Honda Civic 1,8 Sport: Trocha extravagance nikdy neuškodí

26 fotografiíHonda Civic

Minulá verze Hondy Civic si vysloužila celkem dost kritiky za svůj podivný design, kombinující tvar zmenšeného MPV a hatchbacku. Teď přišel nový Civic a všechno je úplně jinak.

Diskuze

14 komentářů

    Abstinent

    video je opět perfektní, snad ještě lepší než u S Type R!!!

    Charger

    přesně!

    plešatej kavan

    I víceprvková náprava múže odskakovat,viz.octavia II.

    :: rejpal ::

    nějak mne odradila od čtení… 😉

    Aaron

    Přidávám se k hodnocení videa. Naprosto super, bomba!! Komentované video je lepší a člověk si z toho víc odnese. Absolutní pochvala redakci. Bravo! Jen tak dál.

    olaly

    Nechci vypadat jako remcalek, ale k tomu videu mam vyhrady. Na rozdil od S-type videa mi tady chybi zvuk motoru nerusen komentarem. Ten komentar by se klidne mohl dat k tem zaberum zvenku a uvnitr pak natocit ten iV-TEC zvuk. A taky prujezdy zatackami by klidne mohly byt agresivnejsi. Nemusi byt cela zatacka, staci jenom vydareny usek, i kdyz pak skoncite v hodinach. Myslim ze vetsina fotek (na hrane) je delana takhle.

    A jeste bych se te zeptal Honzo, co rikas na ten diesel? Vim ze by to asi byl hrich, nevzit si ten benzin, ale mohl mit navrch aspon vykonove, kdyz uz ty diesely maji lepsi kroutak. Nechci ho kupovat (nemam na nej), jenom by mne to zajimalo.

    PS: Vim ze se snazite a je to fakt supr, jenom aby tady nebyla sama chvala… 🙂 Diky!

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Test dieselového Civica na sebe nenechá dlouho čekat, takže vydrž. Ale oba dva ty motory jsou tak dobré, že je to skutečně jen o osobních preferencích.

    Vím, že se lidem líbí, když auta jezdí bokem, ale natočit to není žádná legrace. „I když pak skončíte v hodinách“ je taky fajn, jenže to se nesmí stát na silnici – a na letiště či okruh není vždycky čas dojet. Pětiminutové video se natáčí celý boží den, připočtěte si ještě namlouvání komentáře a stříhání… a když chceme zvládat alespoň jedno týdně (plus normální běh stránek), je to docela porce. Ale budeme se snažit, o to se nebojte.

    Ondra

    No k videu bych neměl výhrady, kdybyste ho udělali aspoň trošičku jako Jaga 🙂 nevim, jestli jsem magor nebo to nikdo jinej tak nechce, ale když ho tam na konci proženete 3x v driftu, i když na parkovišti, je to jako balzám na duši 🙂 Video na Focus ST bylo uuuuuužasný, koukal jsem na něj snad 5x 🙂 a Mondeo ST220, o tom už jsem mluvil u Imprezky 🙂 Nevim, prostě palubku si prohlídnu v autosalonu, kufr na fotkách, ale jak to jede, když se mu naloží, to mi fotky neřeknou..i auto.cz teď u Punta párkrát vzalo za ručku a stačilo to 🙂 ale stejně díky 😉

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Některá auta jsou na sportovní jízdu a driftování jako dělaná, jiná ne. Osobně jsem toho názoru, že tahat za ručku v dieselovém Puntu… a ještě ve městě… není zrovna to pravé ořechové. Možná už jsem z té puberty trochu vyrostl. Až budeme mít nějaký sporťák, můžete se vsadit, že najdeme odlehlou silnici, případně okruh… Smyků v nákupních taškách se od nás ale asi nedočkáte…

    Ondra

    Tomu říkámm chlapská odpověď ;)))))) díky 😉

    NewKy

    Taky si neodpustim pochvalu – video je opravdu super (vyraz "jemny nadhled" mozna zni jako klise, ale v tomhle pripade docela sedi). Ovsem kdybych byl potencionalni kupec Civicu, byl by pro me docela problem Seat Leon TFSI ve variante N1. Leon se mi sice libi, ale ne tak, jako Civic – hlavne interier Civicu je mnohem lepsi. Ale tech 45 koni z preplnovaneho (=lepsi prubeh vykonu) dvoulitru mi prijde jako velmi padny argument. Co si o tom myslite? (otazka zejm. pro p. Koubka)

    Honza Koubek, autoweb.cz

    Pokud vám jde především o zmiňovaný výkon, není asi co řešit. Jenom bych se trochu přel o slovní spojení "lepší průěh výkonu", on je totiž úplně jiný. A každému vyhovuje něco jiného, spousta lidí ráda motor točí. Verze N1 je samozřejmě cenově výhodná, ale asi bych se jen těžko smiřoval s rachocením zadní klece (ještě jsem nejel z žádnou N1, která by nerachotila).

    Design je otázka osobního vkusu, mě se také víc líbí Honda. Ale pokud jde o kvalitu dílenského zpracování a materiálů, objektivně má navrch Honda a to dokonce velmi. Takže jde prostě nakonec jen o to, jak moc chcete ten vyšší výkon. A taky – o kolik dražší bude Type-R…

    kewlarsiet

    Myslims i ze ak som teraz schopny so Civic-om 7G a motorom 1.4 potrapit a niektore diesle aj nechat za sebou tak 1.8 musi lietat ako diva.Jazdil som aj na 1.8 a aj na tom sialenom diesly 2.2 a niet co riesit.Suto neskutocne silne auta.uz sa neviem dockat kedy bude tato Honda stat u nas pred blokom.Pozdravujem Honda fans.A este k tej nasej 1.4.ke.Spotreba po meste 6.4-6.8 a to musi byt chladnejsie inac bez namahy 6.4.A ten nadherny zvuk a tah, klobuk dole na 1.4.Octavie 1.6 nemju ani naznak sance a 1.4 ani nesponinam.Jedine Toyota sa vyrovna ale nie spotrebou.Takze sa majte.

    René

    Vážení,

    jak se Vám u Civiků vybíjí autobaterie, já mám auto před koncem záruky a stále jezdím se startovacími kabely!!! Autobaterii mám již druhou a zase stále nestartuje. Nechali jste někdy 20 minut hrát autorádio??? Vyzkoušejte to!!!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist