Honda Accord Tourer 2.2 i-DTEC 2012

15 fotografiíHonda Accord

Ačkoli je Honda Accord na trhu již dlouho a její diesel citelně zastarává, pořád dokáže nabídnout slušné svezení – zejména pro řidiče.

Diskuze

13 komentářů

    LOL2000

    Mno, tak Accord je tižší, než byl před FL, mám na mysli podvozek.Tam nastala slušná změna.Má to slušné materiály v \“kabině\“ a imho je to hodně dobré auto.Pocitově popisovat hlučnost, je o ničem.Každej má to ucho jinak a hlavně i já někdy svoje auto beru jako hlučné a pak jsou dny kdy si za pochvaluji jak je to samé auto tiché.Takže měřítko o ničem.Test se mi zdá hodně odfláknutej, jako by se jel autor projet aměl ale už předem nějak jasno co napiše.Zrovna thle je nejrozumnější motorizace pro Accord jako celek.I když 2,4 taky není špatná.Dobré auto, bohužel za \“nesmyslné\“ peníze.

    tak takovýhle test byl avizován již před 14 dny ! To je teda rozsah testu motor hlučnost a to je vše .Nevím jak dlouho se s ním autor svezl ale ja najel s novým accordrm v dieslu 10 000 a nepřijde mi tak nudný a nícotný jak autor píše .Kvalita zpracování ,materiály, posez, odpružení pohodlí zadních sedaček(o něco mín místa než v passatu),řízení je výborné,atd..Ale chápu není to Audi,VW,nebo BMW takže kritika. Škoda dle mého to není vůbec špatné auto ne že by nemělo chyby ale dle mého patří k těm lepším modelům.

    Mates P.

    Nemůžu si pomoci, ale vy jste ten test asi vůbec nečetl. Ano, je tam motoru vytýkána nekultivovanost, ale zároveň se tam píše, že je to lepší, nežli u Opelu.
    Pan Žák dále pochválil jízdní vlastnosti, navíc to, že označí nějaké auto za řidičské, je od něj poklona danému vozu.
    Nějakou další kritiku tam nevidím, neberte si ten test tak osobně, jsou to jen auta…

    autopozicovna

    Doteraz 2,2 od Hondu vsetci vychvalovali ako velmi kultivovaný s výborným priebehom momentu a zrazu je horsia od traktor-dieselu TDI od VW ,ktory vsetci hodnotia ako najhlucnejsi a najdunivejsi diesel a 2.0tdi aj velmi poruchovy motor !? Ved s 1,9 tdi PD sa nemoze jazdit ani pod 1600 ot/min lebo príšerne duní. Komu mame veriť ?

    Th0r

    Že je lepší než Opel …. to je vážně pochvala 😀

    Mates P.

    Tak jsem to ani nemyslel, kdybyste si četl můj komentář. Narážel jsem na to, že jediná kritika směřuje na motor a ne na celé auto, jak píše čtenář výše.

    četl jsem to pozorně a přesto si myslím že pochvala se pro neznalé pana autora vyjadřuje troch jinak.Jinak osobně si auto opravdu neberu to bych asi neměnil vozy zhruba po dvaceti tisících .Věřte že jsem už řídil ledajaké auto a acco .mi nepřijde tak nekultivované .Ale osobně to fakt neberu .Osobně si beru svého Buicka ročník 62 to je něco :-)))

    Twin

    Accord 8G je aj s dieselom vyborne auto, daleko lepsie a pre vodica interaktivnejsie ako Passat, jednoducho treba vyskusat a porovnat na vlastnej kozi.
    Acco sa charakterom najviac podoba A4. Ak uz diesel v manuali tak prave Acco – manualna prevodovka Accorda je spickova, exaktne a kratke drahy, lepsie ako v A4 TDI. A DTEC neduni v nizkych otackach viac ako A4 TDI so 143k, Acco je pruznejsi (30 Nm viac), a na dialnici od motora tichsi, pri 130 toci 22OO, A4 toci 2400. Acco ma v zaklade najlepsie sedacky v triede, v zakrutach perfektne sedi, A4 sa viac naklana. A4 ma lepsie odhlucnene vnutorne blatniky, po FL by mal byt aj Accord na tom lepsie.

    Mates P.

    Tak to je potom jiná. Asi jsem vás úplně nepochopil, tak je na místě se omluvit. Ale chtěl jsem upozornit na to, že každý novinář má jisté preference a testy jsou subjektivní, s tím nic nenaděláme. Objektivní je pouze tabulka s údaji dole.
    Tak hodně radosti s Buickem přeju;-)

    není se za co omlouvat .A co se tyká Buicku tak ten se nedá pořádně řídit ale má motor jak tatra a ten zvuk a sedadla a…. a….a ….a …. prostě auto. 🙂

    pepa

    hm to nevim kterej amatér to tastoval ale otec má novýho pasata já mam novýho accorda hluk motoru se nedá absolutně srovnat s hondou v pasatu je to jak v traktoru a honda simfonie otec do ted lituje že si nekoupil accorda ale srovnávat s pasatem nelze jeto jiná liga jiný hřiště

    jago

    no tu je uvedene 799,000 ale na slovensku som ho kupil za 28100€ (694000) co si mylim je pekna cena.

    V-tec

    Tenhle web o autech naprosto nic neví. Celý tenhle test je směšný a ukázkou toho, jací odborníci tady pracují. Prohlásit o 2.2 i D-tec,že není kultivovaný a že se sním nedá jezdit po městě,ale hlavně že má el. otvírání kufru…Fakt to tu zruště a jděte prodávat třeba zeleninu na tržnici!

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist