Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC AT
11 fotografiíHonda Accord
Honda Accord je jedním z těch aut střední třídy, které překoná jen málokterý konkurent. Bude ale dobrou kombinací ve verzi s turbodieselem a automatickou převodovkou?
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíHonda Accord
Honda Accord je jedním z těch aut střední třídy, které překoná jen málokterý konkurent. Bude ale dobrou kombinací ve verzi s turbodieselem a automatickou převodovkou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Osobne povazujem Accord za najlepsie auto strednej, nepremiovej triedy, ktora veselo slape na krk premiovke.
Viem ze Mondeo a Insignia robia na mnohych dojem svojimi rozmermi, ale… Prave to osobne povazujem aj za ich najvacsiu vadu. Su priliz tazke – Mondeo s 1.8TDCi ide z ostrejsej zakruty nosom von, naviac je to so svojim rozvorom ako husenica – malo obratny. K tomu je Mondeo tak ako predchadzajuci model hlucne vo vyssich rychlostiach…
Accord je obratny, vyzera moderne, je velmi komfortny a ked treba, vyborne jazdi a s tym sa s vami urcite zhodnem.
Pokud je Accord velmi komfortní, tak nevím jaký přívlastek bys pak přiřknul C5.
Ad. Aktivní tempomat – verze Hondy je nejhorší, s kterou jsem měl tu možnost se svést. Je to dáno i tím, že žádný z nabízených motorů nemá na tuto fičuru potřebný výkon. Tady jsou Němci o celé míle jinde.
Ad. Automat – docela troufalost takové automobilky jako je Honda přijít s takto technicky zastaralým, pomalým a neekonomickým automatem do třídy, kde má konkurovat pokrokovému DSG, případně vyspělým automatům, u kterých je 6 stupňů považováno za jakýsi slušný standart.
A o ergonomii se radši nezmiňovat. Tady je Evropa o celé desetiletí napřed.
C5 je sice komfortna ale nic viac 🙂
aktivny tempomat by som osobne zatial v aute nechcel a to iste plati aj o automate. hlavne ked manualna prevodovka je v honde accord fantasticka…
Jo, jo…Hondu milujou benzinovi nadsenci a zavodnici…akorat, ze vetsinou potkate za volantem nove Hondy duchodce nebo postarsi par 🙂
🙂 pozeras priliz vela top gearu kamo 🙂
hmm, mě je 35 🙂
no, nerekl bych. zrejme myslis za volantem civicu. v testu je rec o modelu accord
Chtel bych se zeptat zda redakce bude v dohledne dobe testovat Accorda ve verzi type S se 180Hp ? Vydea jsou kus od kusu lepsi i kdyz to stale dle mne neni ono ale jak se rika sto lidi sto chuti.Preji redakci at vydrzi a dal odvadi kus skvele prace.
Videa nejsou vůbec špatný, mně jenom vadí ten neustálý arogantní postoj "nadšeného řidiče" a taky nějak nechápu, co může ještě dneska někdo vidět na manuálu v autě pro normální provoz… navíc 5 kvaltů mi přijde tak akorát, alespoň pořád neřadí při každým přidání plynu. Ty 7-8 kvalty musí bejt hotový peklo, přítomnost manuálu se šesti stupni bych už asi nedával vůbec. Ale jinak OK, osobně mám problém s většinou těhle recenzentů, protože neustále slintají nad BMWčky, které mají řádně tuhý sportovní podvozek, úžasnou odezvu ve volantu a podobný ptákoviny a srovnávají je se všemi normálními auty, které to třeba nemají. Čest výjimkám, tady se žádný slint neobjevil 🙂
tak ja nevim, tenhle accord stoji v tyhle vybave asi o 200tisic vic, nez zakladni 320d, tak proc ho pripadne nesrovnavat karlosi? navic kazdyho snad bavi neco jinyho, ne? az dostanes nekde v zime nedotacivej smyk a budes potrebovat zmacknout spojku, mozna si vzpomenes, proc chtit manual. jestli ti nevadej pomaly auta, samozrejme ti bude stacit dvoutunovy auto s petistupnovou manualni prevodovku. az nekdy budes potrebovat predjet kamion, za kterym se budes vlect 10km jen proto, ze jednoduse nemas vykon, taky si mozna vzpomenes. a nevim, proc si myslis, ze vsichni ridici jsou ochotni jezdit horsimi, nez nejlepsimi auty v segmentu.
Len chcem doplniť, že na Slovensku sa motor 2.2 diesel 180k predáva okrem výbavy Type-S aj vo výbave Executive(podľa mňa optimum) a výbave TopExecutive. Čiže premýšľanie pred spaním je ešte o čosi ľahšie – samozrejme, ak už je človek pre nový Accord rozhodnutý a len si ho konfiguruje.
nemůžu si pomoct, skrátka super video!
Video pěkný, až na jednu chvilku jak tam je nějak zrcadlově, spz opačně a řidič na druhý straně. Co jste to tam vytvářeli? Jinak ten Accord není moje srdcovka. Díky jen tak dál.
+1
Accord se mi nelíbí, ale video je zase parádní.