Hennessey Performance Chevrolet Camaro HPE700
10 fotografiíChevrolet
Objem ničím nenahradíš. Jenže když už není kam vrtat, použij přeplňování.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
10 fotografiíChevrolet
Objem ničím nenahradíš. Jenže když už není kam vrtat, použij přeplňování.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No Camaro samo o sobě je dost rychlé auto. Další porce cca 300 koní navíc…hmm. Nakonec by motor mohli přejmenovat z LS9 na LSD, protože svět kolem řidiče se změní v rozmazaný kreslený film nebo spíš rozmazanou halucinaci 🙂
Těžce by mě zajímalo jak taková kontrola trakce funguje na zadokolce s 750 koňma natož 1000. zajímavé auto pokud budete chtít jet rychle rovně
Nemůžu říct, jak bude fungofat v této úpravě, ale právě jsem se vrátil z USA, kde jsem se seriovým Camarem přes 14 dní jezdil, a to jak s kontrolou trakce, tak bez ní (tedy s vypnutou). A dělat účko s vypnutou kontrolou trakce? No nezapomenutelný zážitek!!! Přál bych to všem!
Proboha proč servat z Corvetty kastli a na zbylý podvozek naroubovat takovouhle divnou hroudu co paroduje klasický Camaro ?
Proč asi…no protože to jde ! 🙂
Hlavně je mi divný udělat Camaro dražší než Vette
Hm nejspíš nikdy nepochopím smysl takovýhle aut. Těch 1000 koní je krásných, ale žádná kontrola trakce tady logicky pomoct nemůže. nepraktické, nelogické, zbytečné, ale přesto to existuje. Spojka a převodovka takový krouťák nemůže spolehlivě přenést, auto samo o sobě bude těžké udržet na rovné silnici a to nemluvím nedejbože o sebemenší zatáčce. Hřeje mě na duši, že se svým Evem, které má třetinový výkon, bych mu dal s největší pravděpodobností na prdel na jakékoliv trati, která by neobsahovalal jen rovinku.
Evo? Blahopřeju k nejlepšímu autu na světě, byl bych rád kdybys mi dal kontakt 🙂
To ani nemusíte chápat … on toho jsou jiní co nemasturbují nad EVO
EVO by vyhralo iba ak by islo solo a potom sa porovnali casy s Camarom. Ja si myslim ze pri duely by si ho nemal kde obehnut pretoze na starte by sa samozrejme camaro dostalo dopredu a potom by blokovalo celu trat. na uzkych serpentinach urcite a na neakych sirokych okruhoch by stracalo Evo na rovinkach.
Je to len uvaha nikdy som nezavodil a ani som podobny zavod nevidel. Vzdy len amerika vs. amerika alebo Evo vs. impreza. skratka len podobne koncepcie, nikdy nie prepracovana technika proti hrubej sile.
Naopak myslím si že Evo by mělo lepší start, nebo hodně podobný, camaro má sice mamutí sílu, která je omezená ale na dvě kola. Za předpokladu pořádných drapáků vzadu a zahřátých pneumatik by auto vypálilo samozřejmě raketově. nicméně těch 3,5 sekundy je hodně hodně teoretická hodnota. Evo by ztrácelo na rovinkách nicméně zatáčky by mohlo projíždět daleko rychleji. Bylo by to hodně zajímavé porovnání. Líbilo se mi jak v Top gearu bylo Evo vs Lambo. Lambo neujelo
… proč by si vlastně nemohli pohrát? Dokud tam nenarvou tak těžkej motor, že bude Camaro rýt čumákem do silnice, tak to pro pár lidí určitě bude mít smysl a peníze za to zaplatí. Je to jedno z nejhezčích a nejstylovějších aut současnosti, takhle prestižní motor si určitě zaslouží 😉 Jinak jsem si nedávno konfiguroval jen tak pro zábavu Scirocco a z dvoulitrem v trochu lepší výbavě vyjde cca na milion. Nabízí se otázka jestli radši koupit takovou mrchu od VW nebo si od Denkera nechat přivézt Camaro s pořádnou V6-V8 a možná ještě ušetřit 🙂
mam camaro SS a vyslo na 1 150 000 🙂 urcite lepsi kauf nez nejaky sranda vozitko od vw
Gratulace, to bude určitě brutální kára 😉
Na to, že je to vlastně nejsilnější sériový Camaro docela slušná cena, takovej motor za ty peníze snad ani žádná evropská automobilka nenabízí. O stylu už vůbec nemá cenu diskutovat, v tomhle by byl cool i asociální šprt s brýlemi jak od Harryho Pottera 🙂
Nechcete nám ho přivézt ukázat do redakce? 🙂
tak nějak mi nejde to, že když někdo jezdí Sparkem a spol. a následně Camarem, tak je to v dnešní době stejný shit. Evo nebo STi možná nemají takové "gule", ale ujedou vždy a všude (mimo solné pláně…)