​Honda CR-V 2.2 i-DTEC (2013)

13 fotografiíHonda CR-V

Jezdí docela slušně, je prostorná a praktická a má bohatou výbavu. Přesto ale v člověku nezanechá nějaké hlubší emoce a radostné vzpomínky.

Diskuze

7 komentářů

    Autor ma asi nejake smutne odobie. Inak by nemohol napisat takuto zbierku negativnej energie. V tejto cenovej kategorii toto suv nema konkurenciu ci uz po dizajnovej alebo uzitkovej stranke. Jednoznacne najlepsi podvozok na tuto kategoriu. Ak toto auto autor porovnava s tou obludou koleos tak v tom vidim vsetko mozne len nie objektivnost.

    Lukii

    Souhlasím, porovnávat technologicky, jízdně naprosto odlišné o tisíc let vyspělejší CR-V s Koleosem – pardon, ale to je opravdu slušně řečeno minela jak prase. Porovnávejte s Outlanderem, santa fe, i RAV.

    CRV

    Toto auto vlastním. S článkem v zásadě nesouhlasím. A to ne, že bych obhajoval něco, co jsem koupil. V zásadě mohu souhlasit s tím, že je asi zbytečné investovat do vyšších verzí, každého ovšem věc. Já nechtěl kožené sedačky, takže výbava Elegance (je zde vše co člověk potřebuje a co ho již neobtěžuje), mám jej v automatu a 2.2 diesel. Auto má výborné jízdní vlastnosti, podvozek, 4×4. Je pohodlné a určené na pohodovou klidnou jízdu. Předjíždění nečiní žádný problém. Spotřeba po ujetí cca 4000 km je teď v zimě v průměru 7.5 litru (automat), na spotřebu ovšem vůbec nejezdím, podíl město / mimo město tak 50:50. Zadní sedačky jsou polohovatelné (2 úrovně). Je to fajn rodinné auto, podle mne s výborným poměrem cena – prostor – výkon – pohodlí. Na zadních sedačkách je dostatek místa. Auto působí vzdušně, uvnitř zcela jistě větší, než zvenčí. Co potěší, je polohovatelná loketní opěrka, absence středového tunelu (rovná podlaha) a rychlosklápění sedaček. Potěšilo mne také (ve výbavě Elagance) instalace M+S pneumatik Continental,takže člověk nemusel ihned zakupovat pneumatiky pro dané roční období. Kupodivu, pneu jezdí velmi dobře, což přičítám i AWD, takže zasněžené polní cesty do kopce nejsou žádný problém. Automat řadí hladce. Absenci 6tého stupně jsem nepocítil.

    Lukiin

    Cože, to má zase jen 5 stupňový automat???? ach jo kam na to ti japonci chodí. jinak mě se taky líbí a doufá, že to bude moje další auto. vlastním CR-V 2005 v plné palbě a nemohu si vůbec na nic stěžovat….

    CRV

    Ano, chce to zkusit projet, ale ridiče to nijak neomezuje. Vzpomínám na recenze Jaguara XF v 2.2 dieselu, kde si redaktoři naopak stěžovali na časté řazení. Člověk si nevybere. Papír a realita je často odlišná. Pokud by to měl být handicap, auto bych pochopitelně nekupoval… takže sám za sebe nemůžu říct, že bych to bral jakkoli negativně, i když papírově vypadá číslo 5 hůře jako číslo 6, 7, 8 🙂

    STEGY

    KDYŽ JEJ TO TAK OTRAVUJE TESTOVAT TY ZBYTEČNÝ SUV, TAK AŤ TO DĚLÁ NĚKDO JINEJ.

    Honza

    Mám tento vůz od r.2013 . Mohu jen souhlasit, že by to byl skvělý vůz, nebýt neuvěřitelné vestavné navigace, s kterou netrefíte ani Prahu. Pokud ji potřebuji, vezmu si obyčejného Navigona manželky s přísavkou za 2000.- a nemám problém. Tato navigace by mohla zvítězit v soutěži Šmejd roku.Takto se nemůžu dočkat, až mi skončí úvěr a Honda půjde kam patří……..

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist