-
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
-
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
-
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
-
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Idioti, mentálové, kokoti, nic jiného k tomu nelze dodat. Ať se na to vyserou a začnou vyrábět šlapací kola, ty jsou nejzelenější.
Myslím, že Hondě i BMW tohle zákazníci sečtou. Za další generaci nebo dvě už si každej rozmyslí jestli si koupí od "bývalé sportovní značky" plechovku která je stejná jako 1000 jiných.
…je to smutné, ale doba je zlá. 🙁 Ani jsem to neměl číst. Na novou S2000 bych stejně neměl, ale člověka to přesto zamrzí.
sbohem měl jsem tě rád? je dobře že si mezi náma byla?
nic nevystihne litost nad ztrátou dalšího krásného auta 🙁 Sbohem a pozdravuj tam Lotus Esprit, Ferrari F40/50, TVR Cerbera ….. Sbohem
Ale no, vacsina na S2000 nejazdila a na TVR a Lotuse uz vobec nee, maximalne sme si to mohli precitat v autocaru, v lepsom pripade na autowebu.
Bylo jich více a i u nás,napríklad Tatra 603 na svou dobu absolutne super,Alfa Romeo 1300 spider,Fiat 124 spider,Fiat 128 Coupe atd.Dál nebudu jsem motoristický fanda.
Doufám, že jsou ti ekologičtí magoři šťastní, že zbavují svět skvělých aut. Za chvíli budeme všichni jezdit v unisexových "ekologických" plechovkách a ještě po nás budou chtít, abychom se usmívali. Ach jo.
Jo a bude to mít upozornění pro Velkého bratra:), když se nebudete smát pošle to do centrály Hondy a oni vám pustí do palubního PC nějakej sitkom, doba bude fakt hnusná
Nemyslím si že je to ekologismem, spíše ekonomikou. Řekl bych že výroba byla ztrátová, nebo možná okolo nuly takže se vývoj nástupce nevyplatí, obzvláště v těchto časech.
Takže i proto ukončujou výrobu tohoto protože by se jim asi nevyplatil ani facelift. Ty počty prodejů co jsou v článku uvedené jsou opravdu docela nízké.
Ale alespoň zvyšovala prestiž značky. Dyť Nissan GT-R taky prodělává. Každopádně to byla jedna z nejlepších hond vůbec, musíme se smířit s tím, že automobilky budou čím dál tím víc dělat auta pro masu a ne pro fandy. Důkazem je třeba nový Evo X.
všetko je na hovno celý svet speje do jedného veľkého hovna ja sa nechcem voziť za par rokov na "zelenom" aute boha Japonci to nám nerobte to si zapamätáme! Vivat S2000 pozdravuj tam hore Supru,MR2ku,Celicu,NSXku,Preludku,Silviu a množstvo ďalších ničím,ničím nenahraditelných áut ahoj
Možná to až moc prožívám, ale pár minut ticha za tato auta prosím …………………..
Ste zjavne ohureny tocivostou motorov Hondy, ale netreba to prehanat, lebo tento clanok zavana poriadnym amaterizmom. Max. vykon je pri 8 300 ot. a omedzovac na 9 000.
ano je to vicemene tak jak pises.
Japonska verze AP1 (2.0) mela dokonce 250 ps @ 8600 rpm.
Ale myslim, ze je to uplne jedno 🙂