Honda Civic 2.2 i-CTDi Executive

9 fotografiíHonda Civic

Není to tak dávno, co jsem tu psal o novém Civicu a máme ho tu znovu. Tentokrát v nejdražší verzi, v jaké si ho můžete koupit. Vyplatí se to vůbec?

Diskuze

12 komentářů

    rsc

    "Máte rádi vytáčený motor a vyžíváte se v řazení, nebo jste se zamilovali do mamutího přísunu točivého momentu?" – tak presne tato veta vystihuje rozdiel medzi jazdou s dieslom a s benzinom. Osobne by som bral to prve 🙂

    popopopo

    Pozor, aby jste náhodou nenapsali o trochu podrobnější článek!!!!!!!!!! Tohle si mohu přečíst i v ceníku….

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Na autowebu se objevují a nadále budou objevovat dva typy testů. Ten větší bude pravidelně začátkem týdne a bude ho doprovázet video, ten menší se bude objevovat v pátek a jeho předmětem budou např. jiné motorizace vozů, které jsme už podrobněji otestovali. Přesně jako v tomto případě.

    JOE

    "Papírová hodnota ale nic moc neznamená, v reálném provozu je nafťák nesrovnatelně pružnější a dovoluje bezpečnější předjíždění a bezproblémovější udržení cestovní rychlosti.

    "

    Zajímalo by mě, zda jste provedli měření pružnosti z 80-120, nebo 100-160 km/h že hodnotíte takovým způsobem rozdíl mezi benzínem a naftou! Podle mě, totiž nemáte pravdu.

    Iček

    V článku je chyba. Došlo k záměně otáček u max. kroutících momentů, ale to pozná každý. Je-li vznětový motor o 165 kg těžší než zážehový, tož "Nazdar hodiny!". Nechtěl bych být přední nápravou. Vznětová Honda bude zřejmě silně nedotáčivá.

    Iček

    V sobotu 26. 08. od 11:00 hod. do cca 16:00 hod. na brněnské přehradě u hotelu OREA SANTON se koná nultý ročník srazu (sjezdu), kterého se mohou zůčastnit majitelé nových Hond Civic 8G. Vítání jsou všichní majitelé tohoto modelu i s rodinami nebo doprovodem. Na programu je pouze vzájemné poznání, výměna zkušeností diskuse, naplánování 1. řádného srazu v r. 2007 a seznámení se sedanem a 3D (pokus budou k mání). Děti a manželky se nudit nebudou. Nultý sraz bude zakončen společným rozjezdem. Přihlášky neexistují, prostě máš 8G, tak přijeď a předveď se! Budeme mít pokec i o tématu Diesel vs. Otto.

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Díky, záměna mi utekla, už je to opraveno. Rozdíl v hmotnosti nepadá pouze na vrub motoru, ale také výbavy. Nicméně, ano, diesel je na předek o něco těžší, než benzín.

    René

    A chtěl bych vidět ty ubývající pneu na tak těžkém předku, kámoš má "jednaosmu" a měnil je vepředu na 25tisících km. On ale nejezdí jako dědek z chudobince, který si kupuje Hondu! A jak musí celkově vypadat chudák přední náprava na těch 17" kolech, vždyť je to jak kostitřas a ty naše silnice !!!

    Honza Koubek, autoweb.cz

    V době, kdy jsme měli k dispozici benzínový Civic, ještě nebylo k dispozici měřící zařízení. Teď už ho máme a připravujeme podrobnější měřrní pružného zrychlení.

    Rozdíl mezi benzínovým a naftovým motorem v Civicu je ale poměrně zásadní a diesel je skutečně na první pohled pružnější, to mi věřte.

    Boda

    Pisete, ze emise CO2 jsou nizsi u dieselu. Je to sice zajimava informace, ale podle mne zavadejici. Mozna by nebylo spatne napsat i ostatni nebezpecne zplodiny (CO2 zas az tak nebezpecna zplodina neni), aby bylo zrejme ze benzinovy motor je "cistsi" volba. Takhle to z clanku skoro vypada jako by diesel byl ekologistejsi… Neplanujete treba clanek na toto tema? Ekologie provozu se podle mne stava pro hodne lidi cim dal dulezitejsi, ale pise se o ni velice malo.

    Filip Jelínek

    benzin vs. nafta u mě probíhalo taky,nakonec jsem zvolil benzin,přesto že víc žere tak vytočený motor je vytočený motor a návratnost investice do nafty je u mě dlohodobější,ale především je i-CTDI oproti i-VTEC NESROVNATELNĚ TVRDŠÍ,PŘIROVNALI JSME TO S KAMARÁDEM K BMW 330i v M-paketu!!!

    Dret

    Оптовые поставки двадцатислойных грузовых шин 315 80 R22.5 премиального класса от производителя APLUS

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist