-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
…no konečně!!! …už bylo na čase 🙂 to měli udělat už před 10ti lety 😉 SUPER ZPRÁVA!!!
asi tu značku nesnášíš, ale nikdo tě nikdy nenutil si hummera kupovat přece =) a tři a půl tisíce lidí najednou bez práce, to mi nepřijde zrovna zpráva k popukání… samosebou, pokud si škodolibej člověk, tak tě to potěší o to víc 😉
Je evidentní že jsi hňupe v hummeru nikdy nejel,však někteří patří do fabie
no z těch 250 ks budou dosta rchivní a ceněný kousky za pár desítek let. možná dřív. S tou prací je to neštastné ale prostě podnik kterej nevidělává nemůže existovat. Tečka.
největší chybu svého života ?
nejsem sice zastance techto vozidel, ale trocha respektu, staly se prece ikonou 🙂
Hummer byla jedna z automobilek, která vnášela do stále víc šednoucího a uniformního světa auto-průmyslu trochu nevšednosti. Docela mě děsí představa, že za pár let nepotkáte na silnici nic jihého než "politicky korektní" bublinky. A páni "novináři" když budou všechna auta stejná nebude třeba porovnávat – hledat rozdíly a Vy skončíte jako těch 3650 zaměstnanců Hummeru.
Úplne súhlasím, je pravda že H3 bol neuveritelný nezmysel, ale H1 a H2 boli zaujímavé, možno mali zlý pomer cena výkon spotreba priestor ale kedže žijeme v slobodnej spoločnosti tak ked niekdo chce tak si to môže kúpiť…..Podla mňa je to čisto politické rozhodnutie US vlády, ktorá GM spravuje, lebo Hummer určite nie je taký velký aby si ho nemohli dovoliť prevádzkovať a poprípade reštrukturalizácia na malé straty by boli prípustné kedže je to skôr vec imidžu….Takže sa dá presne povedať že Hummer zabili ekológovia a politici…. a to ešte čaká dosť automobliliek v nasledujúcich desaťročiach….
skoda no ja osobne si myslim ze kdybi tam uz v h2 zacali davat nejaky turbo diesel prodavaly by se lip prece jenom jezdit za 30 a nekdy i vic na sto nebo za 12-15 je rozdil ty jejich motory stanku je potopily
Ehm ,mam taky pocit ze autowebu robia clanky 15 rocny autori….ale len tak "dalej"..
Take me prijde, ze reakce redakce je ponekud zcestna. A pritom to neni zas az tak dlouho, co byl v testu jeden z kousku. Sice to nebyla civilni verze, ale ani ta se z testu nezdala byt kritizovana natolik, aby to vyvolalo takovou reakci. Nevlastnim Hummer a ani jsem o tom nikdy nesnil. Na druhou stranu ty auta beru. Vsak urazily velkou cestu vyprahlou pousti, nez se dostali na svetove silnice. Ano, rec je o H1. H2 uz precijen nebylo to prave orechove, presto si naslo radu obdivovatelu. A H3? Nerekl bych, ze to byl nesmysl. Bylo (je) to proste obycejny sverazny offroad, jen mu mozna znacka Hummer skodi, protoze si pod touhle znackou kazdej predstavuje tu onu hranatou a pritom krasnou krabici H1. Byla to ciste ucelna konstrukce. Nebyla bez chyb, ale svoji praci plnila mnoho let a uz jen to, ze jsou dodnes porad ve vyzbroji mnoha armad jim dela cest. Tento web navstevuji temer denne, ale nic sem radeji nepisu. Dneska mam blbej den, sedim tu a chystam se spat. Par piv v sobe mam a docetl jsem se toho. Je to kolobeh zivota podniku, a Hummer konci. Kazdy tuto znacku zna, at uz v dobrem ci spatnem slova smyslu. Je to ale skoda, ze tato sverazna auta tu konci a za par let jen budu koukat na ty desitky fotek, co jsem jich nafotil.
… tak klidek trochu.
Souhlas… Hummer H1 bylo auto, ktere presne splnilo co se od nej pozadovalo a myslim ze vzhledem k zadani mu nelze mnoho vytknout. To ze se dostalo mezi civilni lidi svedci o tom ze ho lide chteli. Sam takove auto nechci a nemam nijak v lasce ale uznavam jeho misto mezi terennimi vozy. A Redakce by mela mit nejakou zpetnou kontrolu toho co vypusti na verejnost! Zda se mi ze ztracite na kvalite!A to zcela zasadne, priklad clanku o tom jak 10ti cinnostmi kazdy den nicite sve auto. Kde autor mezi rozumne rady vypusti takove nesmysly nebo veci, ktere nelze pausalne napasovat na vsechna auta… 🙁 zamyslete se nad sebou. Nepromyslena kritika svedci hlouposti nebo nerozumnosti pisatele. Je dobre vedet co bylo uvedeno drive.
Hummer měl asi jednu opravdu dobrou vlastnost, že neexistovalo civilní aut, které by bylo lepší v terénu a které by v terénu více nevydrželo. 1-H1, 2-H2, 3-H3 a až daleko za ním ostatní auta. Jinak je pravda to co je psáno velikost tichomořského státu a uvnitř místa jako ve smartu. Jinak přemrštěná cena a spotřeba, ale co se týče schopností v terénu nic z nevojenských aut je nemůže překonat i včetně H3.
Ževraj neexistovalo lepšie auto do terénu? Zober si len takú úplne obyčajnú Nivu. H1 je veľké hovädo do terénu a h2,3 tak na nákupy do mesta..
Mno tak to nevim…. Land Cruiser, Patrol, Defender…. proti nim H2 a H3 jsou opravdu slabe odvary… H1 je tezka ale spolehliva bestie a zvladne hodne… ale o jejich nastupcich tak presvedcenej nejsem… a vsadim se ze je tu hodne dalsich, kteri toto potvrdi
Jasně auta co jste vyjmenovali jsou na daný účel dost dobrá, ale pochybuji o jejich terénních parametrech a hlavně odolnosti.