Honda Civic 1.8 i-VTEC (2012)

15 fotografiíHonda Civic

Devátá řada Hondy Civic navazuje na předchůdce stejně tak jako reaguje na moderní trendy. Jaký je mix generačního odkazu a moderní technologie?

Diskuze

10 komentářů

    BJ

    Škoda, další zkažený auto, díky EU…
    PS: Pane Rakovane, po takových letech byste mohl vědět, že se správně píše MNĚ se líbí…

    cubalibre

    Hned by to auto bylo lepší, můžem hlasovat jestli to není jedno.. Honda je super, Civic se směřuje asi někam jinam, konec dvojitých lichoběžníků, konec točívých atmosfér… prostě to brzo bude, takové průměrné rodinné auto s pěti dveřmi. 🙁

    JU

    Neviem ako je pan redaktor zvyknuty nastupovat do auta, ale ja (178cm) ani nikto kto si sadal u mna do Civicu na zadne sedacky si hlavu neudrel.
    Ano miesta je tam pre vyssie osoby menej na hlavu, ale ktokolvek kto nema viac ako 185cm si tam bez problemov sadne.
    Vpredu je posed vyssie, ale to je kvoli tomu ze nadrz je umiestnena pod prednymi sedadlami. Vdaka tomuto sa ale mozu zadne sedaky zdvihnut do zvislej polohy, co nebolo v clanku prekvapujuco nikde spominane aj napriek tomu ze to nema kazde patdverovy rodinny hatchback.
    Pokial viem tak ani stary R18A2 motor, ani \“vynoveny\“ R18A4 v novej generacii neboli urcene primarne ako sportove motory, ale ako motory ekonomicke. Na mojej mam zatial priemernu spotrebu okolo 6.6 litra a to jazdim asi 35-40% mesto a auto ma necelych 2000km, takze predpokladam ze to o nejake to deci pojde este dole.

    Mal som ale moznost sa rozpravat s clovekom, ktory presiel z 8G Civicu 1.8 na 9G 1.8, tak podla jeho slov je novy Civic tichsi, pohodlnejsi a vseobecne kultivovanejsi ako predchadzajuca generacia.

    Kyle

    Hondí motory vždycky potřebovaly dobře zajet, po kvalitním záběhu vždycky výrazně ožily. Tohle je nezajetý kus, předpokládám… Možná to po 30 tkm taková tragédie nebude. Ale třeba se pletu.

    BJ

    Tak to jsem svuj Type S asi spatne zajel, mne jede porad stejne…

    lamal

    to nic nemeni na tom, ze vysoky posed v aute ako civic je na nic a vlastne v kazdom malom HB … tichy motor je jedna vec, ale lenivy a tocivy druha, ked to uz musis tocit a nemas z toho radost to je uz vazne len prekazka, to tam radsej mohli dat nejaku 1,4T ktora by sa tiez neochotne tocila, ale aspon by isla od spodu … ked je tam atmosfera, ktora nepodava tu radost co by mala tak je tam uplne na nic

    lamal

    to nic nemeni na tom, ze vysoky posed v aute ako civic je na nic a vlastne v kazdom malom HB … tichy motor je jedna vec, ale lenivy a tocivy druha, ked to uz musis tocit a nemas z toho radost to je uz vazne len prekazka, to tam radsej mohli dat nejaku 1,4T ktora by sa tiez neochotne tocila, ale aspon by isla od spodu … ked je tam atmosfera, ktora nepodava tu radost co by mala tak je tam uplne na nic

    vzteklej pes

    Mě tahle nová Honda děsně zklamala. Těšil jsem se na ní, ale takhle bych si radši koupil starý model ve slevě, klidně i z bazaru.

    Nový auto má moc dlouhý kvalty, který ten slabej motor prostě neutáhne. Starší auto sice točilo na dálnici víc, ale aspoň bylo živější.

    A v novym Civicu se sedí moc vysoko. Velký zklamání, fakt strašně velký 🙁

    LEMPL

    8G je na tom podvozkově oproti 9G tak o dvě generace jinak.Udělal jsi chybu.

    Tomas

    V 9G som sa neviezol len sedel. Ked to porovnam s 8G ktoru vlastnim, az tak o moc lepsie to nebolo. Materialy a spracovanie za zlepsili ale dizajnovo to uz nevyzera tak ako 8G. Kazdy kto si sadol do mojho civicu, bol ocareny tym ako to vyzera ake je to proste ine. Tuto je to uz ako u 90% aut, ziadne vyrazne odlisnosti. A o tom ze zabili motor niet pochyb. Papierovo ma sice nizsiu spotrebu ale co tu citam komenty, tak v skutocnosti asi ani nie. Auto mam pol roka najazdenych 8tkm, poslednu nadrz som siel za 6,7 cely cas zapnuta klima a kolony. Ale neuzival som si jazdu. Ked si jazdu uzivam zatial max bolo 7,5 na nadrz ked som si cely cas jazdu uzival. Takze pokrok v podstate ziadny. Na dialnici 130ka trochu huci, ano motor ma 3500 otacok co uz je citit, ale ked sa spomali na 120 tak to je fajn a to az tak rozdiel neni… Ale ta vybusnost motoru za tie kratke prevody rozhodne stoji, ked sa na to slapne tak to proste ide.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist