Honda Civic (od 2005)
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Osmá generace Hondy Civic na mnoho lidí působí jako UFO. Futuristický kabát sice neosloví každého, ukrývá však spolehlivou techniku.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
9 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Osmá generace Hondy Civic na mnoho lidí působí jako UFO. Futuristický kabát sice neosloví každého, ukrývá však spolehlivou techniku.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…ja mám jeden z prvých modelov, ktoré sa začali predávať, kontkrétne motorizáciu 1,8 iVTEC a s autom som absolútne spokojný. Je to tak sportové, ako aj praktické auto, ktoré má navyše vo výbave (ja mám sport) vsetko, co ku beznému konfortu potrebujete, priplácal som iba za metalízu. Motor je perfekntý, osobne mám spotrebu okolo 7,5L v lete a cez 8L v zime pri beznej jazde. Konktrétne sa zatial ziadna závada neprejavila, preto auto vrele doporucujem vsetkým. V tomto kontexte sa ani necudujem, ze ojetiny majú vyššiu cenu, za kvalitu sa predsa platí 🙂
Pane,
auto to není špatné, a co dolévání oleje do motoru? Vybíjení baterie (mám již třetí!)Problémy s otevíráním nádrže? Ve výbavě na 17" kolech je to kostitřas, mě se to podařilo vyměnit, na 16" a je to pohoda! Rychle se opotřebovává interier a ta blbost na levou ruku – startování, mám na tom přes 90tis. km. Na dislech budou určitě v háji přední zavěšení, a to možná i na 1,8 při použití nesmyslných 17" ráfků! Vždyť to váží jen 1250kg.
Docela bych věřil spíš příspěvku č.2 než č.1,byť je to možné a auto je OK.Ale jsou hodně podařené klubovky tohoto auta a když opadly prvotní(roční) emoce a nadšení,pak se pomalu začínaly psát problémy a poruchy. Ti lidé jsou suteční majitelé,v autech se mnozí(ale většina spíš ne) docela vyznají, pan Íček je extrémně vzdělaný pán a myslím,že je s Civíčkem nadšen, ale příště si koupí lepší auto. Dokonce bych nesouhlasil s přehnanou nedotáčivostí u nafty,na 17" kolech,při naladění podvozku to auto fantasticky drží stopu a směr,zatáčí i s nafťákem naprosto excelentně(to je asi absolutní TOP věc u auta).Tam se drama nekoná,možná životnotst brzd a tlumičů…Ale jinak na 17" kolech a českých silnicích je to utrpení a možná i to je příčina lecjakého problému.Je tam trošku cítit šlendrián výrobce v GB….Osobně jsem se autu vyhnul,připlatil pár korun a koupil M6 1. generace.Není to sice dokonalé, ale není to G8…
Ako je to s tou spotrebou oleja u 1.8 benzin?
Od výměny do výměny t.j. 15.000km to vezme 0,8L oleje, proto jsem se rozhodl tam dávat 10W60, mělo by to být lepší, uvidím. Současný 5W40 je asi na ten nový system oplachování a chlazení pístů příliš řídký.
Bože, ty bys tam měl dávat lehkoběžný 0W30, myslím, že výrobce dokonce předepisuje 0W20, ale ten tu prodává zatím jen Mobil a Fuchs.