Honda Civic 1,5 Turbo: Radost na pět
22 fotografiíHonda Civic
Kdy jste naposledy sedli do nového auta a byli z něj nadšenější s každým ujetým kilometrem? Nový Civic dokazuje, že zábavu za volantem „normálního“ hatche Honda stále umí.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
22 fotografiíHonda Civic
Kdy jste naposledy sedli do nového auta a byli z něj nadšenější s každým ujetým kilometrem? Nový Civic dokazuje, že zábavu za volantem „normálního“ hatche Honda stále umí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu praktičnost auta co nemůže na střeše mít žádný náklad a ani kouli. Magické sedačky také zmizely a vzadu mají nad hlavou místo jen děti. Na parkování je to o cca 27 cm delší než starší generace a s menším kufrem bez rezervy.
může mít tažné (1400kg) i střešní nosiče, ale nesmí mít verzi s panoramou nebo výfuky uprostřed 🙂
a dokonce bude mít o 60 l větší kufr
Na tahání věcí na střeše a za autem si kupte Octavii.
Na Civica 1,5 Sport nic takového nepatří,to je auto pro zábavu.
může, ale buď jen s tříválcem a nebo ne dohromady.
Jízdně to bude fajn auto, ale skutečně je o 100.000,- Kč zábavnější než Focus 1,5 180k?
Focus má 150k, Civic 182k nebo se mýlím?
Podle ceníku Fordu se mýlíš. Focus má dvě verze 1.5ky, a to 110k s automatem a 182k s manuálem. Focus se silnějším motorem pak stojí od 520t, Civic 1,5 180k stojí podle článku od 620t. Neříkám že Focus je lepší, jen se zamýšlím nad tím, zda Civic stojí za ten příplatek 100t.
Focus už je skoro výběhovka a je v něm o něco méně místa hlavně pro spolujezdce, ale celkem dobře můžeš za stejný peníze pořídit faceliftovaného Leona s 1.8TSI, který bude v reálu mnohem sportovnější a bez nesmyslných omezení. Taky lze za pár korun chipnout na cca 230HP/320Nm nebo i výš a má větší průměr kotoučů atd. pokud jde o „sportovnost“, o metr menší průměr otáčení, délku jako normální hatchback a ne limuzína a okoukanej u nás moc není. Většinou si ho u nás kupují němci, protože je tu o cca 20% levnější.