Honda Legend 3.5
21 fotografiíHonda Legend
Legend má své osobité kouzlo a spoustu supermoderní výbavy. Bude mu to ale stačit?
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
21 fotografiíHonda Legend
Legend má své osobité kouzlo a spoustu supermoderní výbavy. Bude mu to ale stačit?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Problém těhle aut, jako je Honda Legend, Citroen C6, Lexus GS atd. – prostě alternativ k německým vozům je, že když přijde na lámání chleba a zákazník se rozhoduje o koupi, vždycky si raději veme Bmw nebo Mercedes z důvodu lepšího zvuku značky a lepšího následujícího prodeje. A Honda, Citroen nebo Lexus může být kvalitní jak chce, u zákazníků téhle třídy to mají a budou mít těžké.
TO je fakt,já jezdím starším GS(2003),neměnil bych ho za nic,maximálně spolehlivý,luxusní,pohodlný a i docela rychlý auto.Nejsem žádný pozér a proto jsem se rozhodoval rozumem. Sice spousta lidí si pod tímhle autem nedokáže představit nic konkrétního a když jim řeknu, že nový stálo 2 mil.,tak se jim to nechce věřit,ale nemám pořád strach kdy mi ho někdo ukradne. A taky nesjem prostě součástí masy.A to ne že by se mi auta z německa nelíbila!Podle mě ale jde o tu první koupi a pak už třeba od Lexusu jen málo kdo uteče.
Jo a co se týká toho pohonu všech kol řízenýho počítačem…někde jsem četl(tady nebo ve Speedu), že když se to srovná se Subaru Legacy,není nad starou poctivou mechaniku…
Ahoj, u jedne fotky je chybny popisek:
Honda Legend
I s perfektním podvozkem SH-AWD bude cesta Accordu(!!) hodně trnitá…
Jeste jedna chybicka ve videu, Legend vazi 1,9t, nikoliv 1,7t kilo. Jinak za video diky, moc pekne.
Za přehlédnutí v popisu děkuji, už jsem to opravil. O chybě ve videu vím, bohužel v době natáčení jsem měl k dispozici pomýlené údaje. Každopádně provozní hmotnost 1920 kg je ještě pádnějším argumentem pro mé postesknutí…
Nechapu ten povzdech nad hmotnosti Legendu. Konkurencni Citroen C6 vazi v benzinu 1820 kg a v dieslu asi o 50 kg vic, a to nejsou ctyrkolky.
Jenže C6 je majestátní houpavé auto – a přesto má o metrák méně. Honda se tváří jako částečně sportovní, ale vinou hmotnosti je hbitá jízda možná jen omezeně a za daň v podobě velmi vysoké spotřeby.
A hlavně, C6 alespoň nabízí dieselovou variantu, zatímco Legend je k míní pouze s tímto motorem, což cílovou skupinu značně zužuje.
Bavime se o hmotnosti, ne jestli se jedna o majestatni a houpave auto. Majestatni je i Legend, rozmery ma podobne. C6 je sice houpava, ale filtrovani nerovnosti ji moc nejde, zvlast kratke pricne. Najel jsem s ni jen 300km, ale cekal jsem vetsi komfort odpruzeni. Co rikate na hmotnost noveho BMW 3 Cabrio, vaha 1,8t? Dvoudverove a nemajestatni auto 🙂