Honda CR-V (2015) dostala po faceliftu diesel 1.6 i-DTEC s výkonem 160 koní

Japonská značka Honda si připravila pro návštěvníky pařížského autosalonu nejen novou generaci kompaktního crossoveru HR-V, ale došlo i na modernizaci větší CR-V.
honda-cr-v-2015-dostala-po-faceliftu-diesel-1-6-i-dtec-s-vykonem-160-koni-1100x618.jpgCelá galerie 6 Zdroj: archiv redakce

Modernizace modelu CR-V zasáhla vizuálně hlavně příď auta, kde došlo na tradiční výměnu původních světel za novější s pásy LED, k tomu byla naroubována nová maska chladiče a obligátně byly nahrazeny i nárazníky za nové kusy plastu s jinak tvarovanými mlhovkami. To, co je u přepracovaného crossoveru Hondy skutečně důležité, však z úvodních fotek novinky neuvidíte.

Honda se rozhodla vyřadit z nabídky 2,2litrový naftový čtyřválec o výkonu 150 koní a točivém momentu 350 newtonmetrů a v duchu dowsizingu jej nahradit menší šestnáctistovkou i-DTEC ze série Earth Dreams Technology,  maximálním výkonem 160 koňských sil a identickými 350 Nm.

Spotřebou v tradičním slova smyslu se Japonci zatím nepochlubili, tvrdí však, že ve spojení se šestistupňovou manuální převodovkou emituje tato pohonná jednotka „méně než 130 gramů oxidu uhličitého na kilometr“ a to by znamenalo v průměru cirka 4,9 litru na 100 kilometrů. Jen o trochu hůře na tom bude verze vybavená zbrusu novým devítistupňovým automatem – 135 g/km, což je ekvivalent 5,1 l/100 km. V prodeji nadále zůstává i model s pohonem předních kol a výkonem naladěným na 120 koní, jeho emise se však snížily ze 119 na 117 g a papírově tedy spadla i spotřeba ze 4,5 na 4,4 litru nafty.


1.10.2014 10:35| autor: Miro Mihálik

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist