Hybrid: alternativní budoucnost? Čísla mluví za vše!
Toyota
Na přelomu milenia to v Evropě připomínalo hon na čarodějnice. Spojení spalovacího a elektrického motoru děsilo běžné zákazníky i automobilové novináře.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Toyota
Na přelomu milenia to v Evropě připomínalo hon na čarodějnice. Spojení spalovacího a elektrického motoru děsilo běžné zákazníky i automobilové novináře.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
……Tak redakcia teraz ste ma dostali.. Lebo zrovna autoweb je jeden s tych serverov kde po satanovi bol hybrid druhy najvacsi pekelny ukaz na maticke zemi …A teraz akoze autoweb nic autoweb od zaciatku vedel ze to je ta spravna cesta.. Ach boze boze moj
ač nerad, musím souhlasit s kolegou. Vám to nepřijde trapné, uveřejnit takový článek?
A ať si říkaj co chtěj, stejně pokuď bude jiná možnost, tak hybrida vlastnit nebudu. Ale to asi většina zdejšího osazenstva.
Ale hlavně, to že Toyota prodala 400 tis. hybridů neznamená, že je to spravná cesta, natož pak, že je to ekologické. Jenom to ukazuje jak marketing a vymejvání mozků náramně funguje.
Porsche jezdil s hybridem v roce 1920? Byl to benzínoeletrický pohon, nemá to s plug-in hybridem nic společného. Ferdinand Porsche navrhoval tento druh pohonu pro tanky wermachtu, ale neuspěl – bylo to moc složité a nespolehlivé zařízení do frontových podmínek
Po našich kolejích se už tak aspoň 50 let prohánějí diselelektrické lokomotivy – není to hybridní pohon.
V Evropě se prodalo 400 000 priusů, to je hezké-kolik priusů vidíte denně třeba u nás, většinou si je kupují firmy do svých flotil, soukromí uživatelé hybridů se řadí mezi nepočetné fanatiky. A co takové hybridní BMW X6? To je úžsně účelné auto. Automobilky jsou k vývoji hybridů nuceny emisní legislativou. Ve skutečnosti je nikdo nechce, a až splaskne klimatická bublina, skončí na smetišti dějin jako kuriozita(slepá ulička ve vývoji aut)
Kdyz uz jsme u te historie hybridu tak slavny cesky vynalezce Frantisek Krizik (napr. obloukova lampa, elektrifikace Prahy) delal elektricke auta uz od konce 19. stoleti (1895) a hybrid vyrobil roku 1908 (motor L&K s dynamem a 2 elektromotory u zadnich kol).
.
.
.
Toyota prodala tolik aut jen diky reklame, lobby v americkych emisinich komisich a vypatlanosti lidi (hlavne v USA, kdo nema hybrid neni IN, ale pro jejich zpusob jezdeni se hybrid stejne nehodi). Proc toyota neukazuje na billboardech obrazky mesicnich krajin kolem Niklovych dolu nebo mapu sveta s vyznacenymi chaotickymi trasami putovani surovin na vyrobu baterii vcetne zastavek v zavodech na jejich zpracovani?
Mohl by nám redaktor sdělit kolik priusů si už koupil a kolik si jich koupilo kolegů z redakce.
Jinak až bude na mobilní elektřinu uvalena spotřební daň z paliv tak jako na ostatní PHM tak jsem zvědav kolik těch priusů prodají. Momentálně jim na ten luxus přispívají ostatní motoristé. Je to typická legislativní vychcanost jak výrobců tak zákazníků.