Honda Accord (2003 – 2008)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Sedmá generace Hondy Accord dostala první turbodiesel Honda. Povedená vznětová pohonná jednotka je na trhu ojetin velmi vyhledávaná.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Sedmá generace Hondy Accord dostala první turbodiesel Honda. Povedená vznětová pohonná jednotka je na trhu ojetin velmi vyhledávaná.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ackoliv je prvni diesel od Hondy ve vsech recenzich chvalen, ja osobne na nej mam odlisny nazor. Ne ze by byl vylozene spatny, ale o jeho srovnani s benzinovym motorem nelze vazne hovorit, i kdyz se o to mnoho clanku na webu pokousi. S autem jsem najezdil cca 15000 km a po roce jsem se ho prave kvuli motoru zbavil (kupoval jsem ho jako ojete s najetymi cca 55000). Jinak skvely Accord se prave s dieslem zbavi sportovniho kouzla a stane se nudnym dalnicnim zroutem kilometru. Misto svizneho rozjezdu zazivate chrochtave jakoby vstavani z mrtvych. Benzin je opravdu nekde jinde. Nu coz o to, diesly jsou uz takove a zadne marketingve famfary na tom nic nezmeni. Absolutne nerealisticka je ale papirova spotreba. Uvadenych kombinovanych 5,4 litru na sto km nedosahnete ani na dlouhych cestach v lete s lehkou nohou. I podle pocitace budete urcite nad 6 litry. Co je ale jeste horsi – kdyz si vezmete tuzku, papir a stare uctenky od benzinek, zjistite, ze pocitac lze! Pridejte si tedy nejmene dalsiho pul litru…
Ja osobne jsem pevne rozhodnut zustat u Hondy, protoze dela skvela auta – ale jedine a pouze benzin!
budu-li chtit divocit , poridim \“tajpara\“ a pri rocnim najezdu cca.40k a pri jeho zravosti 9÷12 l/100 nevim kdo by mi tento pozitek
dotoval . Moje pozadavky na auto byly : kvalita a uspornost , proto uz druha Honda a zase v nafte . PP je opravdu s japonskou potmesilosti trochu lzivy , u me cca.o 0,6 l/100 , vyborny motor ale dovede prekonat vzdalenost neco malo pres 1200 km a pri dodrzovani sil.limitu na jednu nadrz (Bratislava-plna , Thessaloniki -letiste – nafta v trubkach a filtru … ). Pogumovani asfaltu mu neni zadnou neznamou ,ty dve vteriny na rovince proti benzinu lehce ozelim a v horskych serpentinach nebude zadny jednoznacnym vitezem . Takze \“vo-co-gou\“ .
na tejto honde mam najazdenych 86000 km za 4 roky. spotreba prve 3 roky bola priemer vzdy pod 5l/100km. posledny rok ale jazdim vacsinou mesto a kratke trasy a spotreba je niekde okolo 5,8.
Diesel má drahý servis. Olej, problémy se vstřikovači a DPF. Ve výsledku je tak benzín levnější.
[…] začala vyrábět model Accord již v roce 1976. V pořadí sedmá generace sjížděla z výrobních linek v letech 2002 – 2007. Navzdory tomu, že se jedná o starší […]