Hybridní Porsche 911 bude závodit
Porsche 911
Porsche 911 GT3-RSR, využívající obdobu systému KERS z F1, se chystá na slavný vytrvalostní závod 24h Nürburgringu.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Porsche 911
Porsche 911 GT3-RSR, využívající obdobu systému KERS z F1, se chystá na slavný vytrvalostní závod 24h Nürburgringu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
proč ještě furt dělaj eko výrobky? Globální oteplování se jim rozbilo, tak na co si pořád hrajou?
ale jestli půjde jen o závodní auto, dejme tomu…tam se hodí každý koník, a když bude závodit ve 24h, tak i spotřeba hraje jistou roli
Myslim, ze obdoba Kers ma smysl, zejmena u sportaku. Nevim parametry, ale tlacitko, ktere prida treba 70 koniku se pri akceleracich sikne … 🙂
jenže zapomínáš, že těch "o 70 koní víc" se musí táhnout taky s větší vahou. A to je znát jak na brzdách, tak v zatáčkách.