Hyundai a Kia slibovaly lepší spotřebu, než byla
Hyundai
Korejské automobilky mají ve Spojených státech nemalý problém. U svých vozů uváděly spotřebu, která nebyla reálná. Řidičům ale náklady proplatí.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Hyundai
Korejské automobilky mají ve Spojených státech nemalý problém. U svých vozů uváděly spotřebu, která nebyla reálná. Řidičům ale náklady proplatí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
🙂 Nechapu jednu vec. Tady v Evrope snad kazda automobilka udava nejaka hausnumera jako spotrebu a nikdo to soudne neresi, dokonce v Nemecku maji auta rozlozena do trid podle \“energeticke narocnosti\“ jako by to byla nejaka zarovka nebo lednicka..
A metodika je vycucana z prstu. Tady by jhe meli popohnat pred soud, to by byla panecku kreditka, kdyz takove Mitsubishi slibuje prumernou spotrebu 1.9l /100 ve svem hybridnim Outlanderu.
Tak toho bych se fakt rad chytl a vysoudil z nich doplatek za kazdy litr navic po celou dobu zivotnosti auta.