Holka má v politicky nekorektní reklamě na Škodu RS nafouknuté tváře

Má smysl investovat nemalé peníze do reklamního spotu, ve kterém hlavní roli "hraje" auto, které na veřejné silnici vlastně ani nepotkáte? Ano, má!

Proč politicky nekorektní? No, předpokládáme, že časy, kdy bylo v pořádku prohánět se „eresem“ po českých okreskách s jasným cílem oslnit příslušnici něžného pohlaví je už dávno pryč. Ono, ehm, dávno pryč je možná už doba, kdy za něžné pohlaví byly obecně považovány ženy, s přihlédnutím k dnešním frikulínům, ale to sem teď nepatří. A v pořádku určitě není ani závěr jízdy.


Závěr, ve kterém se řidič s nepatřičně šťastným výrazem ve tváři vřítí do vesnice. Takhle tedy ne, určitě ne „humlovským“ pohledem na svět. Jakkoli by ho dnes mohl někdo označit za piráta, nám se tahle reklama líbí. Projet se svižně po liduprázdné okresce totiž není nic závadného a pirátského…

A hlavně máme velmi pozitivní vztah ke značce Škoda a ne, není to primárně pro její nové modely s úspornými diesely pod kapotou, jde o dlouhodobou záležitost a na začátku našeho kladného postoje ke značce hrála velkou roli také Škoda 110 RS. Reklama, která je o rychlé jízdě, radosti z řízení a „propagaci“ auta, které se už čtyřicet let nevyrábí, nám hluboce imponuje.

8.8.2014 8:00| autor: Filip Rakovan

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist