Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC

24 fotografiíHonda Accord

Přiblíží se Honda Accord evropské špičce, nebo spadá do šedi průměru? Odpověď jsme nalezli během tradičního týdenního testu.

Diskuze

59 komentářů

    Josef K.

    ad.1-Posaz

    Proč by měl mít řidič v kombi nízký posaz ??? Pokud to potřebujete kupte si např.911 ku.

    ad.2-Řízení

    K čemu potřebuje kombi tzv. redaktorskou zpětnou vazbu. Pokud je to služebák pak je jakékoli tahání za volant po každodenním pětistém kilometru naprosto otravující

    ad.3- Linearita

    Lineární charakteristika je vhodná pro jedince, kteří nepoužívají u plynu mezipolohy.

    ad.4- Linearita

    Rychlý nárůst momentu zlepšuje akceleraci, což je patrné ze srovnání akcelerace naftových a benzínových motorů viz oficiální údaje např. bmw…..

    Atd.

    Dalibor Žák, autoweb

    Zřejmě si pod jednotlivými pojmy představujete něco jiného, tak si to zkusme vysvětlit.

    ad.1 – Chválil jsem celkově polohu za volantem. Sedíte prostě tak akorát, abyste nanerážel hlavou do stropu a zároveň viděl ven.

    ad.2 – Zpětná vazba není o tahání za volant. Radaktorská (naše) zpětná vazba znamená, že vám volant jemnými informacemi naznačí, jak jsou na tom přední kola s přilnavostí. Věřte mi, byť i drobný náznak dokáže odvrátit nebezpečí dříve, než nějaké ESP. Proto máme tak rádi Mondeo a Mazdu 6.

    ad. 3 – Lineární charakteristika je vhodná pro kohokoli. Nejhorší je, když přidáte a neděje se nic, pak přijde výkon všechen naráz a o pět set otáček později už zas žádný nemáte.

    ad. 4 – Rychlý nárůst momentu je pěkně otravný a povětšinou má za následek ztrátu trakce ve výjezdu ze zatáčky. Pro driftery je to možná fajn, ale v reálu je bezmocně se protáčející vnitřní kolo to poslední, co potřebujete.

    Josef K.

    Posaz nebudu dále rozvíjet, beru to tak, že se napsat něco musí.

    Pokud redaktoři mají rychlejší vjemy než esp a abs tak to smekám a mám podezření, že se jedná o skupinu vetřelců z jiné planety s nadlidskými schopnostmi. Jezdci F1, wrc včetně báječného ševce využívali elektronických pomocníků v trakci k jednoznačnému zlepšování výkonů na trati, protože zásahy elektroniky jsou řádově lepší a rychlejší než zásahy řidiče. Jakékoli přenosy z kol na volant jsou kontraproduktivní. Redaktorům doporučuji kontaktovat jezdce WRC s dotazem na komunikativní řízení. Bez posilovače tam neotočí volantem ani za jízdy.

    RS

    Chlapce hlavne ty by jsi mel kontaktovat jezdce WRC a F1 s dotazem na komunikativní řízení.

    Vetsina WRC ma na rizeni HPA proteze jen hydraulika nejlepe dokaze fungovat pri zavodni jizde, spetna vazba / grip je pro WRC hlavnim prostredkem pro dobre nastaveni auta(diferencialu a podvozku) + telemetrie. Jiste elektronika pomaha ale za zavodniky neridi tak jako nektere civilni ESP, to je omyl, elektronika dnes u WRC jen zbira data pro telemetrii nebo ovlada launch program pro startu.

    ESP jako takove WRC nemaji, drive meli aktivni diferencialy ktere byly pro tovarny zakazany od roku 2006/7. a kontrolu trakce, zadne seriove ESP od toho maji WRC dnes predni a zadni pasivni diferencialy, zustal jen aktivni centralni diferencial!!!!

    U F1 byla kontrola trakce pokud vim take zakazana!!!!

    RS

    Vetsina WRC ma na rizeni HPA protoze jen hydraulika nejlepe dokaze fungovat pri zavodni jizde, zpetna vazba / grip je pro WRC hlavnim prostredkem pro dobre nastaveni auta (diferencialu a podvozku) + telemetrie.

    sorry spechal jsem

    Charger

    Já ted třeba řídím kombi a i když mám sedačku nejníž co jde, tak bych ji chtěl ještě níž- řídí se mi tak daleko líp a víc se sžiju s autem, připadám si více že řídím.

    BoBik

    No to srovnání s Mondeem ohledně výbavy je IMHO trošku mimo. Titanium S je sice stejně jako Top Executive maximální výbava. Ale na rozdíl od Hondy, která je vybavena opravdu maximálně, nemá Ford ve své top výbavě ani xenony a parkovací čidla. Když jsem se díval na ceník Mondea obecně, ta mi to místy přišlo jako špatný žert (Trend bez rádia, Ghia X s kůží, ale bez parkovacích senzorů atd. . .)

    Stern

    Souhlas… už výbava executive, která se prodává za 859.000 je bohatší než titanium S. Top exec je tak drahá jen kvůli těm systémům LKAS, CMBS a vestavěné navigaci! Většina konkurence má tyhle položky za příplatek, pokud je vůbec mají v nabídce.

    A proč nikde v celém článku není zmínka o tom, že se dá auto koupit ve velmi slušné výbavě executive za 739.000? Nebo že základní dvoulitr stojí jen 649.000? Dokonce ani v tabulce pod textem to není. Tak mi to připadá, že si někdo dal dost práce s tím, aby mu honda vyšla drahá 🙂

    Stern

    oprava, za těch 739.000 je to samozřejmě elegance ne exec.

    pes

    sakra, mega za Hondu je stejně moc peněz, i kdyby to v základu mělo vyhřívanej bazén a motor z boeningu.

    Kdyby ta cenovka začínala osmičkou, dávalo by to větší smysl

    evo

    to akoze co si chcel povedat ze honda je lacni shit ako citroen abo co ? Honda je najspolahlivejsia automobilka vobec. to staci

    RS

    Honda je najspolahlivejsia automobilka vobec. NENI

    Spolehlivejsi je Toyota, Mazda i Ford. Staci se podivat na TUV nebo Dekru, ADAC.

    hlawa

    No tak moment.. budu rád, když své tvrzení doložíte. S tím Fordem to je dobrý fór… Tvrdit, že Honda je nejspolehlivější je samozřejmě nesmysl, ale srovnávat obecně kvalitu Hondy a Fordu. Zkusme bez emocí předložit fakta. Děkuji.

    pes

    ne, neříkám, že je honda shit. Honda je dobrá. Ale prostě za ní chtěj moc peněz.

    RS

    No Mondeo ma 3 nejlepsi vybavy Titanium S ta je sportovni,

    exkluzivní Ghia X a s technologiemi Titanium X.

    Titanium S ma v zakladu

    * Elektronický stabilizační systém ESP s protiskluzovým systémem TCS a bezpečnostním brzdovým asistentem EBA

    * Airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, stropní airbagy řidiče a spolujezdce a stropní airbagy pro cestující na krajních zadních sedadlech, kolení airbag řidiče

    * Inteligentní systém ochrany (IPS)

    * Duální klimatizace s elektronickou automatickou regulací teploty

    * Výdechy klimatizace v B-sloupku pro cestující na zadních sedadlech

    * Startovací tlačítko "Ford Power"

    * 18" kola z lehkých slitin s 5 paprsky

    * Stereorádio/CD Sony – zásuvka pro připojení externího přehrávače, 8 HiFi reproduktorů, ovládání na volantu

    * Tempomat

    * Sedadla v kombinaci kůže/látka se švy v červené barvěRegulovatelné vyhřívání předních sedadel

    * Vyhřívané čelní sklo "Quickclear" s vyhřívanými tryskami ostřikovačů

    * Informační displej Ford Convers+

    * Modře tónovaná skla

    * Sportovní přední sedadla

    * Systém adaptivních halogenových světlometů (AFS) se statickými odbočovacími světly

    * Elektricky ovládaná přední a zadní okna

    * Samočinná aktivace světlometů a stěrače s dešťovým senzorem

    * Vnitřní zpětné zrcátko s automatickým zatmíváním

    * Elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka s osvětlením prostoru pod zrcátky

    * Volant, řadící páka a páka ruční brzdy potažené kůží

    * Dálkově ovládané centrální zamykání

    * Sportovní mřížka chladiče spolu s předním, zadním a s bočními spojlery

    * Chromované koncovky výfuku

    * Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění

    * Zpožděné zhasínání světlometů

    * Přední mlhová světla

    * Sportovní odpružení

    * Bezzátkový systém plnění paliva s detektorem správné palivové pistole

    * Rozptýlené osvětlení interiéru

    * Světla denního svícení

    Accord Top Executive vubec nema!!!

    * Vyhřívané čelní sklo "Quickclear" s vyhřívanými tryskami ostřikovačů

    * Aktivace varovných světel při nouzovém brzdění

    * Bezzátkový systém plnění paliva s detektorem správné palivové pistole

    * Samočinná aktivace světlometů a stěrače s dešťovým senzorem

    Josef Maly

    hmmm, zajímavý je, že já mám Accorda a má i samočinné aktivování světel, tak i dašťový senzor.

    Jinak cena 999 je samozřejmě nesmysl. Zkuste to u dealera jako já a srazíte ho min o 150.000,- Kč

    Franta

    Ahoj, mohl bych dostat kontakt na dealera, kde se dá koupit Accord za tuhle slevu? Díky

    vanos

    Taky jsem to nepochopil s tím mondeem. Ta zmíněná výbava Titanium S je sice nejvyšší, ale stále nenabízí to, co by mělo být u aut střední třídy standartem.Prostě u Fordu obecně platí, že k ceníkové ceně si musíš přidat dalších 100-150 tisíc. V základu je fakt jen ten pomyslný volant a 4 kola.

    vanos

    Srovnatelná výbava u Mondea by přišla na 1,15 mil(konfigurátor) a to ještě nebude mít ty technický hračičky Hondy.

    Václav Fál

    Nejsem zadnej zastance hondy, ale opravdu mi prijde, ze clanek je napsanej tak, aby si hondu nikdo nekoupil… vy sice zminujete mondeo jako levnejsi (neni pravda – zkuste si nakonfigurovat stejnou vybavu). a zkuste se ve fordu zeptat na 5- ti letou zaruku… 🙂 to se vam vysmejou. zkuste se ve fordu zeptat na normu euro5… zkuste si do titanium s objednat celokozene sedacky… ve srovnani s "premiovou" konkurenci asi nema ani cenu zkouset dopocitavat vybavu na uroven akordu 🙂 i kdyz podvozkove na tom budou asi lepe… ale kolik je takovych lidi, co to oceni 🙂

    Stern

    Ono i to, že Mondeo je na tom s jízdními vlastnostmi lépe, než accord je imho poněkud nadsazené… To platilo možná u minulé generace obou vozů…

    GT

    Plati to stale!!!!

    Proste srovnani elektrickeho posilovace EPAS(EPS) u Accordu a hydraulicke posilovace HPAS u Mondeu. Je nesrovantelne v prospech Mondea!!!!

    Charger

    Takže je vlastně chyba že ho redaktoři nevychválili do nebes…

    Stern

    To rozhodně ne… dokážu být pokud jde o nový accord i kritický – mezi slabiny patří místo na zadních sedadlech, kufr u kombi, mírně tvrdší podvozek, absence benzínového šestiválce a nárůst hmotnosti oproti minulé generaci.

    Nicméně stojím si za tím, že je agilnější a ovladatelnější než mondeo a řízení je špičkové. Jak píšou pánové níže, problémy redakce vycházejí pravděpodobně z toho, že testovaný kousek má systém LKAS.

    GT

    Aby rekl pravdu vyrazne pochybuji ze jsi v Mondeu nekdy jel. Auto clanku ma zcela pravdu. I Mazda jezdi lepe nez Accord.

    Mondeo i v teto generaci jezdi rozhodne lepe nez Accord uz diky HPASu nebo diky upravene podvozkove platforme z Focusu MK 2 a ta ve Focusu porazila na hlavu vsechny generace Civicu.

    Zde neni o cem polemizovat!

    evo

    no hej ale ani mazda a ani mondeo nemaju motor užasny motor 2.4L Vtec ! focus je nudny

    RS

    Honda zase nama nic jineho nez ty urcite dobre I4, nema ani V6 ani I5 a I6 v Accordu. To je nudne.

    Stern

    Ano, Accord by si V6 zasloužil. Americká Acura TSX jejímž rebrandem vzniká euro Accord nakonec V6 dostala. V Evropě se ale asi nedočkáme.

    Honda má velmi slušný 3,5V6 (resp. 3,7V6), ale v evropě si ho koupíme jen v Legendu…škoda

    I5 motor bych asi nečekal, to by mě dost překvapilo, kdyby s ním honda přišla a osobně mi nechybí, protože ho zastane 2,4i VTEC I4, který bych tedy za nudný motor asi neoznačil 🙂

    Co podle mě Hondě chybí je ostrý točivý šestiválec kolem tří litrů… ten by se zrovna do Accorda hodil výborně a sneslo by ho i nějaké sportovní kupé (pořád doufám v S3000)

    V8 je údajně stále ve vývoji, zda se ho dočkáme uvidíme…každopádně by šel leda do nástupce Hondy Legend.

    Otázka je také zda na nás čekají nějaké přeplňované benzíny… v USA se nabízí 2,3Turbo, ale snad jen v jediném modelu a moc se neprodává… já sice přeplňování zrovna nefandím, ale je to teď motorářský trend

    Stern

    A už je to tady – napadání, že jsem v Mondeu nikdy nejel. 🙂 Že jsem sem něco psal 🙂 Už jen čekám, kdy mi někdo začně tvrdit, že je mi 13 a můj otec jezdí Hondou Jazz 🙂

    Ale k věci… jen jsem i Mondeem i Mazdou 6. Obojí jsou slušná auta, o Mazdě 6 jsem dokonce dost uvažoval 🙂

    Problém Mondea je, že má mizerný interiér – design by ušel, ale materiály jsou naprosto nevyhovující (tak levný stříbrný dekor jsem snad ještě neviděl), mizerné benzínové motory až na 2,5T od Volva (ta je ale zase už moc žravá a já rád atmosféru), gumové řazení a celkový pocit že jde o "levné auto"

    Problém Mazdy je pro mne že v ní nemohu najít pohodlnou polohu (hlavou pořád otírám strop), má překvapivě opět mizerné benzínové motory (ačkoliv jiné) a pro mě z nějakého důvodu hrozně divný volant 🙂 Jinak ji považuji za lepší než Mondeo a klidně bych s ní mohl žít 🙂

    Pokud jde o ten posilovač, uznávám, ani netvrdím, že EPS dává lepší zpětnou vazbu – mimochodem je ale nastavený celkem dobře – s accordem mám něco naježděno a při smykování na sněhu a nástupu na smyk na mokru jsem ze řízení poznal, co se děje.

    Tvrdím ale, že nový accord je mrštnější a má víc gripu, než Mondeo… To nekonečné opakování 10 let starých vyšších pravd o podvozcích Fordu mě nepřesvědčí 🙂

    GT

    Razeni neni v Modneu rozhodne ani trochu gumove!!! Ano, Honda prevodovky umi, to ocenuji, ale Ford nedela take spatne (Getrag).

    Me zase nepresvedcilo tvrzeni je jsi poznal lepsi grip pres horsi rizeni, kdyz rizeni moc nekomunikuje tak proste celkovy grip nemuze byt kvalitni.

    Bohuzel se zase ukazuje, ze vetsina Hondystu sice tvrdi jak maji super nejlepsi podvozky, ale nevedi ani co je poradne grip. Tak verte jim ;)))

    Stern

    Fordu uznávám, že dokáže držet dlouhodobě vysokou úroveň jízdních vlastností u většiny modelů, což je výjimečná vlastnost. A to je právě ono – o novém mondeu si všichni myslí, že je etalonem jízdních vlastností už předtím, než se jím svezou.

    Honda naopak v nastavení podvozku docela dlouhý čas hledala sama sebe – třeba podvozek u současného civica je podle mě nejhorší část celého auta, accord 7G byl takový lepší průměr – hlavně se ale moc nakláněl apod…

    Tvrdím ale že u accorda 8G to Honda trefila a dala mu podvozek velmi podařený a profituje z toho, že auto je hodně široké a na současné sedany i nízké. Hlavní problém je podle mě, že na autě jsou standardně obuté mizerné pneumatiky dělané na nízký valivý odpor.

    Když jsme u toho, kolik máš GT naježděno s novým accordem? 🙂 Já zase přiznám, že s accordem mám naježděno o hodně víc než s mondeem a že na něj nedám dopustit protože od mě první jízdy hrozně chytnul 🙂

    Nicméně chápu, že budu asi jeden z mála lidí, kteří si to budou myslet, accord je u nás už od počátku devadesátých let dost podceňované auto.

    Charger

    Pocit levného auta? No Audi to není, ale tenhle pocit je trochu nemístný..ale nevím na co jste zvyklý:-)

    vanos

    Interiér jak mondea tak 6 zaostává za všemi evropskými konkurenty a dokonce i za některými japonskými. Nejenže působí alespoň na mne neskutěčně kýčovitým dojmem, ale i materiály vypadají jako opravdu z nějaké tržnice.

    Stern

    Jinak Civic má úplně jinou konstrukci podvozku než Accord, to nemůžeš srovnávat – vždyť současná generace Civica nemá ani víceprvkovou zadní nápravu…

    Milan N.

    Je docela úsměvné sledovat, co si lidé myslí o nové Hondě Accord. Vlastním sedan 2,4 Executive a je to moje 5. nové auto v pořadí. Ještě u žádného předtím /Octavia 2x, Superb, Mazda 626/, jsem nezažil to, že čím déle s ním jezdím, tím lepší pocit mám. Forda /Mondeo/ jsem zvažoval, ale stejná výbava mi vyšla o 175.000 Kč více. Interiér v Accordu a Mondeu se nedá srovnat – Ford je prostě obyčejný, jako Passat či Škoda. Nebudu vyjmenovávat všechny plusy jenom doporučuju každému nejen zkušební jízdu, ale i oslovit více prodejců – dostanete se na cenu, kterou u žádné konkurence nenajdete. VELMI+VELMI DOPORUČUJI !!!

    Franta

    Ahoj, mohl bys mi prosím poslat adresu dealera, u kterého se dá získat Accord za super slevu? Díky

    Dalibor Žák, autoweb

    Tak to rozhodně napsáno nebylo. Jen je potřeba se zamyslet, zda opravdu chcete dát za Hondu milion, když můžete mít zábavnější Mondeo či Mazdu 6 o 100 000 levněji, nebo BMW či Mercedes za stejné peníze.

    To už samozřejmě nechám na vás, ale pokud si Hondu koupit chcete, máte moje požehnání. Je to velmi dobré auto (viz hodnocení).

    Stern

    Rozumím… já bych osobně nedal těch 140tis za navigaci a elektronické systémy odlišující top executive od executive… ale za těch 850 tis. to není tak zlé… a co teprve 2,4 sedan, který se dá reálně po slevě koupit v executive výbavě už lehce nad 700tis… to už je imho jiné kafe 🙂

    Vašek

    Pane Žák, je si ale třeba uvědomit co Honda ve výbavě má a co dvou konkurentům schází. Buďme objektivní, top executive je opravdu nabitá, jsou tam takové věci, které i v nejvyšší výbavě konkurentům chybí, srovnejme tedy modely ze stejnou výbavou, třeba základní. Potom nebudou tak ty cenové rozdíly propastné.

    Můj názor je takový, být objektivní ve všech směrech. Proto se mi tahanice s cenovkou zdají trochu přitažené za vlasy. Jinak já bych si osobně koupil BMW 320i úplně holé, klidně i bez zadních sedaček a rezervy, jen kvůli té zábavě za volantem a vůbec by mě nevadilo, že mě na dálnici předjede načipovaná oktavia…

    Josef Maly

    Accord taky nemá Euro 5…v TP mám Euro 4 amám rok výroby 12/2008 2,2 t.diesel

    peto

    U tejto vybavy je slabsia spatna vazba zapricinena tym LKAS ktory udrziava jazdny pruh. Ostatne verzie maju posilovac riadenia naladeny inak a vo vsetkych testoch to vyslo prave naopak,pochvalou…

    bobo

    .. presne tak, vsetky vybavy Accorda okrem tejto naj.. (TOP EXE) maju riadenie "nastavene" uplne inak, teda s optimalnejsou spatnou vazbou.. a k tym cenam, napriek tomu ze HONDA SK (neviem ako CZ..??) u New Accord este od uvedenia do predaja neznizovala cenu, co uznavam ze uz v sucasnej situacii zacina byt zlahka povazlive, je toto auto stale cenovo vyborne nakonfigurovane – ako bolo napisane uz aj vyssie, pre bezneho uzivatela staci vyber medzi elegance(ca. 740.000,- CZK..), uz ta je velmi slusna, alebo executive(ca. 860.000,- CZK..), ktora ma vsetko okrem spec.elektronickych systemov (CMBS, ACC, LKAS a pod.)

    A to nie som ani zdaleka fanusikom jedinej automob.znacky, aj ked je pravda, ze najviac asi predsa len mozem japoncov..

    GT

    Blbost, i EPS bez LKAS funguje hure jako HPAS u Mondea!!! To je proste fakt, s kterym se musi zdejsi Honda Fans smirit!!!

    Elekronika LKAS je jen alibismus hondystu, Mondeo ma take IVDC a presto jezdi lepe.

    Poste srovnani elektrickeho posilovace EPAS(EPS) u Accordu a hydraulicke posilovace HPAS u Mondeu. Je nesrovantelne v prospech Mondea!!!!

    Aby rekl pravdu vyrazne pochybuji ze nekdo z Vas vubec v Mondeu jel. Auto clanku ma zcela pravdu.

    Vašek

    Tak a musím vstoupit, autor GT asi miluje Ford. Musím souhlasit s tím co bylo napsané. Když si koupím To Executive tak tam je opravdu Top. Pro ty komu se nelíbí cenovka, ať si koupí základní model, výbava je slušná. Také by nebylo od věci si spočítat na kolik vyjde onen Ford, když se bude zaškrkávat v příplatkové výbavě to co mu oproti Hondě chybí. Design ani není třeba komentovat, když postavím vedle sebe Mondeo a Accord, už z dálky jde jasně vidět, kdo má pěknější křivky, prolisy a celou karoserii. Takže Mondeo mne v tomto ohledu vůbec nenadchlo. To opravdu Mazda 6 vypadá o několik tisíc světelných let lépe. Doporučil bych se projet v Accordu s benzínovým agregátem. Jestli se Mondeo taky tak slastně vytáčí až k omezovači. Ono nebylo by naškodu vytvořit test základních verzí oněch zmiňovaných třech rivalů s benzínovými motory. Jinak Autoweb sem měl vždy velmi rád, ale v poslední době se kluci začínají nějak kazit a být jednostranní.

    bobo

    najprv to:GT – kvoli objektivite musim povedat, ze nove Mondeo som ozaj nesiel, ale to predchadzajuce ano a navyse sme do r. 2008 mali ako rodinne auto Focus C-MAX (vlastne este ho mam, stoji v garazi a moment.sa ho snazim predat..) a suhlasim, ze riadenie a podvozok (u oboch fordov..)absolutna spica.. no isiel som aj v nom Accorde a mame teraz ako nahradu C-Maxa Hondu CR-V (jazdi ju priatelka..) a musim povedat, ze tieto mi ako celok vyhovuju viac, podla mna su to aj co sa tyka pomeru ceny, vybavy a hodnoty proste lepsie auta.. ja som napr. nikde nepisal, ze Accord ma bez diskusie lepsie riadenie ako Mondeo (resp. Mazda6), ale o tom, ze ostatne mimo tej vybavy Top Exe jazdia lepsie, co sa tyka vazby riadenia..

    O cenach auta a tej ktorej vybavy je zbytocne sa dalej rozpisovat, myslim ze uz tu bolo povedane dost, tam japonci napriek niekedy/obcas "nestastnej" politike vybavov.paketov aj tak jednoznacne ponukaju naj.. pomer, to je ale samozrejme moj nazor.. preto mam "doma" dvoch japoncikov momentalne..

    GT

    Taky a musim vstoupit, autor Vasek asi miluje Hondu.

    Jednostranni mi pridou jen cesti fandove Hondy, jak nekdo rekne ze neco jezdi lepe nez Honda tak se muzou pos….

    Pan Zak to uz zna.

    Nejvice Hondakum vadi Ford, jako zde, Mazdu tu nekritizuji ale kritizuji jen Mondeo!!!! I presto ze autor uvedl Mazdu i Forda.

    Hondaci se navazi jen do Forda, podvedome asi vedi ze prave Ford podvozky umi nejlepe.

    At jde o Civic nebo Accord, proste Ford dela lepsi podvozky nez Honda, kupu let.

    To ze treba Honda dela dobre motory nema nikdo problem priznat, ale podvozky to jina liga.

    Kdo neni zaslepeny Hondak tak to prizna!

    Mimo to design Mondea Kombi je urcite lepsi nez rikas Vasku. Ale Honda je ve vsem NEJ co? Bohuzle zakaznici ji tolik nekupuji jako Passat nebo Mondeo. A proc asi.

    robo

    to GT: cital si si svoje prispevky po sebe ? kolko mas rokov < 20 ?

    Treba to brat s kludom. Niekomu vyhovuje riadenie hondy, niekomu fordovske a niekto to ma uplne nahaku.

    K designu. Exterier – Samozrejme subjektivna vec, ale osobne sa mi tiez paci viac Honda. Interier – Skoda vobec rozoberat, mondeovsky interier je doslova hnusny a u mna to bol hlavnu dovod preco o forde ani neuvazovat. Minimalne pre mna to bol zakladny faktor, pretoze sa na to budem pozerat cely cas.

    BTW: kupil som si Accorda prave koli pomeru cena vykon. Druha v poradi bola mazda 6, tretie audi a4 a niekde na konci je mondeo. A v reale pri rozhodovani mi bolo uplne jedno, kto ma aky podvozok, kto ma lepsiu spatnu vazbu vo volante. Pokym mi vyhovuje to co tam je, tak je to nepodstatne. Ako nedostatky accorda mozem dat: maly kufor, menej miesta vzadu – hlavne nohy ak vodic sedi nizko, cuvacia kamera sa neschovava pri jazde, takze sa zaspini pri kazdom dazdi.

    GT

    Cetl a co jako? Mimo to design ciste subjektivni vec. A presto priznavam ze Accord neni seredny design se povedl. Presto bych si vybral Mondeo i treba horsim motorem a vybavou nez ma Accord, a to kvuli rizeni a podvozku. Ja rad ridim.

    Charger

    Bacha, nedávno Pan Žák psal že doma jednu Hondu má:-) už jenom kvůli tomu bych ten test přijal jako objektivní

    Charger

    Mimochodem ono ani se sympatiemi k Fordu se to nesmí přehánět- a tento příspěvek vychází už až moc zaujatě, což taky není dobré, stejně tak jako příspěvky že Honda je nejlepší. A to říká člověk co má doma Forda a miluje ho…

    vanos

    Máš nějaká objektivní data ohledně tvého tvrzení, že Mondeo má lepší podvozek? Spíš bych řekl, že auto víc komunikuje než ostatní. Nebo snad poznáš rozdíl desetinek g v bočním přetížením?

    vanos

    Samozřejmě jsem myslel rozdíl v setinách:)

    slado

    Neviem preco az tak zalezi na spatnej vazbe. Uznavam, ze pri sportovej jazde na hranici je velmi dolezita. Ale v 99% pripadoch mi je na nic.

    Netvrdim, ze riadenie ma byt absolutne mrtve, ale riesit taketo detaily ma zmysel pri sportovych autach a nie beznych kombickach. Urcite si nikto nekupi ani jedno zo spominanych aut (Ford, Honda, Mazda) s beznym motorom na sportovu jazdu.

    Vsetky tieto auta su velmi dobre a toto je hranie sa na absolutne nepodstatne detaily. Kazdy nech si kupi co sa mu paci.

    robo

    Na zaklade coho autor clanku hovori o facelifte ? Priznam sa ze neviem ci je podvozok z povodneho accorda ale nic ine tam povodne urcite nieje. Pri fabii a pod tiez nikto nehovori o facelifte, zatoze to pouziva rovnaky podvozok (ako som spominal neviem ci vobec ten je zhodny s povodnym accordom)

    Stern

    Oficiálně je to nová generace – už osmá v pořadí. Podvozek je hodně přepracovaný, motory spíš jen lehce, interiér i exteriér je zcela jiný (dílů z accorda 7G je minimum), k úvahám o faceliftu ale bude svádět čelní pohled, kde jde o jasnou evoluci designu, osmá generace nepřichází s novým lookem, ale cizeluje design generace předchozí, přidává víc svalů k osvědčenému receptu 🙂

    Vašek

    Ne nemiluji jak si tady GT myslí. Design je otázkou vkusu každého. Accord se mi líbí víc, protože když se na něj kouknu, vidím ty křivky, žádné oblé tvary. Psycholog by řekl, že accord je postavou atlet, mondeo piknik. A navíc proč se prodává víc passat než accord. Velmi jednoduché. Velká část tupých českých mozků dá přednost VW před japonskou konkurencí, jelikož mají utkvěné že passat je prémiová značka, a tím to pro ně skončilo. Jenže položme si ruku na srdce, mazda 6, accord i mondeo jsou lepší. A teďka možná překvapím MR. GT , mondeo se mi líbí, ale ST. Přesto bych dal přednost Mazdě 6 MPS. Jinak hondu jsem měl,ale motorku, prodal jsem ji, jelikož mi u ní chyběla dravost, kterou má třeba kawasaki:-)

    otas18

    Zdravim vsetkych motoristov!

    Neda mi nevyjadrit sa k tomuto clanku a ku jeho niektorym komentarom. Tak v prvom rade:

    Facelift? Hmm? Myslim, ze staci, ak sa vedla seba postavia accord 7G a 8G a debata o facelifte je ukoncena. 8G je proste nove auto s dizajnom nadvazujucim na predchadzajucu generaciu. Je minimálne nefer od autora, ze clanok takto zacina…

    Cenove porovnanie na zaver? Hmm? Vsetci, ktori si kupuju alebo kupovali auto v tejto triede si lahko spravia vlastnu kalkulaciu a porovnanie. Vybava top executive zahrna prvky, ktore si v mazde6 a mondeu nemozete ani objednat… Takze uvedene cenove porovnanie rozhodne nemoze byt povazovane za objektivne! Rozumnejsie by bolo porovnavat vybavu executive, tam je vsak cena vyrazne nizsia…

    Fakt nemam nic proti mondeu ani mazde 6, prave naopak, su to vsetko vyborne a porovnatelne auta. Sam som si z tejto trojice vyberal… Po odskusani a zvazeni som sa rozhodol pre accord tourer 2,4i executive. Rozhodne to nie je najlepsie auto planety, je to ale kvalitne, spolahlive moderne auto s vybornymi jazdnymi vlastnostami, vynikajucim komfortom v kabine a slusnym motorom. Iba podotykam, ze som hondu nikdy predtym nemal… Po vyse mesiaci intenzivneho jazdenia a zzivania sa s autom mozem povedat, ze som spravil dobre a auto mi vyhovuje a sedi. Mozem jedine odporucat…

    A diskusie o tom, ci ma mondeo alebo mazda 6 lepsi podvozok a lepsiu spatnu vazbu riadenia? Je to mozne, nikomu nikomu jeho nazor neberiem… Myslim si vsak, ze auto musi byt dobre zladene ako celok. Pre mna osobne hra dost velku ulohu interier a pocit v nom, pretoze tam trávim vsetok cas pocas jazdy. Subjektivne si myslim, ze accord je z tejto trojice najlepsi. A nie iba z tejto trojice… Rovnako som chcel kvalitny vykonny motor s prijatelnou spotrebou. V honde vedia co to o motoroch… O prevodovke nemusim ani hovorit, to je radost radit. Dizajn je subjektivna vec, mondeo sa mi najpr velmi pacilo, ale teraz mi uz pride ako osumtele a nudne. Mazda je pekna, ale pride mi trochu ako batmobil a obavam sa, ze ten dizaj casom omrzi. Ked som prvy krat videl fotky accordu, nepacil sa mi. Potom som sa na neho bol pozriet osobne a sadol som si do neho… Moje dojmi sa diameralne zmenili. Accord sa mi paci stale viac, ma dost nekonvecny dizajn, ktory sa podla mna tak skoro nestrati. Navyse ich zrejme nikdy nebude po uliciach jazdit tolko, ako konkurencie, co mu tiez pridava na vzacnosti.. Cize aky je zaver? Proste ako celok pre mna z tychto troch aut vysiel najlepsie accord. Ci ma mondeo lepsi podvozok, ci mazda 6 lepsie sedi v zakrutach, ci by si niekto za tu cenu radsej kupil hole BMW (za cenu executive asi tazko…), je to na vas! Kazdy nech si vybera podla svojho usudku a svojich potrieb! Ja vam len vsetkym prajem, aby ste si svoje auto uzivali aspon tak ako ja! Bez ohladu na to ci je to M5 alebo fabia…

    x

    …ano o par let pozdeji vas prispevek zni jako ten typicky od povalece v mistni restauraci. ano toyota, ale ve tride sedanu nebo kombiku tezko najdete konkurenci.

    http://www.reliabilityindex.com/top-100

    …nehlede na vesele komentare lidi z mazda klubu o mazde 6 o zamlzujicich se svetlometech, protoze kdosi setril a dela je v Cine. O titanium mondeich z roku 2009 a jejich stavu podvozku po dvou letech provozu, kde uvidite samou rez na spojich a sroubech, bezte se podivat do nejakyho autosalonu nebo se zeptejte sousedu, ktery to vlastni. u me stoji dva sousedi vedle sebe s mondeama z roku 2009. Moc krasnej pohled na vyrezavelej obdelnik na jejich parkovacich mistech. Neveril jsem tomu, ale proste cenovka se nekde kvalitou musi projevit.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist