Hyundai Elantra 1.6 MPI AT

17 fotografiíHyundai Elantra

Levný sedan dokáže být atraktivní alternativou k všelidové Octavii. Ale to by nesměl stát v testované verzi přes 400 tisíc a být horší než česká stálice.

Diskuze

37 komentářů

    donald

    Nedivte te, je to auto dělané pro Američany nejnižší životní úrovně, tomu odpovídá i cena v USA.

    Tomáš

    Pan redaktoreby si měl najít jiné zaměstnání. Nejlépe nějaké, ve které bude profík. Tato zaujatá, neobjektivní a rádoby vtipná recenze má výpovědní hodnotu 0 – slovy nula. Osvědčené je přesvědčit se sám a nedat na takové bláboly, ve kterých pan redaktor zjevně exceluje. Hééén, hííín, hááán. Pane Bože.

    carlos

    Pán je znalec a škodovkář. 8x zmínil Auto jedné domácí automobilky.Je to \“velice objektivní\“ recenze.Takto by snad měl psát o zahrádkářích, nebo o nezbytnosti chrousta na domácí ekonomiku.

    Drtikol

    Tykrávo, tady se zase sešli koukám odborníci od půllitru bráníku, který to všechno znaj líp než člověk, co se tím živí. Tys v té Elantře jel, milý Tomáši? Jak víš, že je ten test zaujatý a neobjektivní? Já si například naprosto živě dovedu představit, co dělá automat s malým benzínovým motorem – měl jsem tu smůlu s takovým jezdit. Použité citoslovce to zcela vystihují.
    A přesvědčit se sám – jistě, ale zároveň si umím skvěle představit, jak novinářům u takové věty vstávají vlasy na hlavě. On totiž jezdí za rok třeba se 70 různými auty. Člověk, který si jde Elantru vyzkoušet, může porovnávat většinou tak s 10 – 15 za celý život, a 80% z nich bude z úplně jiné generace. Ale hlavně, že si udělá svůj vlastní názor. Elantra je dokonalé, skvělé, moderní, tiché a cool auto.
    V porovnání s Favoritem 136L.
    Vzpamatujte se, odborníci.

    Drtikol

    Není to třeba tím, že tenhle výtvor se chystá \“bojovat\“ v segmentu, kde škodovky absolutně vládnou (ať se nám to líbí nebo ne)?
    Pán je asi znalec a zarytý antiškodovkář, když mu vadí přímé srovnání s logicky hlavním soupeřem… 😉

    Vitas

    O Elantre jiz bylo napsano hezkych par recenzi, zvlastni, ze autor teto je jediny, kdo si stezuje na hluk (vsude jinde naopak psali, ze auto je vyjimecne tiche)
    jmenovat jako minu drahou (?!) priplatkovou vybavu je uplne mimo misu. Nejdrazsi vybavova rada je cca 362k ted si prosim vezmete vse, co zahrnuje a nahazejte do konfiguratoru na strankach Skoda, schvalne kolik vam vyjde vysledna cena… SKODA mluvit.
    Ad motor – jiste, Ela nabizi jen jeden, ale 1,6 hnizdici v koktavce je o nekolik (mnoho) radu niz.
    Nevim v jake rychlosti a na jakem povrchu svistel autor recenze zatackou, ale mam pocit, ze dojmy psal spise teoreticke, Ela totiz v zatackach drzi prekvapive dobre.
    Vubec tahle recenze je uplne mimo, bezte si zkusit testovaci jizdu do autosalonu a pak nejspis budete stejne jako ja pochybovat, ze autor tim autem vubec jel…

    Vitas

    1) autem jsem jel
    2) automat je v Elantre na skodu veci, souhlasim
    3) cela recenze je ucelova, Ela v cene 362000Kc vybavou nabidne to, co Octavia za min 70k navic + uspornejsi a mnohem lepsi motor
    4) design je sice otazka osobniho vkusu, nicmene zatimco Ela jde s dobou, Skoda recykluje (tvary, jmena, motory)
    5) servis, zaruka, asistence
    6) ztiznosti na hlucnost … to auto je naopak vyjimecne tiche, nevim jestli autor recenze nemel na usich sluchatka a do nich si nepoustel beh motoru predchozi rady hyundaie

    suma sumarum – recenzent ocividne pristupoval k autu s despektem a ucelove hledal chyby, takhle se recenze nedela

    hilton

    Tak tu mame 2 testy toho isteho auta v priebehu 2 tyzdnov od tej istej redakcie. Je mi to velmi podozrive.

    Pripajam sa k Vitasovi, testov na Elantru som precital dost a drviva vacsina pozitivne hodnoti kultivovanost, odhlucnenie a komfort tohoto auta.
    Najlepsi test urobil Svet motoru, kde vedla seba postavili Elantru, Fluence a Octaviu Tour. Elantra tento test vyhrala, co je na pomery ceskeho media preferujuceho Skodu pozoruhodne. Rozdiel oproti tomuto amaterovi bol v tom, ze autam prilozili aj tabulku nameranch hodnot a neboli to len vykriky typu hiiiii….. To co je za test.

    Elantra je jedno slusne, kvalitne urobene auto s vynikajucim motorom – hovorim na zaklade osobnej skusenosti.

    Vitas

    Ja o skode uvazoval. Chvili. Duvod proc jsem se na to vykaslal je, ze nejsem fanatickej konzervativec. Skoda je remeslne dobre odvedeny auto. Tot vse. Pomineme-li otazku designu, Vsechny skodovky jsou extremne predrazeny, skladby priplatkovych vybavovych \“balicku\“ tak trochu mimo misu a to, co si skoda dovoluje nabidnout v zakladni verzi pripomina komfort zebrinaku.
    nemyslim si, ze Elantra si klade za cil nejak zasadne \“ohrozit\“ skodovku, spise nabizi alternativu focusu, fluencu a i te octavii.
    Prijde cas, kdy Hyundai zacne opravdu bojovat, a ze to umi ukazala uz predchozi(aktualni) verze I30
    a na zaver: Skodovky tomuto segmentu vladnou. u nas. a ne proto, ze by byly tak skvele, ale proto, ze cesi jsou tak strasne konzervativni a zamrzly a cele generace jim bylo vtloukano, ze skoda je NASE, proto je kvalitni a je delano pro CECHY a proto je treba je kupovat (a hlavne ma OBROVSKEJ KUFR, to je prece pro obycejneho Cecha nejdulezitejsi…)

    Siggi

    Pri čítaní tejto recenzie som získal dojem, že je o úplne inom aute ako mám doma. Ešte by som chcel strašne vedieť prečo by si práve chalupári kupovali tento štýlový sedan??? Už toto ironické predurčenie svedčí o zbytočne provokatívnom tóne tohto článku. Som majiteľom Elantry (najvyššia výbava Style, manuálna prevodovka), ale to, čo tu autor popisuje je akoby v ňom snáď vôbec nesedel (resp.iba niekde na skúšobnej jazde). Hold, iné sú papierové údaje, ktoré si autor prečítal, z ktorých vychádzal, a iná je, zdá sa, realita. Je pravda, že ani ja s ním ešte nemám dlhodobejšiu skúsenosť, ale i za tých 1,5 mesiaca jazdenia môžem s kľudom vyhlásiť, že nová Elantra je do 130km/h úplne tiché auto, ktoré mi v zákrute zatiaľ ešte nikdy nezaplávalo, ergonómia ovládacích prvkov na jednotku, vynikajúca manévrovateľnosť vozidla v meste, svieža a zároveň veľmi pohodová jazda na dlhšie trasy. Výbava nadštandardná, komfort sedenia a riadenia vynikajúci, krásny, moderný interiér, veľa miesta pre všetkých, dokonca aj na moje prekvapenie som zatiaľ žiadne obmedzenie tiahlami v kufri na sklápanie zadných sedadiel nepocítil.
    A porovnanie s cenou staršej Octavie Tour 1,6MPI u nás na Slovensku? Tá stojí v základe 12 200,-€. Priplatením si za Paket Plus (hmlovky, 15\“ elektróny, výškovo nastaviteľné predné sedadlá, predná lakťovú opierka, MP3 radio bez USB), ďalej za ESP, ABS, vyhrievanie predných sedadiel, el.zadné okná, tempomat, alarm, rezervu(len oceľovú)sa dostaneme na 14 230,- €. Za ušetrených 1 760,-€ však nedostaneme automatickú klimatizáciu, zadný parkovací senzor, rezervu na elektróne a hlavne 5-ročnú záruku bez obmedzenia kilometrov. Navyše je v takejto oktávke iba 5-stupňová prevodovka, o 30 koní slabší motor s kombinovanou spotrebou o 0,9 l/100km vyššou a o 1,5 sec. horšie zrýchlenie na 100km/h ako má ELA. …môžme sa však \“tešiť\“ s viacprvkovej zadnej nápravy.
    Takže, ak chceme Elantru silou-mocou porovnávať s Octaviou, tak možno s modelom Family 1.4 TSI (90 kW 6-stup. mech.). Tu však narazíme na zásadný rozdiel v cene škodovky, ktorá je o 2 910,- EUR (cca 73 000,- Kč)drahšia. Za tento rozdiel získame síce už výbavovo i výkonovo (s kontroverzným motorom TSI) porovnateľné auto, avšak na druhej strane zas masovo rozšírené, podľa mňa už dizajnovo staršie, vcelku nezaujímavé,interiérovo konzervatívne a nudné.

    Nehnevajte sa, ale aj takto sa môže líšiť pohľad na rovnakú vec. Každý nech si vyberie.

    Andrew

    Škodovky jsou předražené, tohle ale taky. Např. Kia Ceed se prodává už od 250k, pravda jen s 1.4 o 100 koních a pravděpodobně bude mít i chudší výbavu (nezkoumal jsem), ale kvalitativně Ceed kope úplně jinou ligu (už jen proto, že tohle auto je skutečně pro Ameriku a tady se prodává jen tak mimochodem – mnoho lidí je překvapeno, že se tu vůbec prodává). A pak tu máme Thalii. Ta začíná o dalších 100k níž, byť se do ní nedá pořídit silnější než 75 k motor. Ale zase začíná na 145k a za cenu tohodle Hyundaie máte Thalie dvě. Což nějaká klimatizace a pár šperků v interiéru u člověka koukajícího se hlavně na cenu a prostor asi nezachrání. To není zrovna dobrá vizitka pro \“laciné a dostupné\“ auto, že?

    Vitas

    tak me to opravdu nedalo, protoze argumentace cenou jak v teto recenzi tak v te video je uplne spatne, nasleduje vycet a provnani podle konfiguratoru na Skode a Hyundai:
    ELA style (cena 369.999)
    1.6 MPI DOHC 6st manual – spotreba 6.4 (spis min), vykon 97KW, 6st. manual
    ABS, DBD, VSM, TCS
    8 airbagu
    mlhovky
    vyrivana zrcatka se smerovkama
    dalkovy zamykani
    tonovana skla
    radio (6x repro)
    USB
    audio na volantu
    kuze na volantu
    zadni parkovaci senzory
    destovy senzor
    auto klima + odmlzovani+ ionizer
    plnohodnotne rezervni kolo
    tempomat
    plna zaruka + asistence bez omezeni km na 5 let
    metla + 13k

    prima ambition (404.900)
    1.6 MPI 75KW, 5st. manual, spotreba 7 (spis vic)
    ESP včetně ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA a DSR
    Boční směrová světla ve vnějších zrcátkách
    Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklopné klíčky (SAFE systém)
    El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
    El. ovládání oken vpředu
    Klimatizace (manual)
    Potah sedadel – látka
    Přední mlhové světlomety
    Rádio \“BLUES\“ – 1 DIN s CD, MP3
    Sada na opravu pneumatik
    Chromový paket
    4 reproduktory

    + priplatky abychom se dostali na uroven elantry:
    packet ambition Plus (kozeny packet + tempomat) 10.000Kc
    plnohodnotna rezerva 3.900kc
    automaticka klimatizace 18.100Kc
    parkovaci asistent vzadu 9.100Kc
    prodlouzena zaruka na 4 roky 120.000Km – 11.100Kc
    =52.200

    metla + 11.6k nebo 15k

    Tomáš

    Pane Drtikol, vůbec nemusím mít rád korejské automobily, abych nabyl dojmu, že pan redaktor je buď zaplacený nebo zapřísáhly Škodovkář. Pro mě za mě, ať jím je – každá máme pro něco slabost – ale přesto se dá hodnotít objektivně resp. reálně. Cíleně hledat chyby umíme totiž všichni a z této \“recenze\“ je to více než patrné.
    A bohužel mu za to ještě zaplatí.

    fearless

    Zajímalo by mě, kdo pana redaktora platí? Po přečtení recenze jsem nabyl dojmu, že to psal nějaký zaměstnanec Škoda Auto.

    Tokac

    autor clanku to myslel vazne? Jestli ano, tak by si mel dat par facek a odejit z dosavadni pracovni pozice!

    lubos

    kolik dostavate od das auto ste ubohej,dejte se zahrabat

    znalec

    nemyslim, ze je to zaujate. Mam rad produkty HMC, ale je preba naplno povedat, ze nova elantra fakt stoji za hovno. fakty su fakty

    Vitas

    tak me to opravdu nedalo, protoze argumentace cenou jak v teto recenzi tak v te video je uplne spatne, nasleduje vycet a provnani podle konfiguratoru na Skode a Hyundai:
    ELA style (cena 369.999)
    1.6 MPI DOHC 6st manual – spotreba 6.4 (spis min), vykon 97KW, 6st. manual
    ABS, DBD, VSM, TCS
    8 airbagu
    mlhovky
    vyrivana zrcatka se smerovkama
    dalkovy zamykani
    tonovana skla
    radio (6x repro)
    USB
    audio na volantu
    kuze na volantu
    zadni parkovaci senzory
    destovy senzor
    auto klima + odmlzovani+ ionizer
    plnohodnotne rezervni kolo
    tempomat
    plna zaruka + asistence bez omezeni km na 5 let
    metla + 13k

    prima ambition (404.900)
    1.6 MPI 75KW, 5st. manual, spotreba 7 (spis vic)
    ESP včetně ABS, EBV, MSR, ASR, EDS, HBA a DSR
    Boční směrová světla ve vnějších zrcátkách
    Centrální zamykání s dálkovým ovládáním, 2 sklopné klíčky (SAFE systém)
    El. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka
    El. ovládání oken vpředu
    Klimatizace (manual)
    Potah sedadel – látka
    Přední mlhové světlomety
    Rádio \“BLUES\“ – 1 DIN s CD, MP3
    Sada na opravu pneumatik
    Chromový paket
    4 reproduktory

    + priplatky abychom se dostali na uroven elantry:
    packet ambition Plus (kozeny packet + tempomat) 10.000Kc
    plnohodnotna rezerva 3.900kc
    automaticka klimatizace 18.100Kc
    parkovaci asistent vzadu 9.100Kc
    prodlouzena zaruka na 4 roky 120.000Km – 11.100Kc
    =52.200

    metla + 11.6k nebo 15k

    Vitas

    Toz to, ze se podepises jako \“znalec\“ mluvi samo za seve. Skoda, ze jsi nepripojil jeste ty fakty (co su fakty)

    Hudebník

    Článek je naprosto neobjektivní. Ve srovnání s ostatními hodnoceními se skoro ve všem liší. Jeho zřejmým účelem je pomlouvat a odradit od koupě.

    alf

    Pan redaktor Dalibor Žák napsal recenzi úplně o hovně. Škoda Octavia o dvě třídy kultivovanější auto? Ano za nejvyšší výbavu Elantry si můžete koupit nějnižší výbavu Octavie – to je rozumný. 🙂

    Doporučuji si přečíst recenzi na vůz Skoda Octavia od stejného redaktora – v ten moment pochopíte logiku p.ŽÁKA.!!

    hilton

    Hyundai vyrobi rocne 3,6 mil aut, Skoda 900 000 -tu sa bavime o dvoch firmach, ktore sa ani porovnavat nedaju. Len 1 tovaren v Ulsane vyrobi 1,4 mil auta za rok, co je 1,5 nasobok celej vyroby Škoda.

    Hyundai vyhral Auto Bild quality report za minuly rok – ktovie preco Nemci hodnotia korejaca tak vysoko? Je to vysoko sledovane a vazene ocenenie na zaklade desattisov odpovedi, zaznamov zo servisov a technickych kontrol. Za poslednych 10 rokov boli vitazom Toyota a Mazda, prvykrat vyhral niekto iny a bol to prave Hyundai. Hyundai, ktoreho sef VW oznacil za najvacsiu hrozbu pre koncern v najblizsich rokoch.

    Elantra je bestseller znacky na domacom, americkom a inych trhoch, vyrobca zapasi s nedostatkom aut pre zakaznikov.

    Do EU ju Hyundai zacal vozit kvoli velkemu dopytu zakaznikov a distributorov, kedze ho jednoducho chceli.

    To su fakty – kazdemu doporucujem nech zajde do showroomu Hyundai a potom do showroomu Skoda a vyskusa si Elantru a Octaviu Tour. Poto nech kazdy hovori.

    Recenzie ostatnych novinarov a hlavne ocenenia, ktore tento model dostal hovoria za vsetko.

    Este raz pripominam vo Svete Motoru Elantra porazila Fluence a Octaviu Tour!

    Tento test Autowebu je vysmech profesionelnej cti novinara.

    Kazdy nech si urobi nazor sam.

    Drtikol

    Ano, pěkný výčet a (bez ironie) oceňuji, že si s tím někdo dal práci. Opravdu, nadpoloviční většina zákazníků bude přesně takhle auto nakupovat a pro ně bude Elantra asi lepší kauf. JENŽE například mně docela záleží na tom JAK auto jede – a to v tabulkách a cenících nenajdu. Byl jsem se s Elantrou projet, nedalo mi to. S automatem, trochu horší výbavou, než je tu popsána. Na první pohled zajímavé auto. Pak vyjedete na dálnici a auto se z ničeho nic začne kymácet. V zatáčce necítíte *nic*. Převodovka DĚLÁ hááán héééén híííín, ne že ne. Je zmatená a prostě špatná. Co se týče řidičského dojmu, zlatá Octavia. Možná dokonce zlatá jedničková Octavia. Zlaté moje staré Mondeo.
    Uvědomte si, že porovnávat ceníky a výbavy je sice věc, kterou od počítače dokáže skoro každý, ale pokud neberete auto čistě jako přepravovadlo, tak to není relevantní. A pokud ho tak berete – co děláte na autowebu? 🙂

    Michal

    Přijít do Evropy s něčím, co má \“americky\“ odladěný podvozek, je tak trochu hazard a (pokud budeme mluvit o ČR, tak nesmysl na druhou). My tu nemáme široké, dlouhé, do roviny vybroušené highways, kde se nedostatky podvozku zkryjí. Konstruktéři si prostě s naladěním podvozku pro Evropu měli trochu \“pohrát,\“ i klasická zkrutná příčka se dá odladit dobře. To samé platí i pro software převodovky, která s motorem jaksi neladí. Naprostá nekomunikativnost řízení je samozřejmě taky chyba, nikdo od Elantry neočekává ovladatelnost Focusu RS, nicméně nějaká zpětná vazba je podle mně nutná, dodává jistotu. Je to škoda, zejména ve světle toho, že nová i30 velmi pravděpodobně bude vyrovnaným soupeřem Golfu, i když počkejme na testy. Jinými slovy, aby u nás Elantra byla více komerčně úspěšná, musela by být řidičsky zábavná, nebo kultivovaná. Jak se zdá, není ani jedno, ani druhé.

    nero

    O nové Elantře jsem přečetl asi čtyři recenze v časopisech a zhruba tři na internetu. Toto je jediná, která s k tomuto vozu staví tak kriticky a v tolika ohledech. Sám jezdím v Octavii a mohu jen říci, že dnes tiše lituji kolik peněz jsem de facto vyhodil do vzduchu.

    hezi

    dobrý den
    tak právě jsem najezdil s elantrou 20000km.Ten pan žák musí pravděpodobně být velmi dobře zaplacen od škody.Je pravda že jisté nedostatky to má ,ale mnohem lepší svezení než ve škodovce.No pokud se někdo chce mačkat at si pořídí škodu.Pan žák by se nad sebou měl zamyslet nebo jít dělat něco jiného.Jinak je pacient zralí na bohnice.mimochodem jezdím s elantrou jako taxi a aspoň se hyundai nezřekl záruk jako to chtěla udělat škoda když zjistili že to bude taxi

    hezi

    ještě jednou musím reagovat na tuto recenzi která je opravdu velmi zavádějící a pokud se pan který ji psal nad sebou trochu nezamyslí tak ať jde opravdu dělat něco jiného.Nebudu toto vozidlo stále dokola srovnávat se škodou protože toto vozidlo určitě není určeno pro lidi kteří mají rádi nudu a fádnost.Co se týče kvality no uvidíme do budoucna.Jen pro zajímavost na vozidle mám jednou tak větší záruky než nabídla škoda.A vozidlo které jsem pořídil mě vyšlo o 130 000 kč méně než bych dal za škodu.To hovoří za vše.
    S autem mám najeto 20000km.90%město 10%dálky.jsem po první garanční prohlídce vše až na drobnosti ok.
    Velkým kladem tohoto vozu je prostor jak vepředu tak hlavně vzadu.
    Interiér je futuristický,modře podsvícený,zákazníkům se velmi líbí,prostě není to pro dědečky s čepičkou kteří jezdí na dušičky jednou za rok.
    Motor je kultivovaný,dobře jede,tichý od 3500 otáček má pěkný zvuk.není to prosím žádný letec,ale stačí.
    exteriér vozu tak to je prostě pecka.Hodně lidí se za tímto vozem otáčí a ne jeden zákazník mě požádal jestli mohu chvíli setrvat na místě že si vozidlo chtějí prohlédnout.Většinou zdvihnutý palec nahoru říká vše.
    Elantra je při jízdě velmi tichá tady nedokážu posoudit jaký má na toto vliv automat který měl pan redaktor já mám manuál 6st.
    Spotřeba vozidla ve městě je normální jízdou bez většího vytáčeí a zbytečného brzdění kolem 9litrů LPG.benzín mě vycházel na 7,5litrů od plna do plna počítač ukazuje celkem hlouposti.Dálka max 120Km/H 5,5litrů benzínu což je velmi dobrý.Já ale osobně jezdím trochu razantněji baví mě poslouchat motor tak mám spotřebu 10,5 litrů LPG ve městě.
    Řazení je přesné cvakání příjemné tomuto bych dal další jedničku.
    Brzdy tak tady chybí jakási středová fáze kde brzdy jdou na doraz což dělají za jedna a nebo málo účinné při dobržďování nic mezi tim.
    Posilovač řízení je super při jízdě ve městě ale tady první pozor ke kterému se vrátím později.
    Zadní náprava je dobře odladěná při jízdě ve městě ale tady je další kámen úrazu kombinace předimenzováného posilovače řízení a jednoduché zadní nápravy je fakt velký problém při jízdě po okrskách.Auto opravdu na silnici nesedí a nedá se sním jet v duchu sportovní jízdy to je opravdu celkem kaskadérský počin,ale při jízdě po městě je to zase mnohem lepší.Toto je mé objektivní hodnocení vozidla jsem majitel a na nic si nehraju jako že mám nej.nej auto na světě,ale za ty prachy si ho užívám k mé spokojenosti.Tak ahoj příště,zase až se tu najde nějaký hlupák který neví o čem píše a najede s autem pár kilometrů a dělá kritika jiných vozů než škoda.mimochodem měl jsem zapůjčenou I40 tak jsem zvědav na váš názor rádoby pane znalče.

    debil

    ten kto napísal túto recenziu musí byť poriadny zúfalec čo má škodovku a nevie prehltnúť že možu byt aj lepšie autá ako tie okukané a čím ďalej škaredšie škodovky.

    xxx

    ten kto napísal túto recenziu musí byť poriadny zúfalec čo má škodovku a nevie prehltnúť že možu byt aj lepšie autá ako tie okukané a čím ďalej škaredšie škodovky.

    hezi

    ať si říká a píše kdo chce co chce v pátek si jdu pro druhou elantru.Je to prostě i přes některé nedostatky dobré auto.

    Dušan

    Tak neobjektivní reportáž jsem snad ještě neviděl. Vypadá to, jako by pan redaktor přijel na test ve svém postarším passatu (jestli vůbec kdy v Elantře jel), a co není VW nebo alespoň koncernové, tak není auto. Tolik chyb pramenících s lenosti se podívat do manuálu (např. otevírání kufru – jde i tlačítkem ve voze, ne jen klíčem, atd.) Navíc zmiňovaná Octavia Tour není v té ceně ani s nejslabším motorem a výbavou. Manuál v Elantře funguje přesně. Končím, jdu se zchladit..

    Naprosto neobjektivní reportáž a autor je klasický škodovkář.Měl jsem tu čest elantru vyzkoušet a byla to velmi příjemná jízda.Ted už jen přemýšlím zda koupit i30 nebo elantru.Každé auto má své mouchy, i Elantra i Škoda, kde se připlácí snad i za držadla ve dveřích místo švihadel 🙂

    lepa

    Naprosto neobjektivní recenze spoustou lží.S Elantrou jsem jezdil,je naprosto tichá a za ty peníze težko seženete lepší a podobně vybavené auto.Vážně zvažuji nad zakoupením.Autor článku by se měl nad sebou zamyslet,než bude psát takovou snůšku nesmyslů nad autem roku 2012 v USA.

    mkacid

    No nevím, taková recenze na druhé nejprodávanější auto na světě…. Octavie i Elantra jsou určené každá jinému typu zakazníků, takže je bych tak moc srovnával. Elantru bych porovnával s jinými malým sedanem (Cruze, Fluence apod)

    RS

    S autorem naprosto nesouhlasím. Je to pohled jedince ,který je proti tomuto autu asi zaujatý. Máme v rodině Elantru, Octavii combi , Renault Megane . V mém pohledu Elantra vede – naprosto pohodové auto neokoukané tiché s dlouhodobou spotřebou 6,7 l. Do 170 km/h se chová naprosto skvěle od této rychlosti se trochu vlní. Zatáčky projíždí zcela normálně jen při nerovnostech trochu odskakuje. ( Při max. povolené rychlosti v obci toto nepoznáte – při agresivní jízdě ano). Máme Elantru v max výbavě a manuální převodovkou.Jezdím trochu svižněji a ostřeji – Elantra zatím problém nemá.

    hezi

    Jsem celkem zvědav co ten hlupoň co napsal tu recenzi teď asi dělá ?Doufám že leští kliky ve škodovce.Jedna ela nalítáno 130 000 km.druhá 101 000 km vše zatím ok.Tak doufám že se zase za rok ozvu a napíši to samé.Ale když uvážím že obě jezdí jako taxi tak dobrý

    adnaf

    Zdravím, Elantru mám. r.v. 2011. Z důvodu menší nehody jsem měl na dovolenou zapůjčenou Octavii 1,9 D. Jela dobře. Najel jsem cca 700 km, spokojenost, posloužila dobře. V porovnání s Elantrou opravdu trochu lépe sedí. Ovšem jen jsem si vyzvedl Elu hned jsem se cítil jistější. Jsem rád, že ji mám. Je trochu lehčí a jsem za volantem jistější. V zatáčkách nemám problém. Neměnil bych.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist