Honda má značku jen pro Čínu

Útok na mladé Číňany zahájí v roce 2010 miniaturní SUV.

Zakládat automobilové značky výhradně pro čínský trh je poslední dobou oblíbená strategie. Pod názvem Li Nian chce Honda nabízet v Číně modely orientované na mladé zákazníky. První z nich má být malé pětidveřové SUV, naplánované na rok 2010. A když říkáme malé, myslíme malé – platformu poskytne supermini Jazz. Koncept vozu Honda vystavuje na právě probíhajícím autosalonu v Pekingu.

Design auta vznikl v čínském návrhářském studiu Hondy a na náš vkus až příliš nápadně připomíná nový Ford Fiesta. Do sériové podoby má však koncept daleko, produkční vůz bude patrně vyhlížet o poznání konzervativněji.

Automobilka Li Nian vznikla ve spolupráci s místním průmyslovým podnikem Guangzhou Automobile Group, který je dlouholetým partnerem Hondy v Číně. V průběhu následující dekády Li Nian přijde s celou modelovou řadou, postavenou hlavně na malých autech.

autoweb.cz

23.4.2008 8:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist