Horák: Jak vypadá Formule 1 po třech závodech
motorsport
F1 má za sebou první tři závody. Vettel zůstává takřka nedostižitelný, pohybivé zadní křídlo nepřineslo takovou výhodu, jakou mělo, a životnost pneumatik v podstatě rozhoduje závod.
Mercedes-Benz CLS přijíždí sportovnější a modernější, jeho asistenční systémy už neoblafnete
Japonci ukázali speciální offroad na rozvoz vakcín, dojede snad do každého koutu světa
Japonci představili dlouho očekávaný sporťák, po kterém budou toužit všichni nadšenci
Test DS 3 Crossback 1.2 PureTech: Tři válce stačí, drahoušku
Kutil Tim odhaluje svoji garáž, seriálový nešika překvapí mimořádným vkusem na auta
motorsport
F1 má za sebou první tři závody. Vettel zůstává takřka nedostižitelný, pohybivé zadní křídlo nepřineslo takovou výhodu, jakou mělo, a životnost pneumatik v podstatě rozhoduje závod.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě už F1 přestává bavit.Nadvláda Vettela a Red Bullu začína být stereotipní nuda a vúbec formulové série obecně nejsou tak zajímavé jako závody cestovních vozů.Proto se ptám pane Horáku kdy už bude k vidění nová sezona BTCC na programu sport 5.
Pokud vim Pirelli upeklo takove pneu po jakych volala FIA, v minulych letech bylo Bridgestone spilano ze dela takove pneu ze na jedne sade by bylo mozno odjet cely zavod. Primer s zivotnosti civilnich pneu pri ceste z Prahy do Brna je zcela zcestny. Staci se podivat na takove zavody rally, ktere se konaji na shodnych komunikacich po kterych jezdi bezni smrtelnici a pritom ani zde by si s jednou sadou na vzdalenost z Prahy do Brna pri jizde po RZ ani omylem nevystacily. A pritom to p.Horak jiste moc dobre vi, takze prilis nechapu jeho udiv?! A to vozy WRC uz onen argegat 1.6 turbo pouzivaji.
Navic v F1 maji vsichni jezdci shodne pneu, takze ne pneu samotne ale zpusob jakym s nimi jezdec a vuz zachazeji rozhoduje zavod.
pokud by formule měla být zjaímavá, měli by všichni jezdci dostat totožná auta s totožným nastavením a totožným vyvážením…potom ať se ukáže kdo je lepší řidič
Jenže F1 není jen o jezdci, ale i o tom jak kdo dokáže postavit auto – tudíž o technice. Mnohem zajímavější by to bylo udělat ve formě vyrovnaných rozpočtů. Ať i mechanici dokážou ukázat, jaké jsou mezi nimi rozdíly. F1 se stejnými auty by byla taktéž nudná.
Zabava v F1 skoncila prichodom elektroniky. Treba si pozret dokument SENNA – tam je pekne videt, o com to bolo kedysi a o com je to dnes.
bohuzel vas musim zklamat. i k me velke litosti letos sport 5 na programu btcc nema…
Jenže pro rally, pane Milane, jsou pneu dělány tak, aby vydržely právě tolik, kolik měří souhrn RZ, než jsou znovu v depu a mohou měnit… Takže krátká životnost je čistě účelová – tj. pneu jsou stavěny na max možný výkon, kdežto v F1 jsou letos dělány tak, aby závod nevydržely a to hned nékolikrát, protože prostě přezouvání nutí volit strategii pro boxy (když už se nesmí tankovat) a tak dělá závod méně předvídatelným a \“zajímavým\“ – to je ta pitomost, umělé zásahy. Přirozenou cestou by samy týmy časem navrhly optimální řešení, na které se chtějí spolehnout při max nasazení v celím závodu a kvalifikaci..
Big help, big help. And superailtve news of course.