Herbich: Kupujete auto? Zapomeňte na motor a spotřebu, důležité je, jak vypadá
Výběr auta je prazvláštní mechanismus. Můžete si nastudovat technické informace, zkusit jízdní vlastnosti, ale nejdůležitější je stejně design. Nevěříte?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Výběr auta je prazvláštní mechanismus. Můžete si nastudovat technické informace, zkusit jízdní vlastnosti, ale nejdůležitější je stejně design. Nevěříte?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Vezmu to stejně obecně jako autor a rovnou řeknu, to je tedy pěkný blábol. I to srovnání s manželkou pokulhává, no a když to bereme tak pěkně z gruntu, proč si „pořizovat“ manželku? Vždyť stačí pana v reálné velikosti, stojí kolem 1000 dolarů, nezestárne a jistě vyjde levněji než manželka.
Článek možná platí pro druhé, nebo třetí auto pro zábavu, ale takto obecně bez vysvětlení celkového pozadí mi to přijde jako hloupost.
A řekl bych že dnes je s koupí nového a dobrého auta problém.
Bohužel, je to tak.
Své první i druhé auto (obě koupena jako ojetá, a oboje sloužila nebo ještě slouží 10 let) jsem si poprvé jako naprostý automobilový analfabet koupil v autobazaru. Na základě vzhledu, prostě se mi líbila. První auto byl komfortní sedan tmavěmodré metalízy, druhé stříbrné kombi – obě ze země galského kohouta. To první se motoricky začalo sypat a tak šlo do kytek, to druhé se mi líbí dodneška a zatím drží. Provozní náklady jsou přiměřené věku, moc „nežere“, auto už téměř neztrácí na ceně a tak není důvod se ho zbavovat kvůli novějším modelům. A s babama je to asi dost podobný.
Super článek! Tak nějak to dnes funguje – v rámci globalizace, snižování nákladů a zvyšování zisků je to logický progres…
Když jsou tedy všechna auta v podstatě stejná, tak podle čeho jiného, než podle vzhledu, je vybírat? Taková Multipla, i kdyby byla po technické stránce nejlepším autem na světě a za rozumný peníz, tak bych si ji v životě nekoupil, protože je prostě hnusná.