Horák: Jak vypadá Formule 1 po třech závodech
motorsport
F1 má za sebou první tři závody. Vettel zůstává takřka nedostižitelný, pohybivé zadní křídlo nepřineslo takovou výhodu, jakou mělo, a životnost pneumatik v podstatě rozhoduje závod.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
motorsport
F1 má za sebou první tři závody. Vettel zůstává takřka nedostižitelný, pohybivé zadní křídlo nepřineslo takovou výhodu, jakou mělo, a životnost pneumatik v podstatě rozhoduje závod.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě už F1 přestává bavit.Nadvláda Vettela a Red Bullu začína být stereotipní nuda a vúbec formulové série obecně nejsou tak zajímavé jako závody cestovních vozů.Proto se ptám pane Horáku kdy už bude k vidění nová sezona BTCC na programu sport 5.
Pokud vim Pirelli upeklo takove pneu po jakych volala FIA, v minulych letech bylo Bridgestone spilano ze dela takove pneu ze na jedne sade by bylo mozno odjet cely zavod. Primer s zivotnosti civilnich pneu pri ceste z Prahy do Brna je zcela zcestny. Staci se podivat na takove zavody rally, ktere se konaji na shodnych komunikacich po kterych jezdi bezni smrtelnici a pritom ani zde by si s jednou sadou na vzdalenost z Prahy do Brna pri jizde po RZ ani omylem nevystacily. A pritom to p.Horak jiste moc dobre vi, takze prilis nechapu jeho udiv?! A to vozy WRC uz onen argegat 1.6 turbo pouzivaji.
Navic v F1 maji vsichni jezdci shodne pneu, takze ne pneu samotne ale zpusob jakym s nimi jezdec a vuz zachazeji rozhoduje zavod.
pokud by formule měla být zjaímavá, měli by všichni jezdci dostat totožná auta s totožným nastavením a totožným vyvážením…potom ať se ukáže kdo je lepší řidič
Jenže F1 není jen o jezdci, ale i o tom jak kdo dokáže postavit auto – tudíž o technice. Mnohem zajímavější by to bylo udělat ve formě vyrovnaných rozpočtů. Ať i mechanici dokážou ukázat, jaké jsou mezi nimi rozdíly. F1 se stejnými auty by byla taktéž nudná.
Zabava v F1 skoncila prichodom elektroniky. Treba si pozret dokument SENNA – tam je pekne videt, o com to bolo kedysi a o com je to dnes.
bohuzel vas musim zklamat. i k me velke litosti letos sport 5 na programu btcc nema…
Jenže pro rally, pane Milane, jsou pneu dělány tak, aby vydržely právě tolik, kolik měří souhrn RZ, než jsou znovu v depu a mohou měnit… Takže krátká životnost je čistě účelová – tj. pneu jsou stavěny na max možný výkon, kdežto v F1 jsou letos dělány tak, aby závod nevydržely a to hned nékolikrát, protože prostě přezouvání nutí volit strategii pro boxy (když už se nesmí tankovat) a tak dělá závod méně předvídatelným a \“zajímavým\“ – to je ta pitomost, umělé zásahy. Přirozenou cestou by samy týmy časem navrhly optimální řešení, na které se chtějí spolehnout při max nasazení v celím závodu a kvalifikaci..
Big help, big help. And superailtve news of course.