Hyundai Accent (2000 – 2006)

7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Ceny korejských vozů klesají rychleji, než je tomu u evropských značek. Výjimku netvoří ani Hyundai Accent.

Diskuze

15 komentářů

    Karel

    Článek jsem bohužel četl, je O NIČEM!!!

    stunty

    Já tam jednu informaci viděl: Nekupovat!

    stunty

    Já tam jednu informaci viděl: Nekupovat!

    Lookyn

    teda jako.. každej má o každym autě svůj názor, ale stejně tak tady můžu napsat ke všemu opak, tohle auto totiž mám.. r.v.04, nejšastější motorizace 1,3 12V.. vemu popořadě.. palubní deska zas taková katastrofa fakt neni, rozhodně vypadá líp jak třeba ve Fábii první generace (což je zase subjektivní ode mě), průměrný sedadla budiž! nepřesný řazení? za jízdy sem fakt nikdy nezařadil ani špatnej stupen ani se mi nestalo, že by třeba rychlost nezapadla úplně.. jediná výtka je ke zpátečce, kdy musíte za páku vzít trochu razantnějc, ale to je jen o zvyku.. že by byl vevnitř nějakej extra hluk jak se píše v článku bych fakt neřekl.. jízdní vlastnosti asi souhlas, ale tenhle motor fakt nekultivovanej neni, diesly netušim, ale asi jako všechny jiný značky.. že sou motory svižný se dá jedině souhlasit.. jinak poruchy zatim žádný.. tot asi tak vše, jenom sem chtěl poukázat na to, že ten článek je psanej hodně subjektivně..

    bull

    No, palubní deska ve fabii je mnohem lepší než v accentu! Já jsem měl s tímto korejcem také tu čest (1.3 hlučnější ve vyšších otáčkách a někdy se nechte svézt vzadu – uslyšíte každý kamínek, který zadní kola přejedou). Pro někoho, kdo používá auto jen pro jízdu z místa A do místa B je ok, ale řidič bude jistě hledat jinde.

    A ještě něco – každé posouzení materiálu, prostoru atd. přece musí být bubjektivní…

    PS:

    bull

    PS: accenta máme v rodině, stejně jako tu zmiňovanou fabii

    koci

    Accenta roku vyroby 1996 jsme meli take,kupovali jsme ho s 39tis na tachomeru a otec za 8 let najel dalsich 100tisic.NA aute se nemenilo vubec nic,jen olej a doleval benzin,nikde stopa po korozi a to auto stalo venku.Pak jsme si koupili vuz z koncernu NadWagen,drobne veci jako zarovky mi nevadi menit,nicmene kdyz v 70tis odesla prevodovka-dealer rekl,ze je to normalni,ale vymenili ji,pak paskly postupne oba homokineticke klouby,ve 100k se rozpadl vyfuk.At je Hyundai jakej chce,je daleko spolehlivejsi nez VW koncern.

    trolej

    Kamaratovi sa jeden taky accent rozpadol pod rukami, opadali klucky, zasekli dvere, stierace nakoniec predtym ako zhrdzavel mu odisiel motor. Tieto historky si nechaj na hyundai fora.

    bull

    Jaký to byl motor?

    andy

    mame tiez v rodine – auto po 5 rokoch a 120 000 km je stale OK nic nehrdzavie, nic noedislo bezna udrzba. Neverim takymto bachorkam kedze je to uz 3 Hyundai v rodine a tie auta jazdia bez poruch. Svagor ma Fabiu a kazdy 1/2 rok je servise s poruchou (elektrika, motor nestartuje a pod.).

    Kazdy ma pravo na nazor len nech svoje skusenosti hovoria hlavne Ti, kotri si tie auta vyskusali.

    turbo

    …aneb jak se rika v jednom forku: "Mam se na ni i vyka*at nebo je to jasne?"

    Zdenek

    Nechápu proč autor jako vrchol elegance a luxusu interiéru vidí pouze měkčené plasty. Já mám Mazdu 3 a i když mám palubku z tvrdých plastů, tak mi nepřipadá nějaká laciná či ošklivá. Předtím jsem měl VW Passata z měkčenými plasty a v Mazdě se mi palubka líbí mnohem více. Má známá ma již druhého Accenta a je s ním moc spokojená, takže kdo nemá peníze nazbyt, koupi mladšího ročníku Accenta mu vřele doporučuji, určitě bude spokojený.

    zhrado

    o spolahlivosti akcenta by som vedel vypravat… a mam z coho.. a aj o nespolahlivosti koncernu by som vedel vypravat.. a mam z coho… a verte ze dake plasty na palubke to nenahradia ked ludia nadavaju v servise ze sa to zas pokazilo a ake to je drahe…. tot vsjo pratele…

    Banjo

    Mám Accenta 1,5CRDi, 60 kW, 3 válce 06/2002. Koupil jsem ojetý po prvním majiteli v bazaru. Tachometr stočený odhadem o 30-40 tisíc a nová baterka. Jezdím ho čtvrtý rok a jsem vcelku spokojen.

    Hluk od motoru nijak nadměrný, od podvozku je to horší. Nepraktické je spínání zadního stěrače kolébkovým spínačem na palubní desce. Nemá kontrolku potkávacích světel, ale když si zkontrolujete polohu rysky na blinkrové páčce (spínač světel), je to v pohodě. Zmiňované vibrace do volantu nepozoruji, čili asi redaktor měl k testu nějaký horší kus. Co bych ještě vytkl – špatná aretace otevřených dveří – zejména za větru pozor při vystupování a raději dveře přidržovat. A už jsem měnil obě přední světla, u jednoho z nich mi odešla taky pojistka. A z nějaké trubičky prosakoval olej – vyřešil servis asi za tisícovku.

    Spotřeba- dlouhodobý průměr cca 6 litrů. Obyčejná nafta, většinou od Shellu. Nejlíp mu dělají delší jízdy rychlostí kolem 100 km/h – to se dostanu i pod 5. Po pravdě řečeno bych čekal tak o půl litru míň.

    Chybí mu šestka, takže na dálnici buď jedu do 120, nebo při reálné 130 budu mít spotřebu skoro 7 litrů…

    Zatím žádné drahé závady. Oproti mému předchozímu vozu (Felicie) jede pocitově stejně o cca 20 km/h rychleji, jede to i do kopce a líp se s tím předjíždí. Je i mírně prostornější, kufr taky. Jede to stejně naložené, i když s ním jedu sám. Vyloženě měkký podvozek nemá (prý na rozdíl od benzínové verze).

    Michal

    Accenta jsem si koupil před pulrokem z bazaru taky 1,5 CRDI výroba 2003 najeto 114 000 po prvním majteli za směšných 46 000 a jezdí zatim paradně žadné poruchy ani vážné závady které bych u tak levnýho auta čekal. Jen nejdou otevřít zadní dveře nejdříve jedny a ted už ani druhý maj to nedomyšlený že dali otvírací mechanismus z plastu a proto má tendenci se lámat tak stale přemýšlím jak to opravit :-/ jinak auto doporučuju pokud ho potřebujete spíš na jízdu než na předvadění je to skvělé auto 😉

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist