček asi v 60 tisících, výměna vlnovce ve 125 000km. Toť vše, krom pravidelné údržby, brzdové destičky, kapaliny, žárovky. H7 si měním sám, praskají asi jako u jiných aut, ty laciné vvydrží stejně jako \“značkové\“. Jízdní vlastnosti velmi dobré, plasty v interieru mi nevadí, netuším, jestli jsou měkké nebo tvrdé. Hlučnost ne větší než v Oktávce. Ve srovnání se služebním Golfem TDI jsem se rozhodně necítil, že jedu v nějakém blbém autě. Takže letos výměna za Kia Ceed nebo i30SW a nevěřte \“odborníkům\“ úplně všechno.
All of my questions setlted-thanks!
All of my questions setlted-thanks!
All of my questions setlted-thanks!
Vlastním vozidlo (1.6i, rv.2005, 77 kW) již 2,5 roku (koupě při 56 tis. km) za 90.000,- Kč z AAA! Ihned provedena přestavba na LPG. Za tu dobu s ním převážně manželka najezdila 100.000 km. Zatím (kromě běžné údržby – olej + filtry) – 7 x přední žárovka H7. V 85 tis.výměna zadních kotoučů a destiček. V současnosti (155.000 km) chystám výměnu předních kotoučů a destiček. Jinak nic – NOTHING! Auto je zcela bezporuchové!
K jízdním vlastnostem a interiéru. Auto skutečně do zatáček méně sedí (ve srovnání se služební Octavií), jinak je však plně srovnatelná s touto čecháčkovskou ikonou, jen se asi o 1.000.000% méně krade, je o cca 30 % levnější při koupi, náhradní díly jsou srovnatelně levné, někdy i levnější. Co se týká interiéru, tak ve své třídě nadprůměr-měkčené plasty, vychytané přihrádky, využití prostoru, intuitivní ovládací páčky atd. Nechápu žádnou lacinost. Oproti stejně staré Octavii lépe provedené úložné prostory atd.
Spotřeba na benzín 7,3 kombi / 8 l kombi na LPG, tedy cenově lépe jak s naftou!!! Jezdíme tedy za polovinu než s benzínem, jinak řečeno: po odečtení ceny přestavby + výměn filtrů a vstřiků jsme již ušetřili 70.000,- Kč!!! Je pravda, že pokud Elantře šlápnete na plyn a dáte jí napít, je schopná jet na benzín klidně až za 11 l (ověřeno u synovce, který tak jezdí), ale běžnou jízdou mám dlouhodobě ověřenou spotřebu 7,7 – 8,2 l.
Pokud by byla pravda co psal autor článku, tak se ptám: „Proč nejsou ojeté Elantry k sehnání?“
Děkuji předem za odpověď. Navíc cenově již takto starý vůy ani moc neklesá ( v současnosti cena kolem 60-70 tis).