-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Myslím si, že ze stolu by se měly smést veškeré projekty na nové NSX s motorem vpředu a znovu ji vyrobit jako supersport s pohonem zadních kol a motorem uprostřed. Tento základní rys, její ovladatelnost, přesnost a každodenní použitelnost takového typu auta, to byla přece vždycky její konkurenční výhoda!
Kdyby mohlo být po mém, udělal bych NSX stejnou, jako byla ta stará, jen by se pod povrchem ukrývaly lepší technologie.. Nevím, jak vám, ale mě stará NSX opravdu líbí.
me taky klasicke "ukažočko" bylo nejhezci….
Súhlas!
A niet pochyb ze v najvacsej motorarni sveta (samozrejme aj jednej z najlepsich) by si vystacili aj s valcami siestimi a osem by im bolo nadmieru. To "ukažočko" sa z dôvodu optimalizácie aerodynamiky už asi neudeje a osobne by mi nevadilo keby trošku popracovali na "zadočku" tejto fešandy.
Tak či onak, držím palce a ostáva len veriť že ten pravý "Hondamentalism" zvíťazí "