Honda CR-V

Honda si nehraje na teréňák, což je dobře. Patří totiž především na silnici a tam leží hlavní těžiště dovedností nového CR-V.

Diskuze

13 komentářů

    de_ShiBBy

    Dobrý den.

    Trošku jsem se zarazil nad konstatováním, že tohle auto je nejlepší SUV na trhu. Třída SUV se už začala dělit na více kategorií, nebo to je opravdu srovnání třeba s X5, Q7, Touareg … Honda ve srovnání s RAV 4 nebo s nějakým korejcem asi vyniká, ale opravdu i ve srovnání s prémiovými SUV? Pokud by se tato třída dělila na prémiové a ty normální pro obyčejné lidi, tak to je jasné …

    stepk

    Nechci byt doterny, ale opravdu tato Honda predci v jizdnich vlastnostech i BMW X3? (jeste jsem v ni nejel)

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Ono hodně záleží na tom, co si kdo představí pod pojmem "lepší jízdní vlastnosti". Přišel jsem na to, že docela dost lidí upřednostňuje skotačivé kodrcání prostě proto, že jim připadá, že jednou "sportovně". Přestože ten podvozek sportovní vůbec není.

    Jenže SUV je primárně rodinné auto, takže jsem ho hodnotil podle kvality jízdy, čímž myslím kombinaci slušného chování v zatáčkách a jízdního komfortu. A v této kategorii je mezi svými soupeři Honda nejlepší. X3 je bohužel právě případ toho nesmyslného kodrcání, zejména se sportovním podvozkem (to je to vyklepání duše, o kterém jsem mluvil).

    Q7 a spol už pochopitelně patří do kategorie velkých SUV, takže přímé porovnání není možné. Ale pokud bych měl hodnotit kvalitu jízdy, z velkých "teréňáků" by na Hondu mělo možná nové BMW X5 a Porsche Cayenne… Nové CR-V je skutečně velmi povedené…

    Jiricka

    Máte naprostou pravdu, je to kolos s ošklivým/vystouplým/ předkem

    Leone

    V části "Jejím rajónem je asfaltová silnice" je řeč o některých SUVečkách premiových značek, která vytřepou z řidiče duši. Jaká auta máte na mysli? Mám zkušenosti s BMW X3, X5 a Meredesem ML, všechna uváděná auta z řidiče duši nevyklepou, BMW je pravda tvrdší, ale ne vyloženě nepohodlné. Docela mě zklamal "vzduchový" podvozem Airmatic u Mercedesu, v komfortním režimu se auto dost houpe, navíc nerovnosti jsou dost cítit i slyšet, ve sportovním je zase auto na nerovnostech příliš tvrdé, ale nakláni se minimáálně.

    majo

    Článok – fajn. Vyhnúť sa automatu? -O.K.

    Aká je teda spotreba v manuáli vs. automat, keď sa mu treba vyhnúť??

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Výrobce udává v kombinovaném provozu rozdíl 0,1 l/100 km v neprospěch automatu. V reálném prostoru to sice bude víc, ale i tak je to zanedbatelné množství.

    Manuál ale nedoporučuju kvůli spotřebě. Automat řadí pomalu, je váhavý a auto s ním není dostatečně pružné, aby si člověk v provozu věřil a mohl např. bez obav předjíždět.

    majo

    Ospravedlňujem sa, asi sme sa nerozumeli. Chcel som vedieť aká bola spotreba, ktorú ste odjazdili( ak ste ju teda merali).

    Radek

    A co porovnání s Mitsubishi Outlander, který jste také testovali?

    Honza Koubek, autoweb.cz

    S Outlanderem jsem zatím jel jenom krátce, ale co se týče kombinace chování v zatáčkách a jízdního komfortu, Honda je opravdu špičková.

    Radek

    Jel jsem taky s obojím. Honda mne překvapila kladně svým chováním v zatáčkách a jízdou po nerovnostech (skoro nic se nepřenášelo do kabiny), ale byly na ní zimní gumy a tak nevím zda to neovlivňovaly. Outlander má klasické neduhy motoru VW – hluboký dlouhodobě nepříjemný zvuk a zdálo se mi, že hned neraguje při rozjezdu na plyn. Chvilku to trvalo než se rozhýbal, ale najel jsem s ním asi jenom 15km. S Hondou asi 300km.

    Roman

    A jak by vyšla v porovnání s mazdou CX-7?

    jirka

    Což takhle otestovat kanadskou hondu Acura RDX?

    V terénu asi taky ne, ale na silnici by mohla být dobrá.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist