Honda Civic 2.2 i-CTDi Executive
9 fotografiíHonda Civic
Není to tak dávno, co jsem tu psal o novém Civicu a máme ho tu znovu. Tentokrát v nejdražší verzi, v jaké si ho můžete koupit. Vyplatí se to vůbec?
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
9 fotografiíHonda Civic
Není to tak dávno, co jsem tu psal o novém Civicu a máme ho tu znovu. Tentokrát v nejdražší verzi, v jaké si ho můžete koupit. Vyplatí se to vůbec?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
"Máte rádi vytáčený motor a vyžíváte se v řazení, nebo jste se zamilovali do mamutího přísunu točivého momentu?" – tak presne tato veta vystihuje rozdiel medzi jazdou s dieslom a s benzinom. Osobne by som bral to prve 🙂
Pozor, aby jste náhodou nenapsali o trochu podrobnější článek!!!!!!!!!! Tohle si mohu přečíst i v ceníku….
Na autowebu se objevují a nadále budou objevovat dva typy testů. Ten větší bude pravidelně začátkem týdne a bude ho doprovázet video, ten menší se bude objevovat v pátek a jeho předmětem budou např. jiné motorizace vozů, které jsme už podrobněji otestovali. Přesně jako v tomto případě.
"Papírová hodnota ale nic moc neznamená, v reálném provozu je nafťák nesrovnatelně pružnější a dovoluje bezpečnější předjíždění a bezproblémovější udržení cestovní rychlosti.
"
Zajímalo by mě, zda jste provedli měření pružnosti z 80-120, nebo 100-160 km/h že hodnotíte takovým způsobem rozdíl mezi benzínem a naftou! Podle mě, totiž nemáte pravdu.
V článku je chyba. Došlo k záměně otáček u max. kroutících momentů, ale to pozná každý. Je-li vznětový motor o 165 kg těžší než zážehový, tož "Nazdar hodiny!". Nechtěl bych být přední nápravou. Vznětová Honda bude zřejmě silně nedotáčivá.
V sobotu 26. 08. od 11:00 hod. do cca 16:00 hod. na brněnské přehradě u hotelu OREA SANTON se koná nultý ročník srazu (sjezdu), kterého se mohou zůčastnit majitelé nových Hond Civic 8G. Vítání jsou všichní majitelé tohoto modelu i s rodinami nebo doprovodem. Na programu je pouze vzájemné poznání, výměna zkušeností diskuse, naplánování 1. řádného srazu v r. 2007 a seznámení se sedanem a 3D (pokus budou k mání). Děti a manželky se nudit nebudou. Nultý sraz bude zakončen společným rozjezdem. Přihlášky neexistují, prostě máš 8G, tak přijeď a předveď se! Budeme mít pokec i o tématu Diesel vs. Otto.
Díky, záměna mi utekla, už je to opraveno. Rozdíl v hmotnosti nepadá pouze na vrub motoru, ale také výbavy. Nicméně, ano, diesel je na předek o něco těžší, než benzín.
A chtěl bych vidět ty ubývající pneu na tak těžkém předku, kámoš má "jednaosmu" a měnil je vepředu na 25tisících km. On ale nejezdí jako dědek z chudobince, který si kupuje Hondu! A jak musí celkově vypadat chudák přední náprava na těch 17" kolech, vždyť je to jak kostitřas a ty naše silnice !!!
V době, kdy jsme měli k dispozici benzínový Civic, ještě nebylo k dispozici měřící zařízení. Teď už ho máme a připravujeme podrobnější měřrní pružného zrychlení.
Rozdíl mezi benzínovým a naftovým motorem v Civicu je ale poměrně zásadní a diesel je skutečně na první pohled pružnější, to mi věřte.
Pisete, ze emise CO2 jsou nizsi u dieselu. Je to sice zajimava informace, ale podle mne zavadejici. Mozna by nebylo spatne napsat i ostatni nebezpecne zplodiny (CO2 zas az tak nebezpecna zplodina neni), aby bylo zrejme ze benzinovy motor je "cistsi" volba. Takhle to z clanku skoro vypada jako by diesel byl ekologistejsi… Neplanujete treba clanek na toto tema? Ekologie provozu se podle mne stava pro hodne lidi cim dal dulezitejsi, ale pise se o ni velice malo.
benzin vs. nafta u mě probíhalo taky,nakonec jsem zvolil benzin,přesto že víc žere tak vytočený motor je vytočený motor a návratnost investice do nafty je u mě dlohodobější,ale především je i-CTDI oproti i-VTEC NESROVNATELNĚ TVRDŠÍ,PŘIROVNALI JSME TO S KAMARÁDEM K BMW 330i v M-paketu!!!
Оптовые поставки двадцатислойных грузовых шин 315 80 R22.5 премиального класса от производителя APLUS