Hybridní Lexus IS 300h nahradí v Evropě diesel
Autosalon Ženeva
Ženevský autosalon zažije evropskou premiéru modelu Lexus IS, ale s dieselovým motorem už nepočítejte. Musí vám stačit ekologičtější hybrid.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Autosalon Ženeva
Ženevský autosalon zažije evropskou premiéru modelu Lexus IS, ale s dieselovým motorem už nepočítejte. Musí vám stačit ekologičtější hybrid.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…že by to byl zrovna nejlepší nápad. Zvláště když se člověk podívá kolik ve v dané třídě prodává automobilů v naftě a v manuální převodovce. Taky by mě zajímalo srovnání spolehlivosti a provozních nákladů hybridu a klasické naftě řekněme tak po 10-ti letech a 300 000 km.
já si myslím že hybrid je jenom marketingová strategie výrobců cílená na jednoduchý lidi, co nějakou náhodou maj peníze. Je to jenom o pocitu, že chráníte přírodu, ale ve skutečnosti to tak není. Rozhodne oproti úspornějším dieselům nemá navrch. Kromě toho výroba těch všech součástí pohonu je obrovsky nákladná, z ekologického hlediska slepá ulička, bohužel bude chvíli trvat než to prostý lid pochopí.
Pokud Tě zajímají máklady po ujetí většího počtu km např. 100000 anebo více, bude na tom asi hybrid lépe. Podívej se na výsledky dlouhodobých testů v autotipu. na prvních místech je hybridní Prius. K servisu turbodieselů nezapoměň připočítat náklady na opravu turba a dalších extrémně namáhyných části motoru. kromě toho těžší předek více namáhá zavěšení kol hlavně vpředu atd. Vidím to jako planý argument, stejně jako pověry o životnosti baterií. Baterie vydrží i více než 10 let a to mluvím o životnosti se zárukou výrobce (podmíněnou pravidelnou roční prohlídkou) …