Honda Integra Type-R

5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

S odlehčenou konstrukcí, zpevněným podvozkem, omezovačem na 9 tisících a závodním zvukem je Integra destilátem toho nejlepšího ze subkultury Type-R.

Diskuze

15 komentářů

    Pavel M

    tohle auto je stejne srdcovka. jen kdyby se u nas dala sehnat v rozumnym stavu…

    kaa

    krasne napsanej clanek, opravdu jo. Mel jsem ji dva roky a musim rict, ze na tohle auto vzpominam nejradeji ze vsech.

    tony

    máš recht,taky náhradní díly jou nejblíž v Japonsku!

    forest

    Srdcovka to rozhodně je.Jednu takou jsem si koupil a je to fakt parádní auto.Člověk si jen musí dát pozor co kupuje. U nás se jich nových prodalo tak do 30. kusů a všechny bílé. Co je dovezené z venku (všechny jiné Integry, než bílé barvy v čr), tak je ve většině případů bourané, protože nebourané s jasnou historií jsou v zahraničí strašně drahé. S dílama bych to neviděl tak černě, hondy se moc neserou a ceny dílu jsou srovnatelné jako u evropských značek.

    Milan

    Prodam ji pokud mas zajem.

    Mat

    Já se právě poohlížím po itr… Stále prodáváš?

    jiri moc

    Miluju ji a hlavně ten její vysokootackovy iVTEC.Tenhle motor se hondě fakt povedl a jak v CIVICu tak v INTEGŘe je prostě dokonalej!

    forest

    Integra DC2 má DOHC VTEC, Civic TypeR a nová Integra DC5 má teprve iVTEC.

    jiri moc

    Pravda moje chyba, trochu se mi to v hlave popletlo.Ale stejne miluju vsechny vysokootackovy VTEC od hondy a je mi jedno jakou to ma predponu.

    Forest

    Moje řeč :-)))

    RobZ4

    Spíše to vypadá ako by autor článku měl Rko nebo aspoň nějakou hondu, že to tak chválí a jestli ju někdy měl tak určitě věděl, že motorově na tom chváli moc není .,.

    Gregy

    No tady zas nejakej zoufalec s TDI nevi o cem mluvi…

    Sheney

    Toto bude moje příští auto. Měl jsem tu čest se v tom projet a pokud vám nevadí neodhlučněný interiér a nepotřebujete obsah nad 2,5l, pak jako atmoférická 1,8, podle mě nemá konkurenci… V německu na tunningu ji měl nějakej šílenec (anglicky mluvící) na(spíše pře)turbovanou a na sprintech to vypadalo, že ten motor co nevidět kastli opustí :-D…. Kdo jinej má v sériovým autě kovaný písty? Jen doufám, že to nebude za deset let… Srdcovka…

    Dexter

    Motorovo na tom moc dobre neni?Ty sedlak presne koli takym ako ty sa vyrabaju sportove auta TDi za tieto veci sa budem bit

    Marko

    Skoda tych cias ked sa robili taketo zaujimave auta aj motory. Skvela japonska kara s tocivym motorom.a lahka kasna…da sa jazdit nierne s malou spotrebou a ked treba riadne sa da vytocit….a este aj vydrzi….nie ako tje dunive diesle ci moderne turbace.. darmo.japonci to vzdy vedeli….)))

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist