Hyundai Elantra (2000 – 2007)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Korejský Hyundai Elentra je vůz pro nenáročné. Ti ocení nízkou cenu i solidní výbavu. Více zde ale nehledejte.

Diskuze

10 komentářů

    Petr

    Naftu měla i Lantra. I když to byla dýchavičná bída.

    ttEdCBxTxIKcxiyeddX

    I came, I read this atrilce, I conquered.

    jiri.hesoun@gmail.com

    Elantra sedí při průjezdu zatáček velmi dobře,plasty v interieru jsou měkčené,zpracování je velmi dobré a 4x kotouče brzdí výborně.Autor článku by měl s Elantrou ujet pár kilometrů,než ji začne kritizovat…Elantru 1,6 r.v.2005 mám,vím o čem mluvím.

    jirka

    Elantra sedí při průjezdu zatáček velmi dobře,plasty v interieru jsou měkčené,zpracování je velmi dobré a 4x kotouče brzdí výborně.Autor článku by měl s Elantrou ujet pár kilometrů,než ji začne kritizovat…Elantru 1,6 r.v.2005 mám,vím o čem mluvím.

    martin

    Ahoj, mohl by se mi někdo ozvat na maila? mám v plánu koupit postarší elantru a chtěl bych se dozvědět pár infoamací. Děkuji marnarik@gmail.com

    PremekC

    Elantru 1.6 máme od roku 2002, najeto přes 130000km, závady: čidlo otáček asi v 60 tisících, výměna vlnovce ve 125 000km. Toť vše, krom pravidelné údržby, brzdové destičky, kapaliny, žárovky. H7 si měním sám, praskají asi jako u jiných aut, ty laciné vvydrží stejně jako \“značkové\“. Jízdní vlastnosti velmi dobré, plasty v interieru mi nevadí, netuším, jestli jsou měkké nebo tvrdé. Hlučnost ne větší než v Oktávce. Ve srovnání se služebním Golfem TDI jsem se rozhodně necítil, že jedu v nějakém blbém autě. Takže letos výměna za Kia Ceed nebo i30SW a nevěřte \“odborníkům\“ úplně všechno.

    XrIFpEuiRwyWlATKF

    All of my questions setlted-thanks!

    XrIFpEuiRwyWlATKF

    All of my questions setlted-thanks!

    XrIFpEuiRwyWlATKF

    All of my questions setlted-thanks!

    jardelsol

    Vlastním vozidlo (1.6i, rv.2005, 77 kW) již 2,5 roku (koupě při 56 tis. km) za 90.000,- Kč z AAA! Ihned provedena přestavba na LPG. Za tu dobu s ním převážně manželka najezdila 100.000 km. Zatím (kromě běžné údržby – olej + filtry) – 7 x přední žárovka H7. V 85 tis.výměna zadních kotoučů a destiček. V současnosti (155.000 km) chystám výměnu předních kotoučů a destiček. Jinak nic – NOTHING! Auto je zcela bezporuchové!
    K jízdním vlastnostem a interiéru. Auto skutečně do zatáček méně sedí (ve srovnání se služební Octavií), jinak je však plně srovnatelná s touto čecháčkovskou ikonou, jen se asi o 1.000.000% méně krade, je o cca 30 % levnější při koupi, náhradní díly jsou srovnatelně levné, někdy i levnější. Co se týká interiéru, tak ve své třídě nadprůměr-měkčené plasty, vychytané přihrádky, využití prostoru, intuitivní ovládací páčky atd. Nechápu žádnou lacinost. Oproti stejně staré Octavii lépe provedené úložné prostory atd.
    Spotřeba na benzín 7,3 kombi / 8 l kombi na LPG, tedy cenově lépe jak s naftou!!! Jezdíme tedy za polovinu než s benzínem, jinak řečeno: po odečtení ceny přestavby + výměn filtrů a vstřiků jsme již ušetřili 70.000,- Kč!!! Je pravda, že pokud Elantře šlápnete na plyn a dáte jí napít, je schopná jet na benzín klidně až za 11 l (ověřeno u synovce, který tak jezdí), ale běžnou jízdou mám dlouhodobě ověřenou spotřebu 7,7 – 8,2 l.
    Pokud by byla pravda co psal autor článku, tak se ptám: „Proč nejsou ojeté Elantry k sehnání?“
    Děkuji předem za odpověď. Navíc cenově již takto starý vůy ani moc neklesá ( v současnosti cena kolem 60-70 tis).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist