honda-svolava-civic.jpg

Honda svolává Civic

Honda

Popojíždí váš Civic sám od sebe po parkovišti? Možná potřebuje vyměnit ruční brzdu...

Diskuze

13 komentářů

    Gallego

    Nebylo by pro Hondu levnější poslat 79 tisíc dopisů, ve kterých píše, jak se správně auto parkuje?

    kejkl

    taky mačkám knoflík na ruční brzdě,když jí zatahuju.Nelíbí se mi totiž ten zvuk při zatahování…

    marcus777

    ze se ti nelibi neznamena ze to delas dobre…:-D

    Marek

    a ako sa ti bude páčiť, keď nenájdeš auto tam, kde si ho zaparkoval?? potom ti už zvuk ručnej brzdy bude milý

    tom

    dokážu to pochopit, ale jen při uvádění do smyku. líp se s tim manipuluje…

    jc

    Honda udelala obe veci co tu jsou zminene – rozeslala dopis s obrazky (!) a jeste dela upravy v servisu.

    Skoda penez… je to opravdu blbost a takovou kampan bych cekal spis v USA 🙂

    Vice viz http://8g.hondaclub.cz/node/918

    248 F1

    Posunu to trochu jinam… tady je vidět rozdíl v přístupu zavedených značek (jako např. Honda), které udělají první poslední pro to, aby byli jejich zákazníci spokojení… a naší domácí Škodovky. Že u prvních verzí Roomsteru špatně funguje airbag?? Slyšel někdo z vás o nějaké velké svolávací akci?? Nebo že podle nedávného testu (tuším že) švédských motoristických novinářů trpí brzdové kotouče Fabie nadměrným "usazováním vody" v dešti, v důsledku čehož auto nebrzdí… Škoda tady odkázala všechny na pár vět v návodu k obsluze a je z obliga:-/ Musím říci, že svolávací akce kvůli každé prkotině (viz. Civic) se mi dvakrát nelíbí (daleko lepší by bylo vyrobit blbůmvzdorné auto), ale furt je to lepší než laxní přístup naší Škodovky.

    i

    Plně souhlasím, celý koncern VW se chová stylem – já nic já muzikant. Za všechno může řidič.

    koko(t)

    škoda těch kdo škodu koupí ,ale lidé už nejsou hloupí a v Evropě Honda měla za rok zisk +12% a škoda +4% a vw -3% … o nespokojených majitelích nových nadupaných passátů a scout škodovek už by se dala napsat velká kniha . Jsou dražší ,ale méně kvalitní , Japonec to řeší naštěstí jinak …

    Krabat

    Jsem majitelem té "problémové a drahé" Scout Škodovky. Sice jsem bezproblémů dostal slevu 100 tisíc Kč, takže jsem se cenově dostal hluboko pod jiná auta i s jejich akcemi, ale to je vedlejší. Podobnou nebo i větší slevu dostal každý majitel Scouta, kterého znám. Líná huba, holé neštěstí říkávaly naše babičky. Škoda se prostě tolik nepodbízí slevovými akcemi, nemá to zapotřebí, ale to neznamená, že s tím nejde nic dělat.

    Nespokojení asi opravdu jsme. Být terčem závistivců a zlodějů není jednoduché. Mimo tohoto neřešitelného problémů netuším, o čem tady mluvíte? Jakožto majitel i Fordu Focus a Audi A4 jsem nejvíce spokojen s vámi opovrhovaným Scoutem. Méně mýtů a více vlastních zkušeností. Škoda nemá image Audi, sílu BMW, ani kvalitu Lexusu, to všichni víme, ale je to pořád dost dobré auto za solidní peníze. To, že je u nás cenově trochu výš nikomu nebrání dovést si jej ze zahraničí nebo uhádat lepší cenu u místního dealera. Vzhledem k tomu, kolik jich u nás je, to není sebemenší problém.

    Thor

    To jste mě pobavil, Škodofka, že se nepodbízí slevou ??? A ty reklamní akce v novinách, TV … jsou co ??? Nulový leasing, SLEVA, SLEVA, SLEVA, výbava zdarma … A to že jste sám dostal 100 000 není podbízení? Mysíte, že by Vám jí dala Honda ??? Nedala, maj nasazený reálný (skutečný) ceny a ne nehorázný marže, za který si platí odborový bosové a management luxusní dovolené, chlastačky, ku.vy apod.

    Opravdu napsat, že se nepodbízí a dodat, že jste dostal 100 000 slevu nejde dohromady. Spíš to stojí za zamyšlení proč domácí výrobce nejvíc holí domácího zákazníka (může li mu dát 100 k slevu a ještě zcela jistě vydělat). Přeji Vám více té spotřebitelské hrdosti. Pro mě je Škodárna z tohoto důvodu mimo výběr. Nejlevnější pracovní síla, téměř nulové náklady na dopravu a vývoj, vykopávková technika, kterou nechce ani Seat, nejvyšší ceny. To je Škoda Auto. Dobré auto to je, vždyť dobře je za 3, ale o solidní ceně nemůže být ani řeč.

    Thor

    Abych předešel případným poznámkám o jakou vykopávkou techniku se jedná a neodváží se jí nabídnout ani Seat: motory 8v, doposud podvozky z minulého Golfa (O1), Passata (Superb), absence hlavových airbagů (nelze dodat kvůli zastaralé koncepci-Superb), zastaralé TDI-PD, nepovedené FSI (naštěstí končí), napak chybí špičkové motory, které dostavá i Seat (respektive motory s vyšším výkonem. Např. minulý 1.8 T, Škodárna 110 a 136 kW, Seat i verze 156 kW ….., absence 1.6 16v, který VW už léta má, ale ne pro Škodovku, naopak se Seat neodváží nabídnou sociálku typu 1,2 40kW atd. atd.

    Luke

    Svatá pravda, k tomu už jde dodat jen jedno…AMEN.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist