Honda Integra Type-R
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
S odlehčenou konstrukcí, zpevněným podvozkem, omezovačem na 9 tisících a závodním zvukem je Integra destilátem toho nejlepšího ze subkultury Type-R.
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
S odlehčenou konstrukcí, zpevněným podvozkem, omezovačem na 9 tisících a závodním zvukem je Integra destilátem toho nejlepšího ze subkultury Type-R.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tohle auto je stejne srdcovka. jen kdyby se u nas dala sehnat v rozumnym stavu…
krasne napsanej clanek, opravdu jo. Mel jsem ji dva roky a musim rict, ze na tohle auto vzpominam nejradeji ze vsech.
máš recht,taky náhradní díly jou nejblíž v Japonsku!
Srdcovka to rozhodně je.Jednu takou jsem si koupil a je to fakt parádní auto.Člověk si jen musí dát pozor co kupuje. U nás se jich nových prodalo tak do 30. kusů a všechny bílé. Co je dovezené z venku (všechny jiné Integry, než bílé barvy v čr), tak je ve většině případů bourané, protože nebourané s jasnou historií jsou v zahraničí strašně drahé. S dílama bych to neviděl tak černě, hondy se moc neserou a ceny dílu jsou srovnatelné jako u evropských značek.
Prodam ji pokud mas zajem.
Já se právě poohlížím po itr… Stále prodáváš?
Miluju ji a hlavně ten její vysokootackovy iVTEC.Tenhle motor se hondě fakt povedl a jak v CIVICu tak v INTEGŘe je prostě dokonalej!
Integra DC2 má DOHC VTEC, Civic TypeR a nová Integra DC5 má teprve iVTEC.
Pravda moje chyba, trochu se mi to v hlave popletlo.Ale stejne miluju vsechny vysokootackovy VTEC od hondy a je mi jedno jakou to ma predponu.
Moje řeč :-)))
Spíše to vypadá ako by autor článku měl Rko nebo aspoň nějakou hondu, že to tak chválí a jestli ju někdy měl tak určitě věděl, že motorově na tom chváli moc není .,.
No tady zas nejakej zoufalec s TDI nevi o cem mluvi…
Toto bude moje příští auto. Měl jsem tu čest se v tom projet a pokud vám nevadí neodhlučněný interiér a nepotřebujete obsah nad 2,5l, pak jako atmoférická 1,8, podle mě nemá konkurenci… V německu na tunningu ji měl nějakej šílenec (anglicky mluvící) na(spíše pře)turbovanou a na sprintech to vypadalo, že ten motor co nevidět kastli opustí :-D…. Kdo jinej má v sériovým autě kovaný písty? Jen doufám, že to nebude za deset let… Srdcovka…
Motorovo na tom moc dobre neni?Ty sedlak presne koli takym ako ty sa vyrabaju sportove auta TDi za tieto veci sa budem bit
Skoda tych cias ked sa robili taketo zaujimave auta aj motory. Skvela japonska kara s tocivym motorom.a lahka kasna…da sa jazdit nierne s malou spotrebou a ked treba riadne sa da vytocit….a este aj vydrzi….nie ako tje dunive diesle ci moderne turbace.. darmo.japonci to vzdy vedeli….)))