Heffner Lamborghini Gallardo – druhý pokus
6 fotografiíLamborghini
Další zvýšení výkonu pro Lamborghini, tentokrát do čtyřciferných hodnot.
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Vietnamský designér ukazuje, jak by mohla vypadat nová Fabia 4. generace
6 fotografiíLamborghini
Další zvýšení výkonu pro Lamborghini, tentokrát do čtyřciferných hodnot.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
to auto ma akoze v 4000rpm 200k? to je nejaky blud
to kde tam citas?
V grafech výkonu co jsou v obrázcíh pod článkem:-)
nojo, pod 4 tisice tomu ujede i oktavka 🙂
Né, to bude schválně. Dole krotké zvířátko a nahoře bestie. 🙂 Ale mezi 4 a 5 tisíci to kopne jako kůň
To bude tím že tam budou dost velká turba, která se dostanou do otáček až při větším tlaku v hnací turbíně ( = větší otáčky motoru).
Každopádně ať už to ma koní kolik chce, převodovka na to nemá, nemají na to ani mezenápravový diferák ani diferáky na jednotlivých nápravách. Skoro určo to nezvládne ani spojka.
Celé to auto je jenom o číslech, jakmile boreček zadupne plyn na podlahu, ozve se rána jako z děla a všechno se to rosype…časem.