honda-s2000-se-louci.jpg

Honda S2000 se loučí

Honda

Honda oznámila, že letos ukončí produkci povedeného roadsteru.

Diskuze

14 komentářů

    Neri

    Idioti, mentálové, kokoti, nic jiného k tomu nelze dodat. Ať se na to vyserou a začnou vyrábět šlapací kola, ty jsou nejzelenější.

    RedBaron

    Myslím, že Hondě i BMW tohle zákazníci sečtou. Za další generaci nebo dvě už si každej rozmyslí jestli si koupí od "bývalé sportovní značky" plechovku která je stejná jako 1000 jiných.

    Vavris

    …je to smutné, ale doba je zlá. 🙁 Ani jsem to neměl číst. Na novou S2000 bych stejně neměl, ale člověka to přesto zamrzí.

    Bubaak

    sbohem měl jsem tě rád? je dobře že si mezi náma byla?

    nic nevystihne litost nad ztrátou dalšího krásného auta 🙁 Sbohem a pozdravuj tam Lotus Esprit, Ferrari F40/50, TVR Cerbera ….. Sbohem

    olso

    Ale no, vacsina na S2000 nejazdila a na TVR a Lotuse uz vobec nee, maximalne sme si to mohli precitat v autocaru, v lepsom pripade na autowebu.

    feg

    Bylo jich více a i u nás,napríklad Tatra 603 na svou dobu absolutne super,Alfa Romeo 1300 spider,Fiat 124 spider,Fiat 128 Coupe atd.Dál nebudu jsem motoristický fanda.

    Michal

    Doufám, že jsou ti ekologičtí magoři šťastní, že zbavují svět skvělých aut. Za chvíli budeme všichni jezdit v unisexových "ekologických" plechovkách a ještě po nás budou chtít, abychom se usmívali. Ach jo.

    Hitman

    Jo a bude to mít upozornění pro Velkého bratra:), když se nebudete smát pošle to do centrály Hondy a oni vám pustí do palubního PC nějakej sitkom, doba bude fakt hnusná

    M

    Nemyslím si že je to ekologismem, spíše ekonomikou. Řekl bych že výroba byla ztrátová, nebo možná okolo nuly takže se vývoj nástupce nevyplatí, obzvláště v těchto časech.

    Takže i proto ukončujou výrobu tohoto protože by se jim asi nevyplatil ani facelift. Ty počty prodejů co jsou v článku uvedené jsou opravdu docela nízké.

    Falta

    Ale alespoň zvyšovala prestiž značky. Dyť Nissan GT-R taky prodělává. Každopádně to byla jedna z nejlepších hond vůbec, musíme se smířit s tím, že automobilky budou čím dál tím víc dělat auta pro masu a ne pro fandy. Důkazem je třeba nový Evo X.

    evo

    všetko je na hovno celý svet speje do jedného veľkého hovna ja sa nechcem voziť za par rokov na "zelenom" aute boha Japonci to nám nerobte to si zapamätáme! Vivat S2000 pozdravuj tam hore Supru,MR2ku,Celicu,NSXku,Preludku,Silviu a množstvo ďalších ničím,ničím nenahraditelných áut ahoj

    Michal

    Možná to až moc prožívám, ale pár minut ticha za tato auta prosím …………………..

    SkylineGT-R

    Ste zjavne ohureny tocivostou motorov Hondy, ale netreba to prehanat, lebo tento clanok zavana poriadnym amaterizmom. Max. vykon je pri 8 300 ot. a omedzovac na 9 000.

    mecatz

    ano je to vicemene tak jak pises.

    Japonska verze AP1 (2.0) mela dokonce 250 ps @ 8600 rpm.

    Ale myslim, ze je to uplne jedno 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist